SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2014 16:13:46 ]
Alleen Australië zou ik heen willen van die drie landen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:11 schreef Toto69 het volgende:
Al die mensen met hun Japan, Aussie, Jordanië. Damn.
Same.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Australië zou ik heen willen van die drie landen.
2/3 ga ik dit jaar doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Australië zou ik heen willen van die drie landen.
Ik zal even veranderen naar 'ballet, wijn en piemels'.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:14 schreef JanCees het volgende:
V: Voetbal, bier en tieten. Dat is puur genieten!
A: Uiteraard.
staat er nog steeds
met?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:15 schreef Etsu het volgende:
Het plan is om met oud en nieuw naar Hawaii te gaan, maar we moeten nog even naar kijken.
Wat moet je in Jordanië doen danquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
2/3 ga ik dit jaar doen
Japan staat nog op het lijstje
2 vrienden.quote:
liever blijf je op het plattelandquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je in Jordanië doen dan
Reizen, hebben oa eenw ereldwonder en de dode zeequote:Op zondag 3 augustus 2014 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kuala?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:16 schreef Ezell het volgende:
Overstap in maleisie was overigens best tof
wil daar nu ook eens een keer normaal heen
niet veel leven in die zeequote:Op zondag 3 augustus 2014 16:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Reizen, hebben oa eenw ereldwonder en de dode zee
Gewoon veilig thuis, niks mis mee.quote:
Oohquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Reizen, hebben oa eenw ereldwonder en de dode zee
preciesquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon veilig thuis, niks mis mee.
[..]
Ooh
Canada en de USA lijken me wel tof om heen te gaanquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil echt zo graag weer naar Canada, wat was het daar mooi zeg
Je bent zelf in vorm.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent niet echt in vorm vandaag hè
nederland is ook mooiquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil echt zo graag weer naar Canada, wat was het daar mooi zeg
+450quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Canada en de USA lijken me wel tof om heen te gaan
Ik wil ook graag nog naar de USA jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Canada en de USA lijken me wel tof om heen te gaan
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon in Drenthe blijven het hele jaar
leukquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
gewoon in Noord-Holland blijven het hele jaar, ja toch niet dan
Australië, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, USA, Canada, Mexico, Brazilië, Argentinië zijn voor mij de enige landen buiten Europa waar ik eventueel heen zou willen denk ik.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook graag nog naar de USA jaEigenlijk zoveel landen/plekken waar ik heen wil..
naast noord-holland ben ik ook in parijs en hannover geweestquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
gewoon in Noord-Holland blijven het hele jaar, ja toch niet dan
Canada en Mexico zijn erg mooi jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Australië, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, USA, Canada, Mexico, Brazilië, Argentinië zijn voor mij de enige landen buiten Europa waar ik eventueel heen zou willen denk ik.
Eens. Ben ik ook geweestquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:22 schreef Etsu het volgende:
Dominicaanse Republiek willen jullie ook niet missen.
Erg mooi daar.
Ging je naar Hannover 69?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
naast noord-holland ben ik ook in parijs en hannover geweest
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is daar het bijzondere dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:22 schreef Etsu het volgende:
Dominicaanse Republiek willen jullie ook niet missen.
Erg mooi daar.
Palmbomen, Caribische zee, obers die naar je toe rennen als je je hand opsteekt en iets te drinken wil, heel veel zalm als voedsel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is daar het bijzondere dan?
Mooi land hoor, en Petraquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat, het Middenoosten trekt me totaal niet. Allemaal zand en bloed daar
dat kan je toch ook gewoon thuis doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee niet eens
ging bier drinken en nog wat voor school
Zalmquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Palmbomen, Caribische zee, obers die naar je toe rennen als je je hand opsteekt en iets te drinken wil, heel veel zalm als voedsel.
nee want de beurs was in hannover en niet hierquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat kan je toch ook gewoon thuis doen
[..]
Zalm
Ik ken vrouwen die Petra heten en daar is niksquote:
Precies. En ik was met kerstdagen en o&n daar en we gingen dus eten in zo'n hotelrestaurant. Manman, overal zalm.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat kan je toch ook gewoon thuis doen
[..]
Zalm
En dan wel naar de Antillen willenquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die Petra heten en daar is niksaan.
Ik zou opzich ook wel naar de Antillen willen voor een keer.
Meh, dat wel. Vorig jaar en dit jaar in Portugoal gewoondquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik ben uberhaupt al 4 jaar niet in het buitenland geweest
Ik had hier ook een appel met een beurse plek hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee want de beurs was in hannover en niet hier
Alleen elke dag zalm eten lijkt me ook iets teveel van het goedequote:Op zondag 3 augustus 2014 16:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies. En ik was met kerstdagen en o&n daar en we gingen dus eten in zo'n hotelrestaurant. Manman, overal zalm.Heb mezelf met enkel zalm volgepropt die avond.
Ik hou van een luie luxe vakantie, ben geen fan van al dat ontdekken enzo. Dan start ik wel Google Earth op.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan wel naar de Antillen willendaar hebje al helemaal niks te bezoeken behalve aan het strand liggen
Wat moest je daar doen danquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh, dat wel. Vorig jaar en dit jaar in Portugoal gewoond
Ken je deze ook?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Shine On You Crazy Diamond (Parts 1 - 5) [2011 - Remaster], a song by Pink Floyd on Spotify.
Bazenmuziek.
Werken, Philips klantenservicequote:Op zondag 3 augustus 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou van een luie luxe vakantie, ben geen fan van al dat ontdekken enzo. Dan start ik wel Google Earth op.
[..]
Wat moest je daar doen dan
Saaiquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou van een luie luxe vakantie, ben geen fan van al dat ontdekken enzo. Dan start ik wel Google Earth op.
[..]
Wat moest je daar doen dan
Is z'n goed recht overigens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij zit jr het liefst zijn hele leven thuis
kon dat niet gewoon in Eindhovenquote:
Boeiend, je neemt toch vakantie om uit te rusten en te chill0nquote:
Als fokker wel jaquote:
Nope, luister ik hierna wel evenquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ken je deze ook?
Perfect Sense (Parts I and II) - Live, a song by Roger Waters on Spotify.
wel zo veiligquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
*Maastrichtquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kon dat niet gewoon in Eindhoven
[..]
Boeiend, je neemt toch vakantie om uit te rusten en te chill0n
Echt? Ik ga oo vakantie om nieuwe landen, culturen en alles te ontdekken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kon dat niet gewoon in Eindhoven
[..]
Boeiend, je neemt toch vakantie om uit te rusten en te chill0n
Dat boeit me echt niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt? Ik ga oo vakantie om nieuwe landen, culturen en alles te ontdekken.
Je wordt er alleen erg wereldvreemd van.quote:
Maakt niet uit, daar kom ik wel overheen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wordt er alleen erg wereldvreemd van.
Ik ook hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik ook nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er nooit geweest.
Deze sneer raakt mij erg diep, Etsu.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:30 schreef Etsu het volgende:
LimburgDaar wil je niet dood gevonden worden.
Friesland ook niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:30 schreef Etsu het volgende:
LimburgDaar wil je niet dood gevonden worden.
Groningen en Drenthe ook nietquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb nare herinneringen aan Friesland.
Friesland is één grote nare herinneringquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb nare herinneringen aan Friesland.
+1quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Friesland is één grote nare herinnering
Je bent alleen in etsu's huis geweest?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niets mis met Groningen ben ik achtergekomen
En er buiten!quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent alleen in etsu's huis geweest?
Drenthe ben ik het wel beetje mee eens maar Groningen niet. Groningen stad is tof. Rest van Groningen boeit me weinigquote:
Ik kin ek wol in lyts bietsje Frysk hjerquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
FrieslandWat een grafprovincie is dat met hun zogenaamde eigen debiele taal.
Praat Fries en je komt meteen over als een downie.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik kin ek wol in lyts bietsje Frysk hjer
Waar is dat?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:33 schreef JanCees het volgende:
was gister voor het eerst in m'n leven in medemblik
True datquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Praat Fries en je komt meteen over als een downie.
Je word uitgelachen als je zo praat in de randstadquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe most die de ogen oet de kop schoamen
Je wordt ook uitgelachen als je "je word" typt...quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je word uitgelachen als je zo praat in de randstad
Ezeltjeee hoe is hwt daar?quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je wordt ook uitgelachen als je "je word" typt...
Carequote:Op zondag 3 augustus 2014 16:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je wordt ook uitgelachen als je "je word" typt...
i know... 14 uurquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar is het ochtendgroot verschil met jou
Nooit tegengekomenquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:34 schreef Amarantha het volgende:
Van die mensen die Fries gaan praten in je bijzijn
Ahwquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
i know... 14 uur
Sprak hem net nog voor zijn ontbijt sbel... Toen ik terugkwam van een cafe
Ik welquote:
Ik heb blijkbaar een beetje een Twents accent is mij vrijdag verteld.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
Liever d/t-foutjes maken dan een idioot
Accent hebben
goedquote:
Bestelde je een colaaaaaaa?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een beetje een Twents accent is mij vrijdag verteld.
Hahaquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
goed
Al zou ik niet zo snel weer reizen met twee mattiesmet deze mensen toch een iets te groot verschil met wat wij zien als een maand door het land reizen
Ach ik heb wel eens op een camping getafeltennist waar ik de enige Nederlander was tussen een heleboel Franse kutkoters die totaal geen Engels konden. Daar is al hlemaal niks van te verstaanquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik welSta je er een beetje bij, verstaat er niks van en je voelt je vet ongemakkelijk
Ik heb een West-Fries/Amsterdams accent.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar een beetje een Twents accent is mij vrijdag verteld.
Ach ja, is meer dan datquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahawat willen hun dan doen vaak wat jij nie wiltv
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een West-Fries/Amsterdams accent.
Ja is goed.quote:
Jawel, verhuizenquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja kan er ook niks aan doen dat ik hier opgegroeid ben
dat redt stoe toch nait opquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:47 schreef Etsu het volgende:
ik ga zo even een filmpje maken van het huis (en de koelkast) voor sof
met batterijen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:47 schreef Etsu het volgende:
ik ga zo even een filmpje maken van het huis (en de koelkast) voor sof
heb je me nou van fb gegooidquote:
BEdankt zal dit zo gaan bekijkenquote:
ZIEN!quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:29 schreef Etsu het volgende:
waar is sof
ik heb t filmpje af
en ik heb 4 fokkers bij naam genoemd
Bij twijfel Nickelsonquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik vrees dat ik dit jaar weer geen winterjas kan vinden die ik leuk genoeg vind
Ik wist toch ook niet dat Ama daadwerkelijk haar keuze aan mijn post verbontquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maak het niet te bont met je getroll hè
quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist toch ook niet dat Ama daadwerkelijk haar keuze aan mijn post verbont
Ik kijk nergens meer van op nu ik las dat ze misschien een James Bont film willen opnemen in Friesland.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist toch ook niet dat Ama daadwerkelijk haar keuze aan mijn post verbont
Ik zou het gewoon verschuiven hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:45 schreef Amarantha het volgende:
Wat zouden jullie doen? Feestje van mijn nichtje duurt waarschijnlijk hele dag. Ik ga er 's middags al heen. Eerder weggaan of feestje van jezelf een week verschuiven?
Ben zelf dag ervoor jarig namelijk
Dat eerste.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:45 schreef Amarantha het volgende:
Wat zouden jullie doen? Feestje van mijn nichtje duurt waarschijnlijk hele dag. Ik ga er 's middags al heen. Eerder weggaan of feestje van jezelf een week verschuiven?
Ligt een beetje aan de band die je met je nichtje/familie hebt en de grootheid van het feestquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:45 schreef Amarantha het volgende:
Waarschijnlijk houdt één of andere bont dit nog wel tegen. Mensen werken graag samen om dit soort belachelijke miljoeneninvesteringen tot halt te brengenquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op nu ik las dat ze misschien een James Bont film willen opnemen in Friesland.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon verschuiven hoor.
quote:
Mwah erg close zijn we ook niet hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ligt een beetje aan de band die je met je nichtje/familie hebt en de grootheid van het feest
Lekker gratis eten en drinken moet je natuurlijk nooit afslaan.
Hotels zijn crazy expensive in die week, dus dat zou ik van tevoren effe goed checken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oef, ik weet niet of ik daar de monies voor over heb.Vliegtuigticket, ticket voor de con, overnachtings kosten.
Er staan overal rijen. Zelfs voor de rijen. Maar ze zijn manageable, zeker als je met anderen bent of gewoon een babbeltje maakt met andere fans die voor hetzelfde in de rij staan en dus dezelfde interesse hebben. Het is de moeite wel waard.quote:En schijnt ook best kut te zijn, doordat overal enorme rijen staan. Denk aan Efteling tot de 3de macht.
hoi bruelsquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hotels zijn crazy expensive in die week, dus dat zou ik van tevoren effe goed checken.
[..]
Er staan overal rijen. Zelfs voor de rijen. Maar ze zijn manageable, zeker als je met anderen bent of gewoon een babbeltje maakt met andere fans die voor hetzelfde in de rij staan en dus dezelfde interesse hebben. Het is de moeite wel waard.
Semi random vraag voor je, Staat American Psyco op Netflix of moet ik gaan downloadenquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:54 schreef Amarantha het volgende:
KLB / Mijn DUO is pure aids Etsu ik vind je klacht deels onterecht. 2 muisklikken en je hebt stufi aangevraagd enz
No ideaquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Semi random vraag voor je, Staat American Psyco op Netflix of moet ik gaan downloaden
neen, helaasquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Semi random vraag voor je, Staat American Psyco op Netflix of moet ik gaan downloaden
Hoe kom je aan die motel serie danquote:
Netflix..quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die motel serie dan?
Dank u via Hola en de Amerikaanse wel zie ik, Nu maar hopen dat Hola niet loopt te kloten.quote:
Ah Psyco gaat het om ik dacht American Psyco met Bale,quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:06 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik weet niet of Psycho er op staat
Heb ik ook gedaanquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah Psyco gaat het om ik dacht American Psyco met Bale,
Dan doe ik ook maar even een catch up via Wiki geen tijd om drie films te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |