Palmbomen, Caribische zee, obers die naar je toe rennen als je je hand opsteekt en iets te drinken wil, heel veel zalm als voedsel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is daar het bijzondere dan?
Mooi land hoor, en Petraquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat, het Middenoosten trekt me totaal niet. Allemaal zand en bloed daar
dat kan je toch ook gewoon thuis doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee niet eens
ging bier drinken en nog wat voor school
Zalmquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Palmbomen, Caribische zee, obers die naar je toe rennen als je je hand opsteekt en iets te drinken wil, heel veel zalm als voedsel.
nee want de beurs was in hannover en niet hierquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat kan je toch ook gewoon thuis doen
[..]
Zalm
Ik ken vrouwen die Petra heten en daar is niksquote:
Precies. En ik was met kerstdagen en o&n daar en we gingen dus eten in zo'n hotelrestaurant. Manman, overal zalm.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat kan je toch ook gewoon thuis doen
[..]
Zalm
En dan wel naar de Antillen willenquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken vrouwen die Petra heten en daar is niksaan.
Ik zou opzich ook wel naar de Antillen willen voor een keer.
Meh, dat wel. Vorig jaar en dit jaar in Portugoal gewoondquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik ben uberhaupt al 4 jaar niet in het buitenland geweest
Ik had hier ook een appel met een beurse plek hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee want de beurs was in hannover en niet hier
Alleen elke dag zalm eten lijkt me ook iets teveel van het goedequote:Op zondag 3 augustus 2014 16:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies. En ik was met kerstdagen en o&n daar en we gingen dus eten in zo'n hotelrestaurant. Manman, overal zalm.Heb mezelf met enkel zalm volgepropt die avond.
Ik hou van een luie luxe vakantie, ben geen fan van al dat ontdekken enzo. Dan start ik wel Google Earth op.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan wel naar de Antillen willendaar hebje al helemaal niks te bezoeken behalve aan het strand liggen
Wat moest je daar doen danquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh, dat wel. Vorig jaar en dit jaar in Portugoal gewoond
Ken je deze ook?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Shine On You Crazy Diamond (Parts 1 - 5) [2011 - Remaster], a song by Pink Floyd on Spotify.
Bazenmuziek.
Werken, Philips klantenservicequote:Op zondag 3 augustus 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou van een luie luxe vakantie, ben geen fan van al dat ontdekken enzo. Dan start ik wel Google Earth op.
[..]
Wat moest je daar doen dan
Saaiquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou van een luie luxe vakantie, ben geen fan van al dat ontdekken enzo. Dan start ik wel Google Earth op.
[..]
Wat moest je daar doen dan
Is z'n goed recht overigens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Volgens mij zit jr het liefst zijn hele leven thuis
kon dat niet gewoon in Eindhovenquote:
Boeiend, je neemt toch vakantie om uit te rusten en te chill0nquote:
Als fokker wel jaquote:
Nope, luister ik hierna wel evenquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ken je deze ook?
Perfect Sense (Parts I and II) - Live, a song by Roger Waters on Spotify.
wel zo veiligquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
*Maastrichtquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kon dat niet gewoon in Eindhoven
[..]
Boeiend, je neemt toch vakantie om uit te rusten en te chill0n
Echt? Ik ga oo vakantie om nieuwe landen, culturen en alles te ontdekken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kon dat niet gewoon in Eindhoven
[..]
Boeiend, je neemt toch vakantie om uit te rusten en te chill0n
Dat boeit me echt niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt? Ik ga oo vakantie om nieuwe landen, culturen en alles te ontdekken.
Je wordt er alleen erg wereldvreemd van.quote:
Maakt niet uit, daar kom ik wel overheen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wordt er alleen erg wereldvreemd van.
Ik ook hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik ook nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er nooit geweest.
Deze sneer raakt mij erg diep, Etsu.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:30 schreef Etsu het volgende:
LimburgDaar wil je niet dood gevonden worden.
Friesland ook niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:30 schreef Etsu het volgende:
LimburgDaar wil je niet dood gevonden worden.
Groningen en Drenthe ook nietquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb nare herinneringen aan Friesland.
Friesland is één grote nare herinneringquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb nare herinneringen aan Friesland.
+1quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Friesland is één grote nare herinnering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |