Wat voor telefoon?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Telefoon valt de hele tijd uit, dan is opeens de hele batterij leeg en start hij telkens opnieuw uit zichzelf op maar omdat de batterij leeg is valt hij ook meteen weer uit
Alleen aan de oplader werkt hij nog goed
dat bedoelde ik eigenlijkquote:
samsung galaxy s3 miniquote:
Ooooh. Dan kun je voor een habbekrats een nieuwe batterij kopen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
samsung galaxy s3 mini
maar abbo loopt eind dit jaar af dus kan ik nieuwe telefoon halen. Telefoons zijn in hun laatste paar maanden ook echt gewoon kut aan het doen, afgestelde kutdingen
ik ga niet een nieuwe batterij kopen voor 2 maandenquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ooooh. Dan kun je voor een habbekrats een nieuwe batterij kopen.
Kost nog geen vijftien euro.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ga niet een nieuwe batterij kopen voor 2 maanden
jawelquote:
Ben je in Australiëquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
jawel
Tot nu toe niet echt spectaculair ofzoiets, want we beginnen ni pas echt... Wel leuk enzodure cocktails gehad vanavond
Hoelaat is het daar nu?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
jawel
Tot nu toe niet echt spectaculair ofzoiets, want we beginnen ni pas echt... Wel leuk enzodure cocktails gehad vanavond
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:10 schreef Ezell het volgende:
Koala en kangoeroe wezen aaien
(Nu nog in het wild aanshouwen)
Ik kijk het wel aanquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kost nog geen vijftien euro.Maar goed, dat moet je zelf weten natuurlijk.
Klinkt leukquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:10 schreef Ezell het volgende:
Koala en kangoeroe wezen aaien
(Nu nog in het wild aanshouwen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |