SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2014 16:13:46 ]
Alleen Australië zou ik heen willen van die drie landen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:11 schreef Toto69 het volgende:
Al die mensen met hun Japan, Aussie, Jordanië. Damn.
Same.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Australië zou ik heen willen van die drie landen.
2/3 ga ik dit jaar doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen Australië zou ik heen willen van die drie landen.
Ik zal even veranderen naar 'ballet, wijn en piemels'.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:14 schreef JanCees het volgende:
V: Voetbal, bier en tieten. Dat is puur genieten!
A: Uiteraard.
staat er nog steeds
met?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:15 schreef Etsu het volgende:
Het plan is om met oud en nieuw naar Hawaii te gaan, maar we moeten nog even naar kijken.
Wat moet je in Jordanië doen danquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
2/3 ga ik dit jaar doen
Japan staat nog op het lijstje
2 vrienden.quote:
liever blijf je op het plattelandquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet je in Jordanië doen dan
Reizen, hebben oa eenw ereldwonder en de dode zeequote:Op zondag 3 augustus 2014 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kuala?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:16 schreef Ezell het volgende:
Overstap in maleisie was overigens best tof
wil daar nu ook eens een keer normaal heen
niet veel leven in die zeequote:Op zondag 3 augustus 2014 16:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Reizen, hebben oa eenw ereldwonder en de dode zee
Gewoon veilig thuis, niks mis mee.quote:
Oohquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Reizen, hebben oa eenw ereldwonder en de dode zee
preciesquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon veilig thuis, niks mis mee.
[..]
Ooh
Canada en de USA lijken me wel tof om heen te gaanquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil echt zo graag weer naar Canada, wat was het daar mooi zeg
Je bent zelf in vorm.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent niet echt in vorm vandaag hè
nederland is ook mooiquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil echt zo graag weer naar Canada, wat was het daar mooi zeg
+450quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Canada en de USA lijken me wel tof om heen te gaan
Ik wil ook graag nog naar de USA jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Canada en de USA lijken me wel tof om heen te gaan
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon in Drenthe blijven het hele jaar
leukquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
gewoon in Noord-Holland blijven het hele jaar, ja toch niet dan
Australië, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, USA, Canada, Mexico, Brazilië, Argentinië zijn voor mij de enige landen buiten Europa waar ik eventueel heen zou willen denk ik.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook graag nog naar de USA jaEigenlijk zoveel landen/plekken waar ik heen wil..
naast noord-holland ben ik ook in parijs en hannover geweestquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
gewoon in Noord-Holland blijven het hele jaar, ja toch niet dan
Canada en Mexico zijn erg mooi jaquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Australië, Nieuw-Zeeland, Zuid-Afrika, USA, Canada, Mexico, Brazilië, Argentinië zijn voor mij de enige landen buiten Europa waar ik eventueel heen zou willen denk ik.
Eens. Ben ik ook geweestquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:22 schreef Etsu het volgende:
Dominicaanse Republiek willen jullie ook niet missen.
Erg mooi daar.
Ging je naar Hannover 69?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
naast noord-holland ben ik ook in parijs en hannover geweest
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is daar het bijzondere dan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:22 schreef Etsu het volgende:
Dominicaanse Republiek willen jullie ook niet missen.
Erg mooi daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |