Bij twijfel Nickelsonquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik vrees dat ik dit jaar weer geen winterjas kan vinden die ik leuk genoeg vind
Ik wist toch ook niet dat Ama daadwerkelijk haar keuze aan mijn post verbontquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maak het niet te bont met je getroll hè
quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist toch ook niet dat Ama daadwerkelijk haar keuze aan mijn post verbont
Ik kijk nergens meer van op nu ik las dat ze misschien een James Bont film willen opnemen in Friesland.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist toch ook niet dat Ama daadwerkelijk haar keuze aan mijn post verbont
Ik zou het gewoon verschuiven hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:45 schreef Amarantha het volgende:
Wat zouden jullie doen? Feestje van mijn nichtje duurt waarschijnlijk hele dag. Ik ga er 's middags al heen. Eerder weggaan of feestje van jezelf een week verschuiven?
Ben zelf dag ervoor jarig namelijk
Dat eerste.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:45 schreef Amarantha het volgende:
Wat zouden jullie doen? Feestje van mijn nichtje duurt waarschijnlijk hele dag. Ik ga er 's middags al heen. Eerder weggaan of feestje van jezelf een week verschuiven?
Ligt een beetje aan de band die je met je nichtje/familie hebt en de grootheid van het feestquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:45 schreef Amarantha het volgende:
Waarschijnlijk houdt één of andere bont dit nog wel tegen. Mensen werken graag samen om dit soort belachelijke miljoeneninvesteringen tot halt te brengenquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op nu ik las dat ze misschien een James Bont film willen opnemen in Friesland.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon verschuiven hoor.
quote:
Mwah erg close zijn we ook niet hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Ligt een beetje aan de band die je met je nichtje/familie hebt en de grootheid van het feest
Lekker gratis eten en drinken moet je natuurlijk nooit afslaan.
Hotels zijn crazy expensive in die week, dus dat zou ik van tevoren effe goed checken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oef, ik weet niet of ik daar de monies voor over heb.Vliegtuigticket, ticket voor de con, overnachtings kosten.
Er staan overal rijen. Zelfs voor de rijen. Maar ze zijn manageable, zeker als je met anderen bent of gewoon een babbeltje maakt met andere fans die voor hetzelfde in de rij staan en dus dezelfde interesse hebben. Het is de moeite wel waard.quote:En schijnt ook best kut te zijn, doordat overal enorme rijen staan. Denk aan Efteling tot de 3de macht.
hoi bruelsquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:49 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hotels zijn crazy expensive in die week, dus dat zou ik van tevoren effe goed checken.
[..]
Er staan overal rijen. Zelfs voor de rijen. Maar ze zijn manageable, zeker als je met anderen bent of gewoon een babbeltje maakt met andere fans die voor hetzelfde in de rij staan en dus dezelfde interesse hebben. Het is de moeite wel waard.
Semi random vraag voor je, Staat American Psyco op Netflix of moet ik gaan downloadenquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:54 schreef Amarantha het volgende:
KLB / Mijn DUO is pure aids Etsu ik vind je klacht deels onterecht. 2 muisklikken en je hebt stufi aangevraagd enz
No ideaquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Semi random vraag voor je, Staat American Psyco op Netflix of moet ik gaan downloaden
neen, helaasquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Semi random vraag voor je, Staat American Psyco op Netflix of moet ik gaan downloaden
Hoe kom je aan die motel serie danquote:
Netflix..quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die motel serie dan?
Dank u via Hola en de Amerikaanse wel zie ik, Nu maar hopen dat Hola niet loopt te kloten.quote:
Ah Psyco gaat het om ik dacht American Psyco met Bale,quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:06 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik weet niet of Psycho er op staat
Heb ik ook gedaanquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ah Psyco gaat het om ik dacht American Psyco met Bale,
Dan doe ik ook maar even een catch up via Wiki geen tijd om drie films te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |