quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:59 schreef Kutmanager het volgende:
30 euro voor een crappy avondmaaltijd. Hipsters.
Ik heb over... dusssquote:
quote:
Ook niet om de hoekquote:
Das jammerquote:
Ja, dat welquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Das jammer
D'r zit vast bij jou in de omgeving wel een goede sushi toko ?
Ik ga in ieder geval nog een stukje met zalm pakken nuquote:
Met zalm is ook te lekker. Ik ga het van de week zelf weer is maken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:27 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik ga in ieder geval nog een stukje met zalm pakken nu
Misschien nog wel lekkerder danquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:33 schreef Willoow het volgende:
[..]
Met zalm is ook te lekker. Ik ga het van de week zelf weer is maken.
Daarom laat ik ze wel maken door die Jappenquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:40 schreef Etsu het volgende:
Als ik het zelf maak, zijn die rollen zo groot
Oefening baart kunstquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:41 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Daarom laat ik ze wel maken door die Jappen
Te groot is niet lekker, te klein is ook niks. Ik heb daar sowieso het geduld niet voor en ben motorisch op dat gebied ook vrij gestoord![]()
Ik kan best goed koken al zeg ik t zelf, maar priegel werkjes is niet aan mij weggelegd helaas.quote:
Ja, dat heb ik ook. In je eentje heb je geen zin om al die moeite erin te stoppen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:47 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik kan best goed koken al zeg ik t zelf, maar priegel werkjes is niet aan mij weggelegd helaas.
Sowieso heb ik er een hekel aan om voor mezelf alleen eten te maken.
Ja idd dat dus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. In je eentje heb je geen zin om al die moeite erin te stoppen.
Als je iets dichterbij woontquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:58 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja idd dat dus.![]()
Kook maar een keertje voor mij dan
Waar woon je dan?quote:
Schattig.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:27 schreef Etsu het volgende:
Ik kies altijd die rolletjes met zalm, tonijn en komkommer erin. En dan ook die rondjes, california ofzoiets. En daarna ook nog die lange 'reepjes' rijst met zalm en omelet erop. En ook iets van rollen met zalm/tonijn erin. Dan zit ik al vol.![]()
Vlees kan je heel lastig bestellen in Groningen, of het is niet lekker. Dus neem dan altijd enkel sushi als ik sushi bestel.
Liever binnen 10 seconden reageren dan anderen stalken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Binnen 10 seconden reageren, heb jij geen leven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |