Valt me nog mee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:43 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nee en drink ook geen Starbucks koffie
Ik vind Sushi gewoon lekker op zijn tijd.quote:
ik vind mens ook lekker op z'n tijdquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:46 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik vind Sushi gewoon lekker op zijn tijd.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:47 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ik vind mens ook lekker op z'n tijd
Ja ik ook, vooral de vrouwelijke variant ervan met 2 pluspunten, bruine ogen en heft liefst een brunettequote:Op zondag 3 augustus 2014 17:47 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ik vind mens ook lekker op z'n tijd
nooit geproefd? is net een beetje tussen kip en rundquote:
om te etenquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:48 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja ik ook, vooral de vrouwelijke variant ervan met 2 pluspunten, bruine ogen en heft liefst een brunette
Zeggen ze van alles wat je niet kent dat het naar Kip smaakt, ik geloof t niet meerquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:48 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
nooit geproefd? is net een beetje tussen kip en rund
probeer het eensquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:49 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Zeggen ze van alles wat je niet kent dat het naar Kip smaakt, ik geloof t niet meer
D'r zullen best wel wat lekkere stukken aan een mens zitten denk ikquote:
dat zeggen ze ook altijd.quote:
oquote:
Blond en dikke tettenquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:48 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja ik ook, vooral de vrouwelijke variant ervan met 2 pluspunten, bruine ogen en heft liefst een brunette
Hoef ik tenminste niet bang te zijn dat je mijn vrouwtjes afpakt, en hoef jij niet bang te zijn dat ik jouw vrouwtjes afpakquote:
quote:
Was het ookquote:
Ook al noemen ze het een zomerstamppot, is het dan niet veel te machtig?quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:59 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik heb een kant en klaar zomerstamppot
Zwaar weekend gehad.quote:Op zondag 3 augustus 2014 18:01 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ook al noemen ze het een zomerstamppot, is het dan niet veel te machtig?
Dan prefereer k liever een vette hap hoor.quote:
Zit nog aardig wat in volgens mijquote:Op zondag 3 augustus 2014 17:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
30 euro voor 2 armzalige bakjes/hapjes
Iedereen heeft wel wat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 17:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Kijk maar uit, hij heeft in de gevangenis gezeten.
Het lijkt misschien weinig op de foto idd, maar het zijn wel flinke stukken, en zeker die rijstdingen met die lappen Tonijn en Zalm zijn flink groot van portiequote:
Ik krijg er honger vanquote:Op zondag 3 augustus 2014 18:13 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Het lijkt misschien weinig op de foto idd, maar het zijn wel flinke stukken, en zeker die rijstdingen met die lappen Tonijn en Zalm zijn flink groot van portie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |