Volgens mij ben je gewoon een beetje jaloers dat de hipsters hier het kunnen betalen en jij iedere avond moet doen met muesli.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:03 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ook een stukje vis denk ik. Maar sushi is oprecht het enige eten waarbij ik me gewoon niet kan voorstellen dat mensen ervan genieten. Vind het echt te smerig voor woorden.
Dat kan, en zo dacht ik er ook altijd over. Totdat ik een keer goede sushi op hadquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:03 schreef Kutmanager het volgende:
Vind het echt te smerig voor woorden.
neger alsjeblieft.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon een beetje jaloers dat de hipsters hier het kunnen betalen en jij iedere avond moet doen met muesli.
Die ziet er heerlijk vers uit iddquote:
Het is geen jaloezie. Het is oprecht onbegrip.quote:
Waarom boeit het jou dat we veel geld besteden aan iets goddelijks?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:06 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Het is geen jaloezie. Het is oprecht onbegrip.
Kan me niet voorstellen dat iemand zoveel geld overheeft voor die zooi. Maarja over smaak valt niet te twisten.
Dit!quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef Crip het volgende:
Mensen dat eten als ranzig/overhyped bestempelen als ze het niet lekker vinden. Alsof jouw mening relevant is.
Best te doen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:08 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dit!
Weet jij trouwens of dat Japanse bier te drinken is? Is nu toch al te laat anders, heb al besteld
Dat is maar te hopen dan voor die 2,75quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef Crip het volgende:
Mensen dat eten als ranzig/overhyped bestempelen als ze het niet lekker vinden. Alsof jouw mening relevant is.
moet je ook zelf weten. Doe mij maar een goeie steak.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom boeit het jou dat we veel geld besteden aan iets goddelijks?
Ook niks mis mee, maar als je die ergens buiten de deur zou eten is de prijs ook overratedquote:
Ik drink niet dus geen idee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:08 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dit!
Weet jij trouwens of dat Japanse bier te drinken is? Is nu toch al te laat anders, heb al besteld
True. Maar dat geldt toch vooral voor Nederland hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:15 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ook niks mis mee, maar als je die ergens buiten de deur zou eten is de prijs ook overrated
Ok dat kan ook natuurlijkquote:
ja klopt, sowieso is buiten de deur eten hier vrij prijzig helaas.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
True. Maar dat geldt toch vooral voor Nederland hoor.
dat bevat normaal gesproken avocado, surimi en komkommer. In elk geval waar ik kom.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:55 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Weet jij toevallig ook of dat Japanse bier te drinken is?
Ik heb een 2-persoons partyschaal besteld, zit van alles op, dus kan ik ook een beetje proeven, en heb ik voor morgen hopelijk ook nog wat overquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:28 schreef madeliefff het volgende:
dat bevat normaal gesproken avocado, surimi en komkommer. In elk geval waar ik kom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |