Wasabi is ook ranzig. Jammer dat ze geen spicy tuna hebben, die zijn altijd lekkerquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:32 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ben meer van de pittige, maar denk dat ik daar bij deze Sushi tent pech heb.
Wasabi vind ik smerig, dus dat is geen optie.
idd jammer, niks aan te doen helaasquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:32 schreef Franknfurter het volgende:
Jammer dat ze geen spicy tuna hebben, die zijn altijd lekker
Oki.quote:
Smakelijk alvast!quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:31 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ga ik die sowieso in het lijstje zetten zometeen
[..]
Ja had wel een loempiaatje of inktvisringetje gelust
Meestal ga ik met Sushi eten naar Sumo, dat is toch echt de beste in mijn ogen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:35 schreef Crip het volgende:
Ja, da's lekker voor erbij. Ook salades zijn lekker bij sushi plekjes
Ja echt gore tyfusbende is datquote:
De beste is de zaak waar ik werktequote:Op zondag 3 augustus 2014 15:36 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Meestal ga ik met Sushi eten naar Sumo, dat is toch echt de beste in mijn ogen.
Yummmmm sumo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:36 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Wasabi die ze daar aanbieden is die neppe zooi. Is sowieso vies.quote:
Oh, geeft niks, patat is ook meer iets wat de westerse beschaving eet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:28 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
geen idee wat dat is, hier eten wij friet
nee alleen sushi nemen. Als je vlees wilt bestel je wel ergens anders toch...en zeewiersalade is ook top. Of die bonen. Ik heb overigens wel een keer ergens sushi gegeten met ossehaas lenteui en asperge die was wel echt super ondanks dat daar vlees in zat dus.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:27 schreef Paardlants het volgende:
[..]
[..]
Die hebben ze daar niet. Wel Kip Teriyaki
quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:37 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
De beste is de zaak waar ik werkteIedere dag gratis sushi
Is voor mij allebei wel te doen, zit 45 minuten van Nijmegen enSittard vandaan, zal het onthouden!quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Yummmmm sumo.
Sushi Yumi is nog zelfs beter. Maar die heb je alleen in Sittard en Nijmegen.
Ja das zeewier, vond ik in het begin ook niet lekker, nu wel... mischien dat je t moet leren eten?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Yep.
Zeewier (die groene draadjes is toch zeewier?) vind ik ook niet lekker.
Chili olie enzo kennen ze hier ook niet helaasquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Wasabi die ze daar aanbieden is die neppe zooi. Is sowieso vies.
Vers is wel lekker..
Maar een mix van: soja, chili olie en chili flakes is mijn <3
Jep.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:40 schreef Ixnay het volgende:
Die met gefrituurde garnaal blijft goddelijk.
Waar smaken die bonen naar dan? Durf ze nooit te kopen omdat ik de naam sojabonen niet vertrouwquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee alleen sushi nemen. Als je vlees wilt bestel je wel ergens anders toch...en zeewiersalade is ook top. Of die bonen. Ik heb overigens wel een keer ergens sushi gegeten met ossehaas lenteui en asperge die was wel echt super ondanks dat daar vlees in zat dus.
10tje per stuk zeker?quote:
ik dacht dat sumo ook aan bezorgen doet tegenwoordigquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:36 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ze zullen echt niet vanuit Den Haag naar Boerdonk komen denk ikquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik dacht dat sumo ook aan bezorgen doet tegenwoordig
t smaakt gewoon naar zoute bonen :pquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:41 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Waar smaken die bonen naar dan? Durf ze nooit te kopen omdat ik de naam sojabonen niet vertrouw
nee verhuis danquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:42 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ze zullen echt niet vanuit Den Haag naar Boerdonk komen denk ik
denk dat ik die maar overslaquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
t smaakt gewoon naar zoute bonen :p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |