quote:
Kan, maar moet wel zeker weter dat die lekker zijn.quote:
Die standaardquote:
quote:
Kies random en kijk daarna wat je gekozen hebt, maak dan nog wat kleine aanpassingen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:22 schreef Paardlants het volgende:
Kan, maar moet wel zeker weter dat die lekker zijn.
http://www.thuisbezorgd.nl/sushi-thuisquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:23 schreef Crip het volgende:
Ik ga je vertellen wat je moet bestellen ik weet wat lekker is.Heb je link van wat ze allemaal hebben ?
Die naampjes zeggen me ook allemaal niks joh... 't is dat ze er plaatjes bij doen, maar andersquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kies random en kijk daarna wat je gekozen hebt, maak dan nog wat kleine aanpassingen.
quote:
Die hebben ze daar niet. Wel Kip Teriyakiquote:
Het is hier of Shoarma of Sushi, en heb vd week al zo'n mixed grill laten komen, nu maar een keer wat Sushi laten komen dan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:27 schreef Etsu het volgende:
Ik kies altijd die rolletjes met zalm, tonijn en komkommer erin. En dan ook die rondjes, california ofzoiets. En daarna ook nog die lange 'reepjes' rijst met zalm en omelet erop. En ook iets van rollen met zalm/tonijn erin. Dan zit ik al vol.![]()
Vlees kan je heel lastig bestellen in Groningen, of het is niet lekker. Dus neem dan altijd enkel sushi als ik sushi bestel.
Gaan we op sushi date?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:30 schreef Crip het volgende:
Kusha Maki is lekker, gefrituurde garnaal zit daarin
Ura Maki
Dragon roll
California roll..
Sunset maki
Die zijn allemaal lekker
Teleurgesteld dat ze geen spicy tuna roll hebben en teryaki zalm en bijgerechten zoals tempura garnalen, inktvis ringen en loempiatjes :/
Ga ik die sowieso in het lijstje zetten zometeenquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:30 schreef Crip het volgende:
Kusha Maki is lekker, gefrituurde garnaal zit daarin
Ura Maki
Dragon roll
California roll..
Sunset maki
Ja had wel een loempiaatje of inktvisringetje gelustquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:30 schreef Crip het volgende:
Teleurgesteld dat ze geen spicy tuna roll hebben en teryaki zalm en bijgerechten zoals tempura garnalen, inktvis ringen en loempiatjes :/
Ben meer van de pittige, maar denk dat ik daar bij deze Sushi tent pech heb.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:31 schreef Franknfurter het volgende:
Oke ts, ik ga je mijn expertise aanbieden. Hou je van zoet?
Tamago, kushi maki, tekka en sake maki, sake nigiri.
Dus je weet wel het is anders, had het ook boerenkool voor je kunnen zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:28 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
geen idee wat dat is, hier eten wij friet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |