Als je het vraagt weet je het al.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh ik zit gewoon, wat probeer jij te insinueren :s
Oké Johannesquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het vraagt weet je het al.
Dit vraagt om selfies in de douche.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké Johannes
Ik ga nu douchen, doe met deze informatie wat je wilt.
Ik word een beetje nat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké Johannes
Ik ga nu douchen, doe met deze informatie wat je wilt.
Paxje?quote:
ja doe maarquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:48 schreef JanCees het volgende:
Had asisstje gemaakt toch nog
Kan hem wel schetsen
quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word een beetje nat.
[..]
Paxje?
Gaat z'n gangetjequote:
Gaat z'n gangetjequote:
Wat deed je?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje
Al werd ik gister aangehouden door de popo
Was wel chill want kreeg geen boete
aarom?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje
Wat heb je gedaanquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje
quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik fietste zonder licht. Opeens zag ik op het fietspad felle lichten schijnen, dus ik dacht eerst wat is dezeHet was om 01:00 dus ik dacht eerst dat zo'n petje met z'n Golf stoer wou doen.
Maar goed. Toen vroeg hij waar ik vandaan kwam en waar ik heen ging en moest ik verder lopen. Als ze me nog zagen fietsen kreeg ik 55 euro boete, en ze zeiden dat ze me nog een keer zouden checken op de weg ernaar toe (wat ook klopte).
Sportief dat ze geen boete uitdelen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik fietste zonder licht. Opeens zag ik op het fietspad felle lichten schijnen, dus ik dacht eerst wat is dezeHet was om 01:00 dus ik dacht eerst dat zo'n petje met z'n Golf stoer wou doen.
Maar goed. Toen vroeg hij waar ik vandaan kwam en waar ik heen ging en moest ik verder lopen. Als ze me nog zagen fietsen kreeg ik 55 euro boete, en ze zeiden dat ze me nog een keer zouden checken op de weg ernaar toe (wat ook klopte).
quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:08 schreef Paxcon het volgende:
het is zondag.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw grapjes worden steeds minder. Hoe komt het?
Ja, was er ook wel erg blij mee. Hij was wel chagrijnig overigens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sportief dat ze geen boete uitdelen.
Ermee wegkomen zou je in de randstad toch niet lukken volgens mijquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:08 schreef Paxcon het volgende:
Ja, deze vent was dan best gemoedelijk. Hij zei ook: als ik je straks weer zie fietsen krijg je een boete, dan is er ook geen discussie mogelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ermee wegkomen zou je in de randstad toch niet lukken volgens mij
Ik heb niet echt veel gezien, vriend kwam niet veel later thuis en ging slapen dus ben ook maar gaan slapen. Maar dit klinkt niet de moeite waard om verder te kijkenquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond die docu over die Chinese internetverslaafden een beetje matig trouwens
linkquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Over Chinezen die internetverslaafd zijn
Ach, die dacht waarschijnlijk "55 euro is voor zo'n brugpieper wel heel veel geld voor zoiets onschuldigs".quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, deze vent was dan best gemoedelijk. Hij zei ook: als ik je straks weer zie fietsen krijg je een boete, dan is er ook geen discussie mogelijk.
Terwijl er sowieso al geen discussie mogelijk is lijkt meMaar blijkbaar doen veel mensen dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, die dacht waarschijnlijk "55 euro is voor zo'n brugpieper wel heel veel geld voor zoiets onschuldigs".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ach, die dacht waarschijnlijk "55 euro is voor zo'n brugpieper wel heel veel geld voor zoiets onschuldigs".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ach, die dacht waarschijnlijk "55 euro is voor zo'n brugpieper wel heel veel geld voor zoiets onschuldigs".Ik wilde hem niet makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2doc heeft vaak wel leuke uitzendingen hequote:Op zondag 3 augustus 2014 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Inso: http://www.npo.nl/2doc/31-07-2014/VPWON_1216387
Jepquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
2doc heeft vaak wel leuke uitzendingen he
ik las 2pacquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepAl veel docu's gezien van 2doc
RIPquote:
Telefoon valt de hele tijd uit, dan is opeens de hele batterij leeg en start hij telkens opnieuw uit zichzelf op maar omdat de batterij leeg is valt hij ook meteen weer uitquote:
Wat voor telefoon?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Telefoon valt de hele tijd uit, dan is opeens de hele batterij leeg en start hij telkens opnieuw uit zichzelf op maar omdat de batterij leeg is valt hij ook meteen weer uit
Alleen aan de oplader werkt hij nog goed
dat bedoelde ik eigenlijkquote:
samsung galaxy s3 miniquote:
Ooooh. Dan kun je voor een habbekrats een nieuwe batterij kopen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
samsung galaxy s3 mini
maar abbo loopt eind dit jaar af dus kan ik nieuwe telefoon halen. Telefoons zijn in hun laatste paar maanden ook echt gewoon kut aan het doen, afgestelde kutdingen
ik ga niet een nieuwe batterij kopen voor 2 maandenquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ooooh. Dan kun je voor een habbekrats een nieuwe batterij kopen.
Kost nog geen vijftien euro.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ga niet een nieuwe batterij kopen voor 2 maanden
jawelquote:
Ben je in Australiëquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
jawel
Tot nu toe niet echt spectaculair ofzoiets, want we beginnen ni pas echt... Wel leuk enzodure cocktails gehad vanavond
Hoelaat is het daar nu?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
jawel
Tot nu toe niet echt spectaculair ofzoiets, want we beginnen ni pas echt... Wel leuk enzodure cocktails gehad vanavond
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:10 schreef Ezell het volgende:
Koala en kangoeroe wezen aaien
(Nu nog in het wild aanshouwen)
Ik kijk het wel aanquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kost nog geen vijftien euro.Maar goed, dat moet je zelf weten natuurlijk.
Klinkt leukquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:10 schreef Ezell het volgende:
Koala en kangoeroe wezen aaien
(Nu nog in het wild aanshouwen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |