Ik heb niet echt veel gezien, vriend kwam niet veel later thuis en ging slapen dus ben ook maar gaan slapen. Maar dit klinkt niet de moeite waard om verder te kijkenquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vond die docu over die Chinese internetverslaafden een beetje matig trouwens
linkquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Over Chinezen die internetverslaafd zijn
Ach, die dacht waarschijnlijk "55 euro is voor zo'n brugpieper wel heel veel geld voor zoiets onschuldigs".quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, deze vent was dan best gemoedelijk. Hij zei ook: als ik je straks weer zie fietsen krijg je een boete, dan is er ook geen discussie mogelijk.
Terwijl er sowieso al geen discussie mogelijk is lijkt meMaar blijkbaar doen veel mensen dat wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, die dacht waarschijnlijk "55 euro is voor zo'n brugpieper wel heel veel geld voor zoiets onschuldigs".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ach, die dacht waarschijnlijk "55 euro is voor zo'n brugpieper wel heel veel geld voor zoiets onschuldigs".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ach, die dacht waarschijnlijk "55 euro is voor zo'n brugpieper wel heel veel geld voor zoiets onschuldigs".Ik wilde hem niet makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2doc heeft vaak wel leuke uitzendingen hequote:Op zondag 3 augustus 2014 15:24 schreef Amarantha het volgende:
Inso: http://www.npo.nl/2doc/31-07-2014/VPWON_1216387
Jepquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
2doc heeft vaak wel leuke uitzendingen he
ik las 2pacquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JepAl veel docu's gezien van 2doc
RIPquote:
Telefoon valt de hele tijd uit, dan is opeens de hele batterij leeg en start hij telkens opnieuw uit zichzelf op maar omdat de batterij leeg is valt hij ook meteen weer uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |