Gaat z'n gangetjequote:
Gaat z'n gangetjequote:
Wat deed je?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje
Al werd ik gister aangehouden door de popo
Was wel chill want kreeg geen boete
aarom?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje
Wat heb je gedaanquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje
quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik fietste zonder licht. Opeens zag ik op het fietspad felle lichten schijnen, dus ik dacht eerst wat is dezeHet was om 01:00 dus ik dacht eerst dat zo'n petje met z'n Golf stoer wou doen.
Maar goed. Toen vroeg hij waar ik vandaan kwam en waar ik heen ging en moest ik verder lopen. Als ze me nog zagen fietsen kreeg ik 55 euro boete, en ze zeiden dat ze me nog een keer zouden checken op de weg ernaar toe (wat ook klopte).
Sportief dat ze geen boete uitdelen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:08 schreef Paxcon het volgende:
Ik fietste zonder licht. Opeens zag ik op het fietspad felle lichten schijnen, dus ik dacht eerst wat is dezeHet was om 01:00 dus ik dacht eerst dat zo'n petje met z'n Golf stoer wou doen.
Maar goed. Toen vroeg hij waar ik vandaan kwam en waar ik heen ging en moest ik verder lopen. Als ze me nog zagen fietsen kreeg ik 55 euro boete, en ze zeiden dat ze me nog een keer zouden checken op de weg ernaar toe (wat ook klopte).
quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:08 schreef Paxcon het volgende:
het is zondag.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw grapjes worden steeds minder. Hoe komt het?
Ja, was er ook wel erg blij mee. Hij was wel chagrijnig overigens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sportief dat ze geen boete uitdelen.
Ermee wegkomen zou je in de randstad toch niet lukken volgens mijquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:08 schreef Paxcon het volgende:
Ja, deze vent was dan best gemoedelijk. Hij zei ook: als ik je straks weer zie fietsen krijg je een boete, dan is er ook geen discussie mogelijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ermee wegkomen zou je in de randstad toch niet lukken volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |