Ik linkse partijen, komen toch onderaan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
Christelijke partijen standaard uitvinken bij stemwijzer
Zeer goed partijprogramma, helaas net te dogmatisch voor de politiekquote:Op zondag 3 augustus 2014 02:01 schreef Tchock het volgende:
SGPDe andere Christelijke partijen gaan wel, maar de SGP is echt een stelletje debiele religekkies. Maar geen enkele partij is zo hilarisch als de Libertarische partij. Hun partijprogramma is pure comedy
Nee man. Libertarisme is te debiel voor woorden. De oplossing voor alles is "niet de overheid! Privatiseren!" Dat je dan geen ziekenhuizen, wegen, defensie of sociale zekerheid overhoudt boeit niet, want de echte LP'er is een rijke blanke man die de overheid het minst nodig heeft. Ze spugen echt op minderbedeelden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeer goed partijprogramma, helaas net te dogmatisch voor de politiek
Ja, want de overheid helpt minderbedeelden echt met hun absurd hoge inkomstenbelasting. Het klein houden van de onderklassequote:Op zondag 3 augustus 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee man. Libertarisme is te debiel voor woorden. De oplossing voor alles is "niet de overheid! Privatiseren!" Dat je dan geen ziekenhuizen, wegen, defensie of sociale zekerheid overhoudt boeit niet, want de echte LP'er is een rijke blanke man die de overheid het minst nodig heeft. Ze spugen echt op minderbedeelden.
Ja, die moeten gewoon goed voor zichzelf zorgen. Als de een het kan, waarom de ander dan niet?quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee man. Libertarisme is te debiel voor woorden. De oplossing voor alles is "niet de overheid! Privatiseren!" Dat je dan geen ziekenhuizen, wegen, defensie of sociale zekerheid overhoudt boeit niet, want de echte LP'er is een rijke blanke man die de overheid het minst nodig heeft. Ze spugen echt op minderbedeelden.
Nee, want iedereen uit een zwak milieu is per definitie kansloos.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, die moeten gewoon goed voor zichzelf zorgen. Als de een het kan, waarom de ander dan niet?
Nee, dat is flauw. Ik zeg niet dat alles wat de overheid doet goed is, of dat die niet kleiner kan of mag. En zelfs als ik het niet met je eens ben is het prima als je een andere mening hebt over dat soort zaken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, want de overheid helpt minderbedeelden echt met hun absurd hoge inkomstenbelasting. Het klein houden van de onderklasse
Jammer dan, het leven is sowieso mazzel hebbenquote:Op zondag 3 augustus 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, want iedereen uit een zwak milieu is per definitie kansloos.
Daarom van geboorte af aan pamperen met uitkeringen en dergelijk.
Dat argument zou opgaan als ieder mens identiek was en bovendien in hetzelfde milieu werd geboren. Helaas, die vlieger gaat niet op. Er zijn mensen die in armoede geboren worden en daarom geen opleiding kunnen volgen, er zijn gehandicapten en arbeidsongeschikten, ga zo maar door.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, die moeten gewoon goed voor zichzelf zorgen. Als de een het kan, waarom de ander dan niet?
Ik ben ook een anarchist in m'n hart. Een extreem liberaal in m'n hersenen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat is flauw. Ik zeg niet dat alles wat de overheid doet goed is, of dat die niet kleiner kan of mag. En zelfs als ik het niet met je eens ben is het prima als je een andere mening hebt over dat soort zaken.
Maar de Libertarische Partij? Dat slaat echt alles. De overheid mag wegen niet onderhouden want dat is iets wat de private sector ook kan. Oftewel: allemaal je eigen oprit aanleggen en vanaf de straat rijd je op dertig verschillende tolwegen naar je werk.En dat is maar één voorbeeld. Als je heel iets langer over het Libertarisme nadenkt kom je of tot totale anarchie of tot de conclusie dat de overheid toch wel nodig is.
Als je een onrealistische en asociale visie nahoudt moet je wel extreem ongelukkig zijn in Nederland. Snap niet waarom je hier dan blijft wonen, je bent oud genoeg om naar een anarchistisch land te verhuizen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook een anarchist in m'n hart. Een extreem liberaal in m'n hersenen.
Omdat het 1e onhaalbaar is praktijk, net zoals libertarisme.
Nou en, alsof die mensen iets toevoegen aan de wereld. Gewoon het lekker zelf uit laten zoekenquote:Op zondag 3 augustus 2014 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat argument zou opgaan als ieder mens identiek was en bovendien in hetzelfde milieu werd geboren. Helaas, die vlieger gaat niet op. Er zijn mensen die in armoede geboren worden en daarom geen opleiding kunnen volgen, er zijn gehandicapten en arbeidsongeschikten, ga zo maar door.
Ik woon niet in Nederland. En een westers Anarchistisch land bestaat niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je een onrealistische en asociale visie nahoudt moet je wel extreem ongelukkig zijn in Nederland. Snap niet waarom je hier dan blijft wonen, je bent oud genoeg om naar een anarchistisch land te verhuizen.
Het is haast alsof het ontstaan van een ontwikkelde beschaving en anarchisme niet samen kunnen bestaan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland. En een westers Anarchistisch land bestaat niet.
Jij trollt gewoon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nou en, alsof die mensen iets toevoegen aan de wereld. Gewoon het lekker zelf uit laten zoeken
Zou best kunnen hoor. Maar het is een mooi ideaal om na te streven.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is haast alsof het ontstaan van een ontwikkelde beschaving en anarchisme niet samen kunnen bestaan.
Ik niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:10 schreef Yreal het volgende:
Grapjes hoor, ik ben best wel pro-sociale zekerheid
Lees eens iets over A Theory of Justice van John Rawls. Tof boek.quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor. Maar het is een mooi ideaal om na te streven.
Een anarchistische/libertaristische samenleving waar mensen voor zichzelf zorgen zonder elkaar af te slachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |