abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 augustus 2014 @ 02:00:27 #226
319979 Fok-it
All is well
pi_143007300
Christelijke partijen standaard uitvinken bij stemwijzer
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_143007306
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:00 schreef Fok-it het volgende:
Christelijke partijen standaard uitvinken bij stemwijzer
Ik linkse partijen, komen toch onderaan.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_143007308
Enigste die in mijn buurt kwam was d66.
Maar die zijn #vieslinks
pi_143007314
SGP :') De andere Christelijke partijen gaan wel, maar de SGP is echt een stelletje debiele religekkies. Maar geen enkele partij is zo hilarisch als de Libertarische partij. Hun partijprogramma is pure comedy _O_
pi_143007328
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:01 schreef Tchock het volgende:
SGP :') De andere Christelijke partijen gaan wel, maar de SGP is echt een stelletje debiele religekkies. Maar geen enkele partij is zo hilarisch als de Libertarische partij. Hun partijprogramma is pure comedy _O_
Zeer goed partijprogramma, helaas net te dogmatisch voor de politiek
pi_143007343
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Zeer goed partijprogramma, helaas net te dogmatisch voor de politiek
Nee man. Libertarisme is te debiel voor woorden. De oplossing voor alles is "niet de overheid! Privatiseren!" Dat je dan geen ziekenhuizen, wegen, defensie of sociale zekerheid overhoudt boeit niet, want de echte LP'er is een rijke blanke man die de overheid het minst nodig heeft. Ze spugen echt op minderbedeelden. :')
pi_143007345
Mooi hoe Tchock nu aan het trollen is :)
pi_143007361
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee man. Libertarisme is te debiel voor woorden. De oplossing voor alles is "niet de overheid! Privatiseren!" Dat je dan geen ziekenhuizen, wegen, defensie of sociale zekerheid overhoudt boeit niet, want de echte LP'er is een rijke blanke man die de overheid het minst nodig heeft. Ze spugen echt op minderbedeelden. :')
Ja, want de overheid helpt minderbedeelden echt met hun absurd hoge inkomstenbelasting. Het klein houden van de onderklasse :{
pi_143007367
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:03 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, die moeten gewoon goed voor zichzelf zorgen. Als de een het kan, waarom de ander dan niet?
pi_143007376
quote:
15s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:05 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ja, die moeten gewoon goed voor zichzelf zorgen. Als de een het kan, waarom de ander dan niet?
Nee, want iedereen uit een zwak milieu is per definitie kansloos.
Daarom van geboorte af aan pamperen met uitkeringen en dergelijk.
pi_143007382
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ja, want de overheid helpt minderbedeelden echt met hun absurd hoge inkomstenbelasting. Het klein houden van de onderklasse :{
Nee, dat is flauw. Ik zeg niet dat alles wat de overheid doet goed is, of dat die niet kleiner kan of mag. En zelfs als ik het niet met je eens ben is het prima als je een andere mening hebt over dat soort zaken.

Maar de Libertarische Partij? Dat slaat echt alles. De overheid mag wegen niet onderhouden want dat is iets wat de private sector ook kan. Oftewel: allemaal je eigen oprit aanleggen en vanaf de straat rijd je op dertig verschillende tolwegen naar je werk. :D En dat is maar één voorbeeld. Als je heel iets langer over het Libertarisme nadenkt kom je of tot totale anarchie of tot de conclusie dat de overheid toch wel nodig is.
pi_143007391
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Nee, want iedereen uit een zwak milieu is per definitie kansloos.
Daarom van geboorte af aan pamperen met uitkeringen en dergelijk.
Jammer dan, het leven is sowieso mazzel hebben
pi_143007393
Anyway, ik ga een borrel scoren, later mensjes
pi_143007398
quote:
15s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:05 schreef Yreal het volgende:

[..]

Dat argument zou opgaan als ieder mens identiek was en bovendien in hetzelfde milieu werd geboren. Helaas, die vlieger gaat niet op. Er zijn mensen die in armoede geboren worden en daarom geen opleiding kunnen volgen, er zijn gehandicapten en arbeidsongeschikten, ga zo maar door.
pi_143007400
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, dat is flauw. Ik zeg niet dat alles wat de overheid doet goed is, of dat die niet kleiner kan of mag. En zelfs als ik het niet met je eens ben is het prima als je een andere mening hebt over dat soort zaken.

Maar de Libertarische Partij? Dat slaat echt alles. De overheid mag wegen niet onderhouden want dat is iets wat de private sector ook kan. Oftewel: allemaal je eigen oprit aanleggen en vanaf de straat rijd je op dertig verschillende tolwegen naar je werk. :D En dat is maar één voorbeeld. Als je heel iets langer over het Libertarisme nadenkt kom je of tot totale anarchie of tot de conclusie dat de overheid toch wel nodig is.
Ik ben ook een anarchist in m'n hart. Een extreem liberaal in m'n hersenen. :)
Omdat het 1e onhaalbaar is praktijk, net zoals libertarisme.
pi_143007421
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik ben ook een anarchist in m'n hart. Een extreem liberaal in m'n hersenen. :)
Omdat het 1e onhaalbaar is praktijk, net zoals libertarisme.
Als je een onrealistische en asociale visie nahoudt moet je wel extreem ongelukkig zijn in Nederland. Snap niet waarom je hier dan blijft wonen, je bent oud genoeg om naar een anarchistisch land te verhuizen.
pi_143007432
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat argument zou opgaan als ieder mens identiek was en bovendien in hetzelfde milieu werd geboren. Helaas, die vlieger gaat niet op. Er zijn mensen die in armoede geboren worden en daarom geen opleiding kunnen volgen, er zijn gehandicapten en arbeidsongeschikten, ga zo maar door.
Nou en, alsof die mensen iets toevoegen aan de wereld. Gewoon het lekker zelf uit laten zoeken
pi_143007433
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als je een onrealistische en asociale visie nahoudt moet je wel extreem ongelukkig zijn in Nederland. Snap niet waarom je hier dan blijft wonen, je bent oud genoeg om naar een anarchistisch land te verhuizen.
Ik woon niet in Nederland. En een westers Anarchistisch land bestaat niet.
pi_143007438
Grapjes hoor, ik ben best wel pro-sociale zekerheid
pi_143007441
Het meest gelukkige zou ik zijn in Amerika.
pi_143007442
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik woon niet in Nederland. En een westers Anarchistisch land bestaat niet.
Het is haast alsof het ontstaan van een ontwikkelde beschaving en anarchisme niet samen kunnen bestaan.
pi_143007445
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:09 schreef Yreal het volgende:

[..]

Nou en, alsof die mensen iets toevoegen aan de wereld. Gewoon het lekker zelf uit laten zoeken
Jij trollt gewoon. :D
pi_143007454
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het is haast alsof het ontstaan van een ontwikkelde beschaving en anarchisme niet samen kunnen bestaan.
Zou best kunnen hoor. Maar het is een mooi ideaal om na te streven.
Een anarchistische/libertaristische samenleving waar mensen voor zichzelf zorgen zonder elkaar af te slachten.
pi_143007464
quote:
10s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:10 schreef Yreal het volgende:
Grapjes hoor, ik ben best wel pro-sociale zekerheid
Ik niet.
pi_143007473
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Zou best kunnen hoor. Maar het is een mooi ideaal om na te streven.
Een anarchistische/libertaristische samenleving waar mensen voor zichzelf zorgen zonder elkaar af te slachten.
Lees eens iets over A Theory of Justice van John Rawls. Tof boek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')