Is goed. Doe bijna de groetjes.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit vind ik een zeer vreemde aanname, Kaneel.
Ik ga even met mijn secretaresse overleggen hoe we dit het beste kunnen oplossen, maar ik denk dat je een boete kunt verwachten.
Wist je dat Mao is "ontdekt" door een Nederlander?quote:
Gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed. Doe bijna de groetjes.
Echt een jodenstreek van City. Zullen ze het zo hebben uitgedacht toen ze hem kochten met hun Amerikaanse club?quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind die transfer oprecht grappig
Ik vind het hilarisch.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een jodenstreek van City. Zullen ze het zo hebben uitgedacht toen ze hem kochten met hun Amerikaanse club?
Zou kunnen, al denk ik eerder dat ze het bij een vergadering perrongelijk over een ervaren middenvelder voor City hebben gehad en dat er toen eentje over Lampard begon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een jodenstreek van City. Zullen ze het zo hebben uitgedacht toen ze hem kochten met hun Amerikaanse club?
Ik heb geen voorkeur voor City of Chelsea. Eigenlijk voor geen enkele club buiten Feyenoord. Welke clubs ik het verder gun hangt echt af van het seizoen en de selecties.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar jullie zijn ook untermenschen in jullie gekke clubvoorkeuren![]()
Kunnen we het er dan tenminste wel gezamenlijk over eens zijn dat Lampard een geweldige speler was/is?
Natuurlijk. Het is een eindbaas. En ik vind City een waardeloze club, maar deze transfer is gewoon briljant.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar jullie zijn ook untermenschen in jullie gekke clubvoorkeuren![]()
Kunnen we het er dan tenminste wel gezamenlijk over eens zijn dat Lampard een geweldige speler was/is?
Verder hier wel mee eens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur voor City of Chelsea. Eigenlijk voor geen enkele club buiten Feyenoord PEC. Welke clubs ik het verder gun hangt echt af van het seizoen en de selecties.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur voor City of Chelsea. Eigenlijk voor geen enkele club buiten Feyenoord. Welke clubs ik het verder gun hangt echt af van het seizoen en de selecties.
Ik ook wel hoor. Ik vind het voornamelijk gewoon zonde van Lampard. Had dan nog paar maanden het avontuur opgezocht in Den Haag of zo.quote:
Hij moet zijn trein halen.quote:
Lampard goes on jew huntquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ook wel hoor. Ik vind het voornamelijk gewoon zonde van Lampard. Had dan nog paar maanden het avontuur opgezocht in Den Haag of zo.
[..]
Hij moet zijn trein halen.
vanavond en over 3 wekenquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:11 schreef Etsu het volgende:
Sof wil je dat ik vanavond een filmpje maak of pas als alles af is - over 3 weken?
Keiharde bazen daar bij City. Zo'n zaadclub als Chelsea keihard nakken tochquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
beide xquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:11 schreef Etsu het volgende:
Sof wil je dat ik vanavond een filmpje maak of pas als alles af is - over 3 weken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |