quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
haha sow hey xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol ik wist niet dat ik deze allemaal had
Jammer dat je mij niet uitnodigde. Het is hooguit 40 minuten fietsen maar nu hoeft het al niet meer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ow dan gaan we toch met z'n tweetjes zwemmen![]()
ga weg typischquote:
Wat heeft bestellen ermee te maken?quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wil je internet aansluiten zonder stopcontact in de meterkast?
spannendquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ow dan gaan we toch met z'n tweetjes zwemmen![]()
Neequote:Op zondag 3 augustus 2014 13:45 schreef supersof het volgende:
wist jij dat etsu
moet je alt gebruiken
Dat heb ik bewust gedaan omdat ik niet durf om met jou te zwemmen als Sof erbij is. Jouw heerlijke naakte lichaam zal teveel mijn aandacht trekken waardoor sof zich achtergesteld gaat voelen en dat is wat ik wil voorkomen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je mij niet uitnodigde. Het is hooguit 40 minuten fietsen maar nu hoeft het al niet meer.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat heb ik bewust gedaan omdat ik niet durf om met jou te zwemmen als Sof erbij is. Jouw heerlijke naakte lichaam zal teveel mijn aandacht trekken waardoor sof zich achtergesteld gaat voelen en dat is wat ik wil voorkomen.
Wat ben je toch ook een gentlemanquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat heb ik bewust gedaan omdat ik niet durf om met jou te zwemmen als Sof erbij is. Jouw heerlijke naakte lichaam zal teveel mijn aandacht trekken waardoor sof zich achtergesteld gaat voelen en dat is wat ik wil voorkomen.
Wat een geweldig persoon ben je toch ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet je mn tumblr lezenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:49 schreef Toto69 het volgende:
wat vind jij van deze man inso
[ afbeelding ]
Sorry LRquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je Lampard foto deed mij weer huilen. Kut City
Wat nobel van je.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit vind ik een zeer vreemde aanname, Kaneel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk omdat jij het dikst was.
ik vind die transfer oprecht grappigquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je Lampard foto deed mij weer huilen. Kut City
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |