quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent echt niet grappig hoor ik weet niet wat je probeert nu
monsterquote:
Fantastisch topicquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:36 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Ik heb een zwak voor vrouwen!!!!!!!!!
Niet zo goed gepland, vriend.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:39 schreef Etsu het volgende:
En ik kan ook niks ophangen en aansluiten enzo, want alles moet eerst gewit worden en dat gebeurt pas over 2 weken
Moet eerst aangesloten worden voor je internet en shit kan bestellen hequote:Op zondag 3 augustus 2014 13:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, die vent van ziggo komt dinsdag maar er stond in de brief dat zo'n kastje in de meterkast moet en in de meterkast moet een stopcontact zitten ofzo. En dat heb ik niet. Dus weet niet
oke leukquote:
Kan ik er wat aan doen dat de muren bij bezichtiging wit leken en nadat ik de sleutels kreeg, geel waren?quote:
Fabrieken in Monster? het is daar één en al kas. Westlaaaaaaandquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gezellig tussen de fabrieken
Hoezo?quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet eerst aangesloten worden voor je internet en shit kan bestellen he
wat is het danquote:
Hoezo nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
oke leuk
mijn andere broertje komt ook maar die gaat niet zwemmen
Ja ik bedoelde met uitzicht op de fabrieken en lekker tussen de kassen in het westland.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fabrieken in Monster? het is daar één en al kas. Westlaaaaaaand
Nog maanden stage gelopen bij de gemeente Westland in Monster
vindt ie niet leukquote:
ja kloptquote:
Hoe wil je internet aansluiten zonder stopcontact in de meterkast?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol ik wist niet dat ik deze allemaal hadOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |