SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Oh.
typoquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Jij veranderd snel van mening zeg
nummer 93 met sambalquote:Op zondag 3 augustus 2014 04:03 schreef JanCees het volgende:
Ik rij nu door her dorp
Als je je nummer stuurt krijg je een foto
in monsterquote:
zandvoort?quote:
gezellig tussen de fabriekenquote:
Condooms, speed, eten, drinken, onderbroek, borat kini.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga naar een festival van een week in hongarije dat Sziget heet en ik neem mee:
Zeg maar hallo tegen mijn christengekkie kant van mijn familiequote:
watquote:
ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gezellig tussen de fabrieken
nd en zee dus wel degelijk een strandquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat kan je geen strand noemen...
Nee, nee, ja, ja, ja, misschienquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Condooms, speed, eten, drinken, onderbroek, borat kini.
Leuk uitzicht op de europoort tussen de westlandkassenquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk uitzicht op de europoort tussen de westlandkassen
Niets mis mee
quote:
jeejquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk weer vakantie. Voor het eerst in 2 jaar een AH-loze week
doequote:Op zondag 3 augustus 2014 11:16 schreef supersof het volgende:
ik maak wel een foto
is gewoon een strand hoor
waaromquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:07 schreef Amoeba het volgende:
Ik zit de hele dag alleen.
Gisterenavond al een invitatie afgeslagen en vanavond weer.
leukquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:07 schreef Amoeba het volgende:
Ik zit de hele dag alleen.
Gisterenavond al een invitatie afgeslagen en vanavond weer.
quote:
De hele week gewerkt, wezen sporten, eigenlijk wilde ik gewoon een beetje alleen gaan gamen gisteren.quote:
Niks mis met een beetje lonen. Was voor mij ook de bedoeling deze 2 dagen, is niet echt gelukt alleen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[..]
De hele week gewerkt, wezen sporten, eigenlijk wilde ik gewoon een beetje alleen gaan gamen gisteren.
Vanavond wel uitgenodigd voor een chili maaltijd bij een maatje. Maar ik heb hem deze week al 3 keer gezien ofzo, eigenlijk geen zin in.
True. Als ik een beetje tijd voor mezelf heb neem ik ook de moeite eens een keer goed voor mezelf te koken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje lonen. Was voor mij ook de bedoeling deze 2 dagen, is niet echt gelukt alleen.
Wat voor soort zoek je?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
True. Als ik een beetje tijd voor mezelf heb neem ik ook de moeite eens een keer goed voor mezelf te koken.
Iemand nog een goede serie? Ik heb Breaking Bad nog niet gezien.
Pretty Little Liars. Geen enorme vrouwen serie, wel vermakelijm.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
True. Als ik een beetje tijd voor mezelf heb neem ik ook de moeite eens een keer goed voor mezelf te koken.
Iemand nog een goede serie? Ik heb Breaking Bad nog niet gezien.
Ik twijfel of ik eerst die film zal kijken of toch met de serie zal beginnen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gisteren 1 aflevering van Bates Motel gezien en vind het best tof, vandaag nog een paar kijken
Film nooit gezienquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik eerst die film zal kijken of toch met de serie zal beginnen.
Moet je Psyco er voor hebben gezien?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gisteren 1 aflevering van Bates Motel gezien en vind het best tof, vandaag nog een paar kijken
Dat is ook mogelijk natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Film nooit gezienMaar net even op wiki bijgelezen
Heb net op wiki gelezen waar psycho van begin tot eind over gaat en het maakt het voor mij wel leuker ja dat ik dit weetquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet je Psyco er voor hebben gezien?
Apocalypse the Second World Warquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mikey, welke docu raadde je nou laatst aan?
Met een mes?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben in mijn dij gestoken vannacht.
Gevaarlijk dicht bij mijn penis, dit.
Game of Thronesquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat voor soort zoek je?
Ik zeg: Battlestar Galactica
Mijn ex is daar helemaal fan van.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pretty Little Liars. Geen enorme vrouwen serie, wel vermakelijm.
Het is wel eens prettig dat een serie niet draait om seks en gebroken harten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Game of Thrones
Maar ik vond A Touch of Frost ook erg leuk.![]()
Ga wel even de eerste episode kijken van Battlestar Galactica.
[..]
Mijn ex is daar helemaal fan van.
Is dit een argument tegen Game of Thrones?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is wel eens prettig dat een serie niet draait om seks en gebroken harten.
Nee, bij GoT past het nog wel. Maar wel tegen de tientallen andere series waarin seks niet direct nodig is maar meer als opvulling wordt gebruikt of zo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is dit een argument tegen Game of Thrones?
Kwam je zelf maar eens uit de kast.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:50 schreef Amoeba het volgende:
Tijd om de schoenen uit de kast te trekken en te gaan mountainbiken.
Met een autist samenleven a la maar ook nog eens een autistische Ajax-supporter, dat gaat te verquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is dit een verkapte liefdesverklaring?
fok jij op de fietsquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is dit een verkapte liefdesverklaring?
halo de Insoquote:
zeker goed onderwerpquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
halo de Inso
Ik had vannacht wel goed onderwerp aangesneden met Diana he
quote:
nicequote:
Ok.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een autist samenleven a la maar ook nog eens een autistische Ajax-supporter, dat gaat te ver
Ja verleden week gedaan,quote:
gewoon fietsen en dan zien tochquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, ben nog niet weg. Maatje gaat ook mee, zijn nu even de route aan het uitstippelen.
hoe lang duurt het voordat je hoort of goed gekeurd isquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja verleden week gedaan,
is echt binnen 5 seconden gepiept
Ach, er zijn ook mensen die vans mooi vinden (srs)quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je snapbacks mooi vinden, seriously
quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe lang duurt het voordat je hoort of goed gekeurd is
Het is meteen goedgekeurdquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe lang duurt het voordat je hoort of goed gekeurd is
ik vind het wel leuk bij een jongenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef Fok-it het volgende:
kutquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:21 schreef Fok-it het volgende:
met Nazi-duitsland en enige vorm van genocide enzo
Ik kan ze wel hebben, al heb ik er al een lange tijd geen gedragen. Op vakantie is het sowieso chill, hoef ik geen zonnebril te dragen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef Fok-it het volgende:
http://www.route.nl/fietsroutes/137746/quote:
gewoon beide dragenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan ze wel hebben, al heb ik er al een lange tijd geen gedragen. Op vakantie is het sowieso chill, hoef ik geen zonnebril te dragen.
leuk hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://www.route.nl/fietsroutes/137746/
Deze gaat het worden.
Normaliter zou ik een mountainbikeroute nemen, maar nu wordt het een gewone bosroute omdat hij geen mountainbike heeft.
Nee snapbacks horen niet bij 13-jarigenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk als je de leeftijd van Fylax hebt ja.
lekker bij een temperatuurtje van een graad of 32quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon beide dragen
en een capuchon van hoodie
#swagquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
lekker bij een temperatuurtje van een graad of 32
oh moet ik doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:27 schreef Fok-it het volgende:
Oh trouwens Inso, voor medicijnen kan het wel ff langer duren, dus je moet wel van te voren aanvragen.
Medisch paspoort aanvragen en verklaring dit datquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:31 schreef supersof het volgende:
ik zoek op snapback op tumblr
gerelateerd
[ afbeelding ]
Ik leverde laatst 40-45 flessen in en ik kreeg 14,18 euroquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:33 schreef Etsu het volgende:
73 lege flessen ingeleverd en even 18,25 euro gecasht
It ain`t even funnyquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik leverde laatst 40-45 flessen in en ik kreeg 14,18 euro
matigquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Leuk manquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zit je lang zonder internet?quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:36 schreef Etsu het volgende:
Ik verveel me. Ik kan niks meer doen in t nieuwe huis. En ik heb nog geen internet.
ga mee zwemmen in de zee met mijn broertje en mijquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:36 schreef Etsu het volgende:
Ik verveel me. Ik kan niks meer doen in t nieuwe huis. En ik heb nog geen internet.
Veel te gevaarlijk joh.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ga mee zwemmen in de zee met mijn broertje en mij
Geen idee, die vent van ziggo komt dinsdag maar er stond in de brief dat zo'n kastje in de meterkast moet en in de meterkast moet een stopcontact zitten ofzo. En dat heb ik niet. Dus weet nietquote:
je bent echt niet grappig hoor ik weet niet wat je probeert nuquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Veel te gevaarlijk joh.
Straks zien ze etsu nog aan voor een walvis
Is je broertje knap?quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ga mee zwemmen in de zee met mijn broertje en mij
jaquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:38 schreef supersof het volgende:
[..]
je bent echt niet grappig hoor ik weet niet wat je probeert nu
monsterquote:
Fantastisch topicquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:36 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Ik heb een zwak voor vrouwen!!!!!!!!!
Niet zo goed gepland, vriend.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:39 schreef Etsu het volgende:
En ik kan ook niks ophangen en aansluiten enzo, want alles moet eerst gewit worden en dat gebeurt pas over 2 weken
Moet eerst aangesloten worden voor je internet en shit kan bestellen hequote:Op zondag 3 augustus 2014 13:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, die vent van ziggo komt dinsdag maar er stond in de brief dat zo'n kastje in de meterkast moet en in de meterkast moet een stopcontact zitten ofzo. En dat heb ik niet. Dus weet niet
oke leukquote:
Kan ik er wat aan doen dat de muren bij bezichtiging wit leken en nadat ik de sleutels kreeg, geel waren?quote:
Fabrieken in Monster? het is daar één en al kas. Westlaaaaaaandquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gezellig tussen de fabrieken
Hoezo?quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet eerst aangesloten worden voor je internet en shit kan bestellen he
wat is het danquote:
Hoezo nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
oke leuk
mijn andere broertje komt ook maar die gaat niet zwemmen
Ja ik bedoelde met uitzicht op de fabrieken en lekker tussen de kassen in het westland.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fabrieken in Monster? het is daar één en al kas. Westlaaaaaaand
Nog maanden stage gelopen bij de gemeente Westland in Monster
vindt ie niet leukquote:
ja kloptquote:
Hoe wil je internet aansluiten zonder stopcontact in de meterkast?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol ik wist niet dat ik deze allemaal hadOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
haha sow hey xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol ik wist niet dat ik deze allemaal had
Jammer dat je mij niet uitnodigde. Het is hooguit 40 minuten fietsen maar nu hoeft het al niet meer.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ow dan gaan we toch met z'n tweetjes zwemmen![]()
ga weg typischquote:
Wat heeft bestellen ermee te maken?quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe wil je internet aansluiten zonder stopcontact in de meterkast?
spannendquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ow dan gaan we toch met z'n tweetjes zwemmen![]()
Neequote:Op zondag 3 augustus 2014 13:45 schreef supersof het volgende:
wist jij dat etsu
moet je alt gebruiken
Dat heb ik bewust gedaan omdat ik niet durf om met jou te zwemmen als Sof erbij is. Jouw heerlijke naakte lichaam zal teveel mijn aandacht trekken waardoor sof zich achtergesteld gaat voelen en dat is wat ik wil voorkomen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je mij niet uitnodigde. Het is hooguit 40 minuten fietsen maar nu hoeft het al niet meer.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat heb ik bewust gedaan omdat ik niet durf om met jou te zwemmen als Sof erbij is. Jouw heerlijke naakte lichaam zal teveel mijn aandacht trekken waardoor sof zich achtergesteld gaat voelen en dat is wat ik wil voorkomen.
Wat ben je toch ook een gentlemanquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat heb ik bewust gedaan omdat ik niet durf om met jou te zwemmen als Sof erbij is. Jouw heerlijke naakte lichaam zal teveel mijn aandacht trekken waardoor sof zich achtergesteld gaat voelen en dat is wat ik wil voorkomen.
Wat een geweldig persoon ben je toch ookquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
moet je mn tumblr lezenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:49 schreef Toto69 het volgende:
wat vind jij van deze man inso
[ afbeelding ]
Sorry LRquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je Lampard foto deed mij weer huilen. Kut City
Wat nobel van je.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit vind ik een zeer vreemde aanname, Kaneel.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk omdat jij het dikst was.
ik vind die transfer oprecht grappigquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je Lampard foto deed mij weer huilen. Kut City
Is goed. Doe bijna de groetjes.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit vind ik een zeer vreemde aanname, Kaneel.
Ik ga even met mijn secretaresse overleggen hoe we dit het beste kunnen oplossen, maar ik denk dat je een boete kunt verwachten.
Wist je dat Mao is "ontdekt" door een Nederlander?quote:
Gedaan.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed. Doe bijna de groetjes.
Echt een jodenstreek van City. Zullen ze het zo hebben uitgedacht toen ze hem kochten met hun Amerikaanse club?quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind die transfer oprecht grappig
Ik vind het hilarisch.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een jodenstreek van City. Zullen ze het zo hebben uitgedacht toen ze hem kochten met hun Amerikaanse club?
Zou kunnen, al denk ik eerder dat ze het bij een vergadering perrongelijk over een ervaren middenvelder voor City hebben gehad en dat er toen eentje over Lampard begon.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt een jodenstreek van City. Zullen ze het zo hebben uitgedacht toen ze hem kochten met hun Amerikaanse club?
Ik heb geen voorkeur voor City of Chelsea. Eigenlijk voor geen enkele club buiten Feyenoord. Welke clubs ik het verder gun hangt echt af van het seizoen en de selecties.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar jullie zijn ook untermenschen in jullie gekke clubvoorkeuren![]()
Kunnen we het er dan tenminste wel gezamenlijk over eens zijn dat Lampard een geweldige speler was/is?
Natuurlijk. Het is een eindbaas. En ik vind City een waardeloze club, maar deze transfer is gewoon briljant.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar jullie zijn ook untermenschen in jullie gekke clubvoorkeuren![]()
Kunnen we het er dan tenminste wel gezamenlijk over eens zijn dat Lampard een geweldige speler was/is?
Verder hier wel mee eens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur voor City of Chelsea. Eigenlijk voor geen enkele club buiten Feyenoord PEC. Welke clubs ik het verder gun hangt echt af van het seizoen en de selecties.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur voor City of Chelsea. Eigenlijk voor geen enkele club buiten Feyenoord. Welke clubs ik het verder gun hangt echt af van het seizoen en de selecties.
Ik ook wel hoor. Ik vind het voornamelijk gewoon zonde van Lampard. Had dan nog paar maanden het avontuur opgezocht in Den Haag of zo.quote:
Hij moet zijn trein halen.quote:
Lampard goes on jew huntquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ook wel hoor. Ik vind het voornamelijk gewoon zonde van Lampard. Had dan nog paar maanden het avontuur opgezocht in Den Haag of zo.
[..]
Hij moet zijn trein halen.
vanavond en over 3 wekenquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:11 schreef Etsu het volgende:
Sof wil je dat ik vanavond een filmpje maak of pas als alles af is - over 3 weken?
Keiharde bazen daar bij City. Zo'n zaadclub als Chelsea keihard nakken tochquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
beide xquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:11 schreef Etsu het volgende:
Sof wil je dat ik vanavond een filmpje maak of pas als alles af is - over 3 weken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |