Pretty Little Liars. Geen enorme vrouwen serie, wel vermakelijm.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
True. Als ik een beetje tijd voor mezelf heb neem ik ook de moeite eens een keer goed voor mezelf te koken.
Iemand nog een goede serie? Ik heb Breaking Bad nog niet gezien.
Ik twijfel of ik eerst die film zal kijken of toch met de serie zal beginnen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gisteren 1 aflevering van Bates Motel gezien en vind het best tof, vandaag nog een paar kijken
Film nooit gezienquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik eerst die film zal kijken of toch met de serie zal beginnen.
Moet je Psyco er voor hebben gezien?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:31 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gisteren 1 aflevering van Bates Motel gezien en vind het best tof, vandaag nog een paar kijken
Dat is ook mogelijk natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Film nooit gezienMaar net even op wiki bijgelezen
Heb net op wiki gelezen waar psycho van begin tot eind over gaat en het maakt het voor mij wel leuker ja dat ik dit weetquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moet je Psyco er voor hebben gezien?
Apocalypse the Second World Warquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mikey, welke docu raadde je nou laatst aan?
Met een mes?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben in mijn dij gestoken vannacht.
Gevaarlijk dicht bij mijn penis, dit.
Game of Thronesquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat voor soort zoek je?
Ik zeg: Battlestar Galactica
Mijn ex is daar helemaal fan van.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pretty Little Liars. Geen enorme vrouwen serie, wel vermakelijm.
Het is wel eens prettig dat een serie niet draait om seks en gebroken harten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Game of Thrones
Maar ik vond A Touch of Frost ook erg leuk.![]()
Ga wel even de eerste episode kijken van Battlestar Galactica.
[..]
Mijn ex is daar helemaal fan van.
Is dit een argument tegen Game of Thrones?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is wel eens prettig dat een serie niet draait om seks en gebroken harten.
Nee, bij GoT past het nog wel. Maar wel tegen de tientallen andere series waarin seks niet direct nodig is maar meer als opvulling wordt gebruikt of zo.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:44 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is dit een argument tegen Game of Thrones?
Kwam je zelf maar eens uit de kast.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:50 schreef Amoeba het volgende:
Tijd om de schoenen uit de kast te trekken en te gaan mountainbiken.
Met een autist samenleven a la maar ook nog eens een autistische Ajax-supporter, dat gaat te verquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is dit een verkapte liefdesverklaring?
fok jij op de fietsquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is dit een verkapte liefdesverklaring?
halo de Insoquote:
zeker goed onderwerpquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
halo de Inso
Ik had vannacht wel goed onderwerp aangesneden met Diana he
quote:
nicequote:
Ok.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een autist samenleven a la maar ook nog eens een autistische Ajax-supporter, dat gaat te ver
Ja verleden week gedaan,quote:
gewoon fietsen en dan zien tochquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee, ben nog niet weg. Maatje gaat ook mee, zijn nu even de route aan het uitstippelen.
hoe lang duurt het voordat je hoort of goed gekeurd isquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja verleden week gedaan,
is echt binnen 5 seconden gepiept
Ach, er zijn ook mensen die vans mooi vinden (srs)quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je snapbacks mooi vinden, seriously
quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe lang duurt het voordat je hoort of goed gekeurd is
Het is meteen goedgekeurdquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoe lang duurt het voordat je hoort of goed gekeurd is
ik vind het wel leuk bij een jongenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef Fok-it het volgende:
kutquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:21 schreef Fok-it het volgende:
met Nazi-duitsland en enige vorm van genocide enzo
Ik kan ze wel hebben, al heb ik er al een lange tijd geen gedragen. Op vakantie is het sowieso chill, hoef ik geen zonnebril te dragen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:20 schreef Fok-it het volgende:
http://www.route.nl/fietsroutes/137746/quote:
gewoon beide dragenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan ze wel hebben, al heb ik er al een lange tijd geen gedragen. Op vakantie is het sowieso chill, hoef ik geen zonnebril te dragen.
leuk hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://www.route.nl/fietsroutes/137746/
Deze gaat het worden.
Normaliter zou ik een mountainbikeroute nemen, maar nu wordt het een gewone bosroute omdat hij geen mountainbike heeft.
Nee snapbacks horen niet bij 13-jarigenquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk als je de leeftijd van Fylax hebt ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |