nd en zee dus wel degelijk een strandquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat kan je geen strand noemen...
Nee, nee, ja, ja, ja, misschienquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Condooms, speed, eten, drinken, onderbroek, borat kini.
Leuk uitzicht op de europoort tussen de westlandkassenquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk uitzicht op de europoort tussen de westlandkassen
Niets mis mee
quote:
jeejquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk weer vakantie. Voor het eerst in 2 jaar een AH-loze week
doequote:Op zondag 3 augustus 2014 11:16 schreef supersof het volgende:
ik maak wel een foto
is gewoon een strand hoor
waaromquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:07 schreef Amoeba het volgende:
Ik zit de hele dag alleen.
Gisterenavond al een invitatie afgeslagen en vanavond weer.
leukquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:07 schreef Amoeba het volgende:
Ik zit de hele dag alleen.
Gisterenavond al een invitatie afgeslagen en vanavond weer.
quote:
De hele week gewerkt, wezen sporten, eigenlijk wilde ik gewoon een beetje alleen gaan gamen gisteren.quote:
Niks mis met een beetje lonen. Was voor mij ook de bedoeling deze 2 dagen, is niet echt gelukt alleen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[..]
De hele week gewerkt, wezen sporten, eigenlijk wilde ik gewoon een beetje alleen gaan gamen gisteren.
Vanavond wel uitgenodigd voor een chili maaltijd bij een maatje. Maar ik heb hem deze week al 3 keer gezien ofzo, eigenlijk geen zin in.
True. Als ik een beetje tijd voor mezelf heb neem ik ook de moeite eens een keer goed voor mezelf te koken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje lonen. Was voor mij ook de bedoeling deze 2 dagen, is niet echt gelukt alleen.
Wat voor soort zoek je?quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
True. Als ik een beetje tijd voor mezelf heb neem ik ook de moeite eens een keer goed voor mezelf te koken.
Iemand nog een goede serie? Ik heb Breaking Bad nog niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |