SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
maar je hebt nog niet gemeet tochquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee maar wel makkelijk
relatief veel mensen die ook ambitieloos zijn
Nee hoezoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar je hebt nog niet gemeet toch
Ik had ambitie gisteren?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Tot LR opeens ambities had gisteren![]()
Hoeveel heb je al verdiend?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:32 schreef xcachet het volgende:
Lieve hont in de OP.
Inso ik voel me al echt een money maker.
welke verdrietquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:34 schreef JanCees het volgende:
vanavond maar even het verdriet wegdrinken
Dat valt ookwel mee hoorquote:
straks verliest legiaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gisteren 11 euro en na vanavond 13 erbij. Met 20 eigen inzet gespeeld. Hou het klein![]()
Goed tochquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gisteren 11 euro en na vanavond 13 erbij. Met 20 eigen inzet gespeeld. Hou het klein![]()
Hoeveel?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:41 schreef Fok-it het volgende:
Moet je ook niet doen, veel te lage quote.
1,30 ofzo inderdaad. Heb je helemaal niks aan.quote:
Te veelquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:43 schreef Fok-it het volgende:
Als je echt veel vertrouwen hebt in Ajax speel je: BTS: no
Hij zei Insoquote:
Kijk inzo, het plafond van de pub hierquote:
wat mooiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijk inzo, het plafond van de pub hier
[ afbeelding ]
Engeland
nou enquote:
Goed. Post hierboven was voor jou bedoeldquote:
Ik wist niet dat Madame_Paon in Bulgarije woondequote:
moppiequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha
Nee inso
Nee
That's not the spirit
goede pub dus.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijk inzo, het plafond van de pub hier
[ afbeelding ]
Engeland
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mex - JR 2-0
Maar tegen fokit ga ik weer verliezen denk ik
Had te snel weggedrukt toen nieuwe vraag kwamquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mex - JR 2-0
Maar tegen fokit ga ik weer verliezen denk ik
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Madame_Paon in Bulgarije woonde
net goede kansquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik zit te wachten op goals van Legia Warszawa
Niet heel verkeerd hoorquote:
Lekkere barmeisjes en goede muziek. Wel duur. 1,10 euro voor een halve liter.quote:
kaolo afzettersquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Lekkere barmeisjes en goede muziek. Wel duur. 1,10 euro voor een halve liter.
Pronte borstjes met roze tepeltjes die fier in de wind staanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
had ze goede tetten eigenlijk?
Goed speelgoed dusquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Pronte borstjes met roze tepeltjes die fier in de wind staan
Nee maar dat is het punt niet. Ze heeft een alienhoofd.quote:
Ja, en bedankt voor deze jinx.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Ik zit te wachten op goals van Legia Warszawa
Zachtjes mn tanden in gezetquote:
Gewoon zak overheenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee maar dat is het punt niet. Ze heeft een alienhoofd.
Waarom zet je in op oefenpotjes danquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:59 schreef Fok-it het volgende:
Napoli en City moeten nog winnen en golazos bij United-Real
Small stakesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom zet je in op oefenpotjes dan
Legia zojuist weer genaaid hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
The Expendables. Zelden zoiets belachelijks gekeken
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom zet je in op oefenpotjes dan
Inso zorgt er het meest voor hoorquote:
oké dan ga ik weerquote:
Niet doen.We gaan het wel ergens anders over hebben hoorquote:
okquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wist je nog niet dat de winnaar 450 euro krijgt
echtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wist je nog niet dat de winnaar 450 euro krijgt
heeft toch meer dan genoegquote:
nee die paste ik meteenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wist je zoveel over lpg?ik had 1 antwoord nodig maar wist niets meer
Wat kreeg je voor vraag dan?quote:
koop one plus onequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil ook spelen. Pauper outdated Lumia
Wat ik wist over Voguequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat kreeg je voor vraag dan?
one plusone is baasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Ik vind Windows Phone wel fijn eigenlijk. Ik neem een nieuwer model of een Nexus.
Inso. Voel jij je ook altijd een beetje ongemakkelijk onder die FOK! grapjes? Op een manier van "Ja optyften"quote:
Oja daar weet je er wel twee van normaalquote:
ja FOK!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso. Voel jij je ook altijd een beetje ongemakkelijk onder die FOK! grapjes? Op een manier van "Ja optyften"
Fokgrapjes in het echt moeten horen zijn nog ergerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso. Voel jij je ook altijd een beetje ongemakkelijk onder die FOK! grapjes? Op een manier van "Ja optyften"
Gelukkig dat ik niet de enige ben dan.quote:
Gewoon zorgen dat je zelf de onderwerpen maakt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fokgrapjes in het echt moeten horen zijn nog erger
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gok dat ik dit spelletje van JR ga winnen
Wie ben je?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:10 schreef JanCees het volgende:
fok-it nodig mij eens uit op slimste mens dan
Ik zeg wel eens ooit 'echt fantastisch' als dat getal weer eens valt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FOK! grapjes maken in het echt is hartstikke leukquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:12 schreef JanCees het volgende:
we hebben ooit al gespeeld en toen droogde je me af
Dan niet.quote:
hahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik niet de enige ben dan.
ONZ / [ONZ-SC #459] Bijna maandag!
Heb je al gezien hoe WPgod voor je overtuiging opkwam? Wat een ware vriend is het
[..]
Gewoon zorgen dat je zelf de onderwerpen maakt.
JR kan er echt helemaal niks vanquote:
Wat? Of voel je je een beetje opgelaten dat ik mijn liefde voor jou niet meer onder banken en stoelen wil en kan verbergen?quote:
niks moest lachenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat? Of voel je je een beetje opgelaten dat ik mijn liefde voor jou niet meer onder banken en stoelen wil en kan verbergen?
illuminati vies racistischquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:16 schreef Insomnia_ het volgende:
wauw een negerspeler krijgt een elleboog
dit kaan geen toeval zijn
Verstandigquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niks moest lachen
maar ik heb een besluit genomen en ik ga naar feestje toe
Well donequote:
Wiet of fruittabak?quote:
wel slim jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft jouw moeder zowel beauty als de brains?
Welke?quote:
Aparte smaakquote:
welke filmquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
het wordt een of andere vrouwenfilm dit wordt waardeloos
Niks mismee, je vond GG ook leuk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
het wordt een of andere vrouwenfilm dit wordt waardeloos
rapunzel is fucking geniaalquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rapunzel, Inso gaat straks hard meezingen
Ik zong dan ook hard mee.quote:
Rijst en groentes is dan ook niet heel vullend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zong dan ook hard mee.
JR. Ik heb vandaag een groot bord rijst met allemaal onzin erbij op en heb alweer trek
Bak straks nog wel een ei. Nu ga ik de film Watchmen kijken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rijst en groentes is dan ook niet heel vullend.
Ik zou voor de pizza shoarma gaan
Rijstquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zong dan ook hard mee.
JR. Ik heb vandaag een groot bord rijst met allemaal onzin erbij op en heb alweer trek
Ik had net twee broodjes shoarma op. Het was best te kanenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rijst en groentes is dan ook niet heel vullend.
Ik zou voor de pizza shoarma gaan
Ik hou meer van gyros, maar shoarma is ook lekker jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had net twee broodjes shoarma op. Het was best te kanen
Dönerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou meer van gyros, maar shoarma is ook lekker ja
Ik heb nog 2 frikandellenbroodjes in de kast, die gaan zo ook maar even de magnetron inquote:
Lekker, ik zal vanavond wel weer een tosti gaan makenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 frikandellenbroodjes in de kast, die gaan zo ook maar even de magnetron in
Ga je niet uit?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker, ik zal vanavond wel weer een tosti gaan maken
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben een FOK! autist, natuurlijk niet :s
Bijna jaquote:
Ik ben een lone wolfquote:
Spijkergodquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens de Slimste Mens is Jack Spijkerman een cabaretier, uh oké
Wanneer ga je weer datendan?quote:
Wij zijn goed aan elkaar gewaagd ja.Al sta ik wel 4-2 voor op hemquote:
jij hebt dit potje ook al gewonnen van mij, ben echt slecht in die puzzelquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij zijn goed aan elkaar gewaagd ja.Al sta ik wel 4-2 voor op hem
quote:
Klopt jaquote:
hooguit beetje slof omdat ze in de koelkast lagen. Je kan ze beter er buiten bewaren. Deden we bij de AH ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
Hoop dat ze nog wel goed zijn na 1 dag
Had ze er ook buiten gelegdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
hooguit beetje slof omdat ze in de koelkast lagen. Je kan ze beter er buiten bewaren. Deden we bij de AH ook
je zei toch in de koelkastquote:
Nee geloof het nietquote:
Wat een geld voor een beetje chocolaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:59 schreef supersof het volgende:
mijn ouders hebben een chocolade reep met kokos snippers erop meegenomen uit duitsland en mijn moeder zei dat hij zes euro kosttehij is zo lekker
![]()
![]()
je bent zelf viesquote:
Prima uitspraak.quote:
Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:10 schreef Typisch het volgende:
ik ben weer thuis voor 1.5 dag jongens en meisjes
Alleen als Tong meegaatquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
Zullen we volgend jaar ook met een FOK!-boot op de gaypride meevaren?
Etsu vindt dit leuk
Ik kan me niet voorstellen dat dit idee niet eerder al een keer is voorgesteldquote:
In 1969 al waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit idee niet eerder al een keer is voorgesteld
Nee maar dat is toch lachenquote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
ik zou echt nooit op zo'n boot gaan sorry hoor
Ja ach, zitten altijd aandachtshoeren tussen, maar beetje drank op en dan is het wel lachen lijkt mequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
vind dat die mensen beetje aandachtstekort hebben
beetje op een boot dansen in domme kleren
ben niet gek
Vorig jaar gemist omdat werken, dit jaar gemist omdat verhuizen, volgend jaar zal er vast weer iets zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
Zullen we volgend jaar ook met een FOK!-boot op de gaypride meevaren?
Etsu vindt dit leuk
jij bent gewoon een nep homoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorig jaar gemist omdat werken, dit jaar gemist omdat verhuizen, volgend jaar zal er vast weer iets zijn.
zie jequote:
zoiets noemen ze een trollquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
zie je
het is een act op fok waarmee je paxcon in verlegenheid wil brengen
in werkelijkheid ga je nu gewoon samenwonen met je vriendin
bah vieze leugenaar
Kquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
Etsu was er verleden jaar gewoon bij hoor.
Alleen zat hij toen een hoertje te neuken op de Wallen
quote:
Sommige rare films zijn juist geniaal.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze is wel echt heel raar hoor
Maar dan is het raar dat het gewoon zo twisted is dat je hem 3x moet zien voor je hem snaptquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige rare films zijn juist geniaal.
Voel je je een beetje in het ootje genomen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]walgelijk om de realiteit zo erg te verdraaien
Mulholland Drive is zo'n eentjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dan is het raar dat het gewoon zo twisted is dat je hem 3x moet zien voor je hem snapt
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mulholland Drive is zo'n eentje
Of Donnie Darko
jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voel je je een beetje in het ootje genomen?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]walgelijk om de realiteit zo erg te verdraaien
Waarbij ik Donnie Darko nog echt geniaal vond.quote:
wow :$ :$quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]de realiteit is dat ik een player ben en probeer jou te versieren door die filmpjes van oa m'n koelkast
Trustenquote:
Meh heb niet zoveel met Donnie Darkoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarbij ik Donnie Darko nog echt geniaal vond.
Mulholland Drive sloeg gewoon nergens op, die makers snapten hem niet eens
die krijg je van mijquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh heb niet zoveel met Donnie Darko
Liever dan die film van di Caprio
Die maakte me bangquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
liever 40-45 kogels dan een gaypride boot op moeten
Te vroeg om te stellen. Ik zie nu pas dat de film 3 en half uur duurtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige rare films zijn juist geniaal.
* GGMM gaat er eens lekker voor zitten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn poolse oma ging een keer naar de gay pride kijken he
Ja daar hoef je in Polen niet mee aan te komen inderdaadquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn poolse oma ging een keer naar de gay pride kijken he
Dat hou ik alleen vol als het echt een goede film is zoals the Godfatherquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te vroeg om te stellen. Ik zie nu pas dat de film 3 en half uur duurt
hebben ze ook gewoon daar hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar hoef je in Polen niet mee aan te komen inderdaad
Moet i k nog steeds een keer kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hou ik alleen vol als het echt een goede film is zoals the Godfather
Ik ook pas begin dit jaar gekeken hoor. Is wel ziek goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet i k nog steeds een keer kijken
Perfect volk is het ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hebben ze ook gewoon daar hoor
standaard knokpartijen
Hij lijkt me een beetje droogquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook pas begin dit jaar gekeken hoor. Is wel ziek goed
terecht zulk gedrag moet je die kiem in smorenquote:
Kom hier dan. KOM HIER DAn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal ik je anders even een klap komen verkopen. Ben je helemaal betoeterd
Want je denkt dat hun knokken omdat ze tegen nichterig gedrag zijn?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
terecht zulk gedrag moet je die kiem in smoren
helpt niet mee aan homotolerantie
Tegen homopropagandaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want je denkt dat hun knokken omdat ze tegen nichterig gedrag zijn?
Of gewoon standaard tegen homo`s
Terecht wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
die homos daar willen toch alleen provoceren zoals geloof belachelijk maken ja dan krijg je dat
mogen ze vinden maar dan moet je niet raar staan op te kijken dat je je eigen ramen in gooitquote:
Waarom provoceren dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mogen ze vinden maar dan moet je niet raar staan op te kijken dat je je eigen ramen in gooit
Oke sorry ik wist niet dat je zo stoer kon praten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ewaa betr haal jy niet de egte bad motherfucka in my naar bove ik maak je kapot mattie.
Boeiend wat religieuzen daarvan vinden dan. Die zijn toch niet van deze tijdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mogen ze vinden maar dan moet je niet raar staan op te kijken dat je je eigen ramen in gooit
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
Zijn zeker van die God hate fags-figuren
Dan vind ik het niet gek dat je gaat provoceren nee
Niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zijn nog tig voorbeelden van. Ja dan moet je niet raar staan op te kijken in een katholiek land.
Sowieso gelovigen. Afmaken dat tuig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
Zijn zeker van die God hate fags-figuren
Dan vind ik het niet gek dat je gaat provoceren nee
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso gelovigen. Afmaken dat tuig.
Hallo René.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwah, ik heb Inso liever levend dan dood verder hoor.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kan zich nog bekeren tot het realismequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik heb Inso liever levend dan dood verder hoor.
Dat heb je goed gezien.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben je niet meer aan het haxballen?
Eens.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan is het niet de moeite waard om nog te gaan spelen.
Ik ben helemaal geen Chineesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Stiekem ben jij Shinji Ono natuurlijk.
Ik denk dat je je daar in vergist.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet?
Ik zie ze in Italie geen homo`s neerhalen hoor als er iemand zobij loopt
2-1quote:
Dat kanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar in vergist.
Ik overdrijf graagquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zeau dat Real weet weer waar het staat hoor
Drabit? Die FOK!t niet meer actiefquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Inso waar is die gozer eigenlijk waar we vorige week die diepe nachtsessie hadden?
Jammer, goede user is datquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Drabit? Die FOK!t niet meer actief
Financial Fair play geldt alleen voor clubs die niet 50+ miljoen kunnen uitgeven voor spelersquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
di maria alweer voor 80 miljoen naar psg
financial fair play
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |