koop one plus onequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil ook spelen. Pauper outdated Lumia
Wat ik wist over Voguequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat kreeg je voor vraag dan?
one plusone is baasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Ik vind Windows Phone wel fijn eigenlijk. Ik neem een nieuwer model of een Nexus.
Inso. Voel jij je ook altijd een beetje ongemakkelijk onder die FOK! grapjes? Op een manier van "Ja optyften"quote:
Oja daar weet je er wel twee van normaalquote:
ja FOK!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso. Voel jij je ook altijd een beetje ongemakkelijk onder die FOK! grapjes? Op een manier van "Ja optyften"
Fokgrapjes in het echt moeten horen zijn nog ergerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inso. Voel jij je ook altijd een beetje ongemakkelijk onder die FOK! grapjes? Op een manier van "Ja optyften"
Gelukkig dat ik niet de enige ben dan.quote:
Gewoon zorgen dat je zelf de onderwerpen maakt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fokgrapjes in het echt moeten horen zijn nog erger
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gok dat ik dit spelletje van JR ga winnen
Wie ben je?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:10 schreef JanCees het volgende:
fok-it nodig mij eens uit op slimste mens dan
Ik zeg wel eens ooit 'echt fantastisch' als dat getal weer eens valt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FOK! grapjes maken in het echt is hartstikke leukquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:12 schreef JanCees het volgende:
we hebben ooit al gespeeld en toen droogde je me af
Dan niet.quote:
hahaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik niet de enige ben dan.
ONZ / [ONZ-SC #459] Bijna maandag!
Heb je al gezien hoe WPgod voor je overtuiging opkwam? Wat een ware vriend is het
[..]
Gewoon zorgen dat je zelf de onderwerpen maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |