Aparte smaakquote:
welke filmquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
het wordt een of andere vrouwenfilm dit wordt waardeloos
Niks mismee, je vond GG ook leuk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:27 schreef Insomnia_ het volgende:
het wordt een of andere vrouwenfilm dit wordt waardeloos
rapunzel is fucking geniaalquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rapunzel, Inso gaat straks hard meezingen
Ik zong dan ook hard mee.quote:
Rijst en groentes is dan ook niet heel vullend.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zong dan ook hard mee.
JR. Ik heb vandaag een groot bord rijst met allemaal onzin erbij op en heb alweer trek
Bak straks nog wel een ei. Nu ga ik de film Watchmen kijken.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rijst en groentes is dan ook niet heel vullend.
Ik zou voor de pizza shoarma gaan
Rijstquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zong dan ook hard mee.
JR. Ik heb vandaag een groot bord rijst met allemaal onzin erbij op en heb alweer trek
Ik had net twee broodjes shoarma op. Het was best te kanenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rijst en groentes is dan ook niet heel vullend.
Ik zou voor de pizza shoarma gaan
Ik hou meer van gyros, maar shoarma is ook lekker jaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had net twee broodjes shoarma op. Het was best te kanen
Dönerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hou meer van gyros, maar shoarma is ook lekker ja
Ik heb nog 2 frikandellenbroodjes in de kast, die gaan zo ook maar even de magnetron inquote:
Lekker, ik zal vanavond wel weer een tosti gaan makenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 frikandellenbroodjes in de kast, die gaan zo ook maar even de magnetron in
Ga je niet uit?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker, ik zal vanavond wel weer een tosti gaan maken
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben een FOK! autist, natuurlijk niet :s
Bijna jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |