Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:10 schreef Typisch het volgende:
ik ben weer thuis voor 1.5 dag jongens en meisjes
Alleen als Tong meegaatquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
Zullen we volgend jaar ook met een FOK!-boot op de gaypride meevaren?
Etsu vindt dit leuk
Ik kan me niet voorstellen dat dit idee niet eerder al een keer is voorgesteldquote:
In 1969 al waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit idee niet eerder al een keer is voorgesteld
Nee maar dat is toch lachenquote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
ik zou echt nooit op zo'n boot gaan sorry hoor
Ja ach, zitten altijd aandachtshoeren tussen, maar beetje drank op en dan is het wel lachen lijkt mequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
vind dat die mensen beetje aandachtstekort hebben
beetje op een boot dansen in domme kleren
ben niet gek
Vorig jaar gemist omdat werken, dit jaar gemist omdat verhuizen, volgend jaar zal er vast weer iets zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:12 schreef Fok-it het volgende:
Zullen we volgend jaar ook met een FOK!-boot op de gaypride meevaren?
Etsu vindt dit leuk
jij bent gewoon een nep homoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vorig jaar gemist omdat werken, dit jaar gemist omdat verhuizen, volgend jaar zal er vast weer iets zijn.
zie jequote:
zoiets noemen ze een trollquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef supersof het volgende:
[..]
zie je
het is een act op fok waarmee je paxcon in verlegenheid wil brengen
in werkelijkheid ga je nu gewoon samenwonen met je vriendin
bah vieze leugenaar
Kquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
Etsu was er verleden jaar gewoon bij hoor.
Alleen zat hij toen een hoertje te neuken op de Wallen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |