Dat hou ik alleen vol als het echt een goede film is zoals the Godfatherquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te vroeg om te stellen. Ik zie nu pas dat de film 3 en half uur duurt
hebben ze ook gewoon daar hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar hoef je in Polen niet mee aan te komen inderdaad
Moet i k nog steeds een keer kijkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hou ik alleen vol als het echt een goede film is zoals the Godfather
Ik ook pas begin dit jaar gekeken hoor. Is wel ziek goedquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet i k nog steeds een keer kijken
Perfect volk is het ookquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hebben ze ook gewoon daar hoor
standaard knokpartijen
Hij lijkt me een beetje droogquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook pas begin dit jaar gekeken hoor. Is wel ziek goed
terecht zulk gedrag moet je die kiem in smorenquote:
Kom hier dan. KOM HIER DAn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal ik je anders even een klap komen verkopen. Ben je helemaal betoeterd
Want je denkt dat hun knokken omdat ze tegen nichterig gedrag zijn?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
terecht zulk gedrag moet je die kiem in smoren
helpt niet mee aan homotolerantie
Tegen homopropagandaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want je denkt dat hun knokken omdat ze tegen nichterig gedrag zijn?
Of gewoon standaard tegen homo`s
Terecht wel.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
die homos daar willen toch alleen provoceren zoals geloof belachelijk maken ja dan krijg je dat
mogen ze vinden maar dan moet je niet raar staan op te kijken dat je je eigen ramen in gooitquote:
Waarom provoceren dan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mogen ze vinden maar dan moet je niet raar staan op te kijken dat je je eigen ramen in gooit
Oke sorry ik wist niet dat je zo stoer kon praten.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ewaa betr haal jy niet de egte bad motherfucka in my naar bove ik maak je kapot mattie.
Boeiend wat religieuzen daarvan vinden dan. Die zijn toch niet van deze tijdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mogen ze vinden maar dan moet je niet raar staan op te kijken dat je je eigen ramen in gooit
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
Zijn zeker van die God hate fags-figuren
Dan vind ik het niet gek dat je gaat provoceren nee
Niet?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En zijn nog tig voorbeelden van. Ja dan moet je niet raar staan op te kijken in een katholiek land.
Sowieso gelovigen. Afmaken dat tuig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
Zijn zeker van die God hate fags-figuren
Dan vind ik het niet gek dat je gaat provoceren nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |