abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143458014
Ik heb me dan ook laten adviseren door iemand die er al een tijdje mee bezig is. Maakt nog steeds niet dat ik er verder verstand van heb ofzo.
pi_143458217
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:33 schreef picodealion het volgende:
Ik heb me dan ook laten adviseren door iemand die er al een tijdje mee bezig is. Maakt nog steeds niet dat ik er verder verstand van heb ofzo.
komt wel ;).
en de kanger protank 3/earotank is gewoon goed.
ik heb zelf een earotank v1 voor thuis op de spinner 2, en een mini protank 3 op een evod batterij, voor onderweg.

[ Bericht 0% gewijzigd door marc0871 op 15-08-2014 20:43:32 ]
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 21:13:20 #228
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_143459533
Niet direct E-roken, maar toch.

quote:
'Effect accijnsverhoging blijft voelbaar'

Tabaksverkopers hebben in juli 1,4 procent minder sigaretten en 7,7 procent minder shag verkocht dan in dezelfde maand een jaar eerder.

Brancheverenigingen TZN en NSO stellen vrijdag dat de negatieve effecten van de accijnsverhoging in januari nu al veel langer aanhouden dan het ministerie van Financiën voor de verhoging voorspelde.

"De overheid voorspelde op basis van ervaring uit het verleden dat de verkopen en accijnsinkomsten na verloop van tijd weer zouden herstellen" aldus de verenigingen. "Maar er is geen enkel herstel zichtbaar."

De schatkist is in juli door de accijnsverhoging 7,1 miljoen euro aan accijns op rookwaar misgelopen, zeggen de belangenverenigingen. Ze zien nog altijd het liefst dat de verhoging wordt teruggedraaid. De nieuwe verhoging, die voor 1 januari gepland staat, moet worden geschrapt, vinden ze.

De accijnsinkomsten uit rookwarenverkoop gaan omlaag doordat rokers door de verhoging op goedkopere alternatieven overstappen, of in het buitenland hun shag en sigaretten kopen.

België

De inkomsten uit verkoop aan Nederlanders lijkt het grootst in België. Een stijging van verkoop in Duitsland is volgens een woordvoerder van NSO moeilijk vast te stellen.

"Het is een groot land en in de oostelijke grensregio's van Duitsland kampt men ook met mensen die hun tabak over de grens kopen. In België is een sterke stijging van de accijnsinkomsten te zien. België is het nieuwe Luxemburg geworden", zegt de woordvoerder tegen NU.nl.

Welke invloed het stoppen met roken heeft op de verkoopcijfers kan NSO niet zeggen. Uit het Onderzoek Rookgewoonten 2013, uitgevoerd door TNS Nipo in opdracht van het Trimbos-instituut, blijkt dat in dat jaar het percentage rokers stabiel bleef ten opzichte van 2012. Het aantal dagelijkse rokers nam wel af. Daarnaast gaf 81 procent van de toenmalige rokers aan van plan te zijn in de toekomst te stoppen.
nu.nl

*O*

Aan de andere kant kun je er op wachten tot het e-smoken de nieuwe melkkoe is geworden... -O-

Niks voor de gezondheid, alles voor de schatkist!
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:21:51 #229
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_143462402
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 20:31 schreef marc0871 het volgende:

[..]

dan ben je al verder dan de meeste beginners :P
Dat idd, vergeet die Vamo dan maar alvast,; je hebt al iets beters ;)

Probeer idd eens een Aerotank of een Nautilus, daar zijn ook hele volksstammen weg van. De volgende stap is dan zelfbouwen, maar een Aerotank is ook een prima ding voor voorlopig ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 22:22:29 #230
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_143462425
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 21:13 schreef AchJa het volgende:
Niet direct E-roken, maar toch.

[..]

nu.nl

*O*

Aan de andere kant kun je er op wachten tot het e-smoken de nieuwe melkkoe is geworden... -O-

Niks voor de gezondheid, alles voor de schatkist!
What's new?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_143465776
Kersen is heftig.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 23:54:13 #232
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 08:03:13 #233
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_143471754
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 23:51 schreef picodealion het volgende:
Kersen is heftig.
welke heb je?

Inmiddels heb ik de ervaring dat met een mod alles heftig kan zijn, alleen merk je wel goed dat ook negatieve kanten van een smaakje worden benadrukt, dus iets wat op een regular sig een 'mwoah'-smaakje is, is op een mod niet te pruimen als je de boel wat hoger zet, want dat lichte bijsmaakje wordt dan ook stevig uitvergroot zeg maar.

Gisteravond een 0.9 coil in de Kayfun gefabriekt, dat maakt nogal een verschilletje zeg :o
pi_143479555
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 08:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

welke heb je?

Inmiddels heb ik de ervaring dat met een mod alles heftig kan zijn, alleen merk je wel goed dat ook negatieve kanten van een smaakje worden benadrukt, dus iets wat op een regular sig een 'mwoah'-smaakje is, is op een mod niet te pruimen als je de boel wat hoger zet, want dat lichte bijsmaakje wordt dan ook stevig uitvergroot zeg maar.

Gisteravond een 0.9 coil in de Kayfun gefabriekt, dat maakt nogal een verschilletje zeg :o
Rookwinkel.nl eigen merk, ik had al twee flesjes van ze dus het leek me handig om daar even mee door te gaan. Tot zover vanille en kersen geprobeerd, beide lekker. Nu net perzik erin gedaan (coil was op, dus perfect moment om even schoon te maken en te wisselen), maar die vind ik lang niet zo lekker. Denk dat ik er wat vanille bij doe, kijken hoe dat wordt.
pi_143479833
Rookwinkel eigen merk = Dekang :Y.
pi_143479862
Ah ok, weet ik dat voortaan.
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:07:12 #237
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_143482488
Ik vind perzik juist lekker :Y dat is nou net één van die chinezen die ik nog steeds gebruik. Ik meng hem vaak met Dekang toffee of vanille en een paar druppies tabak. Ongeveer 50/50.
pi_143482516
Ja 50/50 met vanille is al een stuk lekkerder
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:12:27 #239
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143482624
Ik draai rond de 1 ohm in tanks die op een mech gaan. Vind ik het fijnste. Op dna's doe ik rond de 1.4 ohm omdat ik nog even 0.37mm kanthal moet scoren.

Squape is nieuw. Wel fijn ding, uiteraard lang niet zoveel smaak als de _O_ erlkonigin ^O^
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:15:40 #240
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_143482712
Erg fout koppeltje op dit moment, maar ik kreeg hem (de RVS) nu pas binnen van banggood als vervanger voor de Kayfun die ik had besteld en die niet goed was.. (die ik inmiddels wel gefikst heb met onderdelen van een Lite trouwens *)) de zwarte had ik al maar die was ook niet goed. Die is nu ook gefikst met onderdelen van diezelfde Lite trouwens. :P

De gebroeders Russian O-)

Eigenlijk zijn het bijna Kayfun kloons, maar tóch zijn ze op details anders.. Onderling ook trouwens, het blijven neppies natuurlijk w/

[edit] en ja, ik moet op zoek naar een zwarte 18650 :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Sounddragon op 16-08-2014 17:30:25 ]
pi_143489453
Misschien handig voor in de OP? Vond 'm toch wel verhelderend in het oerwoud aan informatie dat op je afkomt als je net begint.

http://i.imgur.com/IXq4gRT.png
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 22:56:47 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_143494593
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 augustus 2014 20:35 schreef picodealion het volgende:
Misschien handig voor in de OP? Vond 'm toch wel verhelderend in het oerwoud aan informatie dat op je afkomt als je net begint.

http://i.imgur.com/IXq4gRT.png
Er zou nog steeds één van de oldbies hier eens de gehele OP halveren qua verhaal, want de tl;dr-force is verrie strong with this one :X

Tis idd een heel verduidelijkend plaatje wat wmb de hele OP mag vervangen :+

Kunnen we de rest dan niet domweg in een spoiler plakken? B-)
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 23:27:57 #243
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143495711
Dat sowieso. Ik kan er simpelweg niet de energie voor opbrengen om iets te schrijven. Kost me gewoon Teveel tijd. En je zou eigenlijk allen starterkits moeten uitleggen. Het beste is toch zelf uitzoeken hoe en wat het werkt.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 23:37:37 #244
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_143496104
Ik wil wel effe mijn knopjes misbruiken voor wat knip- en plakwerk als ik effe tijd heb.. Dan plemp ik dat plaatje van pico er gewoon in als OP, zet ik de huidige effe in een spoiler als zijnde de tl;dr-versie en kunnen we een beetje gaan deleten/editen in die spoilert.

Of iemand moet zin hebben om hem compleet te verbouwen tot iets bruikbaars zodat we het als geheel kunnen gebruiken. Ik heb knoppies, dus editen kan anytime :P

w8..

[ Bericht 2% gewijzigd door Sounddragon op 17-08-2014 00:40:35 ]
  zaterdag 16 augustus 2014 @ 23:39:37 #245
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143496178
Het verhaal na de start/kant en klaar kits moet je gewoon zelf uitzoeken met filmpjes en fora imo. Dat is allemaal niet in een paar zinnen te vangen
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 17 augustus 2014 @ 00:40:19 #246
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_143498378
Als ik hem zo zit door te lezen dateert de originele Op sowieso al van 2012, en staat er, zeker in het laatste stuk een flinke bak bullshit.. en de gebruikte types e-sig zijn allemaal op een enkele na al niet meer verkrijgbaar, systemen dik verouderd, en wat daar genoemd wordt als mod, is nu al bijna een dinosaurus.

Ik zit er serieus over te denken om die hele originele OP zo in de kliko te mikken, er een vape chart bij te gooien en het dan lekker zo te laten. In dat plaatje staat eigenlijk gewoon alles wat je effe snel moet weten en wat belangrijk is, en de rest kan uiteraard hier gewoon in het topic gevraagd worden lijkt me.

Kan er wel weer allemaal plaatjes bij gaan zetten, maar met alle innovaties de laatste tijd is dat over 3 maanden allemaal al weer oud :+

gaarne jullie meningen.
  zondag 17 augustus 2014 @ 00:44:21 #247
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143498471
Lijkt me prima. Misschien een lijstje van vaste posters en hun Gear en evt links naar post met reviews van die Gear (devices, tanks, liquid etc)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_143498883
ik wil me er morgen wel een uurtje aan wagen om dat plaatje te vertalen.
lijkt me toch wat makkelijker lezen :P

vertalen, editen, plaatje erbij. lijkt mij wel een leuk zondagsmiddagprojectje.
pi_143499337
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 00:44 schreef Catch22- het volgende:
Lijkt me prima. Misschien een lijstje van vaste posters en hun Gear en evt links naar post met reviews van die Gear (devices, tanks, liquid etc)
Bah, dat vind ik altijd meteen zo'n kliekjesgevoel geven. Ben ik geen voorstander van.
  zondag 17 augustus 2014 @ 01:51:46 #250
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_143499989
quote:
2s.gif Op zondag 17 augustus 2014 01:22 schreef picodealion het volgende:

[..]

Bah, dat vind ik altijd meteen zo'n kliekjesgevoel geven. Ben ik geen voorstander van.
Eensch, plus dat dan om de haverklap de OP moet worden gewijzigd. Lijkt me geen goed plan.

Tevens zien newbie dan meteen die heftige hardware, en klikken ze meteen weg omdat ze bang zijn om uitgelachen te worden met een n00b vraag. Lijkt me niet bevorderlijk voor de toegankelijkheid van het topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')