komt welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:33 schreef picodealion het volgende:
Ik heb me dan ook laten adviseren door iemand die er al een tijdje mee bezig is. Maakt nog steeds niet dat ik er verder verstand van heb ofzo.
 .
. 

nu.nlquote:'Effect accijnsverhoging blijft voelbaar'
Tabaksverkopers hebben in juli 1,4 procent minder sigaretten en 7,7 procent minder shag verkocht dan in dezelfde maand een jaar eerder.
Brancheverenigingen TZN en NSO stellen vrijdag dat de negatieve effecten van de accijnsverhoging in januari nu al veel langer aanhouden dan het ministerie van Financiën voor de verhoging voorspelde.
"De overheid voorspelde op basis van ervaring uit het verleden dat de verkopen en accijnsinkomsten na verloop van tijd weer zouden herstellen" aldus de verenigingen. "Maar er is geen enkel herstel zichtbaar."
De schatkist is in juli door de accijnsverhoging 7,1 miljoen euro aan accijns op rookwaar misgelopen, zeggen de belangenverenigingen. Ze zien nog altijd het liefst dat de verhoging wordt teruggedraaid. De nieuwe verhoging, die voor 1 januari gepland staat, moet worden geschrapt, vinden ze.
De accijnsinkomsten uit rookwarenverkoop gaan omlaag doordat rokers door de verhoging op goedkopere alternatieven overstappen, of in het buitenland hun shag en sigaretten kopen.
België
De inkomsten uit verkoop aan Nederlanders lijkt het grootst in België. Een stijging van verkoop in Duitsland is volgens een woordvoerder van NSO moeilijk vast te stellen.
"Het is een groot land en in de oostelijke grensregio's van Duitsland kampt men ook met mensen die hun tabak over de grens kopen. In België is een sterke stijging van de accijnsinkomsten te zien. België is het nieuwe Luxemburg geworden", zegt de woordvoerder tegen NU.nl.
Welke invloed het stoppen met roken heeft op de verkoopcijfers kan NSO niet zeggen. Uit het Onderzoek Rookgewoonten 2013, uitgevoerd door TNS Nipo in opdracht van het Trimbos-instituut, blijkt dat in dat jaar het percentage rokers stabiel bleef ten opzichte van 2012. Het aantal dagelijkse rokers nam wel af. Daarnaast gaf 81 procent van de toenmalige rokers aan van plan te zijn in de toekomst te stoppen.

Dat idd, vergeet die Vamo dan maar alvast,; je hebt al iets betersquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
dan ben je al verder dan de meeste beginners

What's new?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:13 schreef AchJa het volgende:
Niet direct E-roken, maar toch.
[..]
nu.nl

Aan de andere kant kun je er op wachten tot het e-smoken de nieuwe melkkoe is geworden...
Niks voor de gezondheid, alles voor de schatkist!

Niks, ik ben bang dat er een stuk regulering aan komt waar de honden geen brood van lusten. De signalen zijn iig niet al te gunstig.quote:

welke heb je?quote:

Rookwinkel.nl eigen merk, ik had al twee flesjes van ze dus het leek me handig om daar even mee door te gaan. Tot zover vanille en kersen geprobeerd, beide lekker. Nu net perzik erin gedaan (coil was op, dus perfect moment om even schoon te maken en te wisselen), maar die vind ik lang niet zo lekker. Denk dat ik er wat vanille bij doe, kijken hoe dat wordt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 08:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
welke heb je?
Inmiddels heb ik de ervaring dat met een mod alles heftig kan zijn, alleen merk je wel goed dat ook negatieve kanten van een smaakje worden benadrukt, dus iets wat op een regular sig een 'mwoah'-smaakje is, is op een mod niet te pruimen als je de boel wat hoger zet, want dat lichte bijsmaakje wordt dan ook stevig uitvergroot zeg maar.
Gisteravond een 0.9 coil in de Kayfun gefabriekt, dat maakt nogal een verschilletje zeg

dat is nou net één van die chinezen die ik nog steeds gebruik. Ik meng hem vaak met Dekang toffee of vanille en een paar druppies tabak. Ongeveer 50/50.
 dat is nou net één van die chinezen die ik nog steeds gebruik. Ik meng hem vaak met Dekang toffee of vanille en een paar druppies tabak. Ongeveer 50/50.

erlkonigin
 erlkonigin   

)  de zwarte had ik al maar die was ook niet goed. Die is nu ook gefikst met onderdelen van diezelfde Lite trouwens.
)  de zwarte had ik al maar die was ook niet goed. Die is nu ook gefikst met onderdelen van diezelfde Lite trouwens. 

Er zou nog steeds één van de oldbies hier eens de gehele OP halveren qua verhaal, want de tl;dr-force is verrie strong with this onequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 20:35 schreef picodealion het volgende:
Misschien handig voor in de OP? Vond 'm toch wel verhelderend in het oerwoud aan informatie dat op je afkomt als je net begint.
http://i.imgur.com/IXq4gRT.png

Bah, dat vind ik altijd meteen zo'n kliekjesgevoel geven. Ben ik geen voorstander van.quote:Op zondag 17 augustus 2014 00:44 schreef Catch22- het volgende:
Lijkt me prima. Misschien een lijstje van vaste posters en hun Gear en evt links naar post met reviews van die Gear (devices, tanks, liquid etc)

Eensch, plus dat dan om de haverklap de OP moet worden gewijzigd. Lijkt me geen goed plan.quote:Op zondag 17 augustus 2014 01:22 schreef picodealion het volgende:
[..]
Bah, dat vind ik altijd meteen zo'n kliekjesgevoel geven. Ben ik geen voorstander van.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |