ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (Brabant ). DriekOplopers, zet zich in om dingen voor de reiziger te verbeteren. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, onheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet. (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt Mr_Klaasje, voor alle juiste antwoorden JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant. (Brabant ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen en gaarne een fraaie anaalplaat in de sluitpost.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Een jaar geleden heeft er ook een V250 in Groningen gestaan. Dat was ook wel een vreemd gezicht. Moest een stel af laten rangeren en kwam op 7B binnen (bij uitzondering dat we daar stoppen). Dubbel feest dus!
Ja, in Engeland. En de enige manier om ze open te krijgen is om het raam aan een leren riempje te laten zakken en van binnenuit de buitendeurklink te bedienen. Aan de binnenkant zit geen open-mechanisme of any kind.
Er zijn inderdaad verschillende methodes. Het kan ook wel sneller, maar dat is ook duurder. Het kan ook wel langzamer, maar goedkoper wordt het niet. Het kan ook nog langzamer EN duurder. Hangt er vanaf wanneer je gaat, en idd of je korting krijgt of niet.
Op zaterdag 2 augustus 2014 14:32 schreef Dr_Flash het volgende: Er zijn inderdaad verschillende methodes. Het kan ook wel sneller, maar dat is ook duurder. Het kan ook wel langzamer, maar goedkoper wordt het niet. Het kan ook nog langzamer EN duurder. Hangt er vanaf wanneer je gaat, en idd of je korting krijgt of niet.
morgen, het liefst rond 10:00 uur aankomen en dan rond een uur of 20:00 weer naar huis
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
ICK had een soort draaideuren. Die knalden ook zo mooi keihard dicht. En ze waren vaak al te openen als de trein nog reed, lekker efficiënt uitstappen .
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
morgen, het liefst rond 10:00 uur aankomen en dan rond een uur of 20:00 weer naar huis
De eerst mogelijk aankomsttijd is 10:51, maar dan ben je bijna 5 uur onderweg. Als je genoegen neemt met om 11.04u aankomen moet je om 8:08 vertrekken.
Laatst mogelijke vertrek is 20:56, je bent dan om 23:52 terug in Utrecht. Een uur eerder is ook mogelijk.
Totaalprijs is ¤92,40
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Als rozijnen liggen te wellen Maar het recept krenten vermeldt Hebben die rozijnen dan Zinloos geweld?
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Op zaterdag 2 augustus 2014 11:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende: In Buitenpost hebben we ooit ook zoiets gehad. Persoon zit in het spoor. We gingen planmatig roestrijden door de overloopwissels, dus de trein wisselt vlak voor de persoon door naar het andere spoor, en na hem weer terug. Ik vermoed dat hij er sindsdien van overtuigd is dat treinen kunnen sturen...
ICK had een soort draaideuren. Die knalden ook zo mooi keihard dicht. En ze waren vaak al te openen als de trein nog reed, lekker efficiënt uitstappen .
Ja, en dr zat altijd zo een raar 'vloertje' aan die deur die beneden afdekte, ik heb me altijd afgevraagd of in een volle ICK niet ooit eens de tenen van iemand daarmee geamputeerd zijn.
Konden, maar daar moest je flink je best voor doen. Andere kant van dit verhaal: Je kon met open deuren vertrekken en eenmaal boven de 5 km/h klapten ze zonder enige vorm van waarschuwing of demping dicht. Serieus hard dicht.
Konden, maar daar moest je flink je best voor doen. Andere kant van dit verhaal: Je kon met open deuren vertrekken en eenmaal boven de 5 km/h klapten ze zonder enige vorm van waarschuwing of demping dicht. Serieus hard dicht.
de SGMm heeft van binnen een geel paneel tegen de muren. oude SGM wanddecoratie zit er nog gewoon onder, het geel is er opgeplakt. afgelopen week zat ik in een SGMm waar een heel stuk van dat gele paneel was afgebroken. daardoor was het oude wit met blauw weer zichtbaar
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Op vrijdag 1 augustus 2014 21:50 schreef Bitlord het volgende: Een actueel beeld over de deplorabele situatie van de Albanese Spoorwegen, waar we het laatst hier over hadden:
Tof, bedankt voor de link! Ik werd in april knettergek van dat land, maar het begint toch wel weer te kriebelen om terug die kant op te gaan na het zien van dit, zeker als ik weer zie hoe lief die mensen zijn.
Tof, bedankt voor de link! Ik werd in april knettergek van dat land, maar het begint toch wel weer te kriebelen om terug die kant op te gaan na het zien van dit, zeker als ik weer zie hoe lief die mensen zijn.
Fffuck wat vet zeg Nu wil ik ook naar Albanië
Je zou hopen dat die Max hier ook eens langs kwam om zijn verhaal te vertellen
Op zondag 3 augustus 2014 14:38 schreef Dr_Flash het volgende: Tering hee. Is er wat te doen in Deventer soms? Drie keer zo veel volk op het station als in een doordeweekse ochtendspits
Deventer Boekenmarkt volgens de site van de plaatselijke VVV, 'de grootste van Europa'
Op zondag 3 augustus 2014 14:38 schreef Dr_Flash het volgende: Tering hee. Is er wat te doen in Deventer soms? Drie keer zo veel volk op het station als in een doordeweekse ochtendspits
Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef zeefje het volgende: Zeeland leuk per treim? Volgens mij rijdt er in Zeeland alleen de ic van Lelystad-Vlissingen of Nog meer?
Meer niet inderdaad dan de IC, ik heb het ooit als moetje gedaan om alles in Nederland te berijden, maar ik Heb geen idee of er wat boeiend te beleven is..
Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef zeefje het volgende: Zeeland leuk per treim? Volgens mij rijdt er in Zeeland alleen de ic van Lelystad-Vlissingen of Nog meer?
Er rijdt nog wat cargo van/naar Antwerpen, maar dat zul je wel niet bedoelen
Goederenmeuk naar de Sloehaven en vanuit België naar Terneuzen.
Voor de rest heb je vanuit Goes nog de SGB. Dat is een museumlijntje naar Borssele/Baarland
Meer niet inderdaad dan de IC, ik heb het ooit als moetje gedaan om alles in Nederland te berijden, maar ik Heb geen idee of er wat boeiend te beleven is..
Zeeland is leuk. Maar geen idee per trein Ik kom nooit verder dan boz met die ic
Op zondag 3 augustus 2014 16:19 schreef zeefje het volgende: Ik lees hier wel meer over museumlijntjes maar is dat een trein die naar musea gaat of
Nee, dat is dan een spoorlijn die normaal niet meer gebruikt wordt, bijvoorbeeld de VSM-lijn tussen Dieren en Apeldoorn. Er zijn clubs die zo'n stuk spoor in eigendom hebben en het onderhouden, en er zo nu en dan bijvoorbeeld een stoomtrein overheen laten rijden.