Wim-Lexquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Zijn er eigenlijk veel beroemdheden met een treinenpassie?
Ik heb:
Paul Haenen
Eric de Zwart
Walt Disney
Iemand?
Tom Mulder van Radio Veronica en Radio10Gold. Was vandeweek bij KRO Reunie. Heeft een gigantische modelspoorbaan op zolder maar kan er niet meer komen door een hersenbloeding.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik heb:
Paul Haenen
Eric de Zwart
Walt Disney
Iemand?
Ik heb vandaag trouwens de hele RER A lijn heen en weer afgejakkerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:22 schreef Regenjas het volgende:
Crossrail 1 moet voor Londen worden wat RER A is voor Parijs. Inmiddels is er ook al een tweede Crossrail-lijn in gedachte, met een enorme boortunnel van Tottenham via Euston Kings Cross St Pancras en Victoria naar Wimbledon. Tottenham Court Road wordt daarmee het Chatelet-Les Halles van Londen.
Cruciale design wetten overtreden.quote:
Cool!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[ afbeelding ]
"Hey Bert, je heb een biertje in je hand!"
Kent u die uitdrukking?
Tom Mulder;quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik heb:
Paul Haenen
Eric de Zwart
Walt Disney
Iemand?
Anders had ik dat idd niet geweten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:21 schreef boriq het volgende:
[..]
Tom Mulder van Radio Veronica en Radio10Gold. Was vandeweek bij KRO Reunie. Heeft een gigantische modelspoorbaan op zolder maar kan er niet meer komen door een hersenbloeding.
Hij is goed manquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Volgensmij moeten jullie gewoon eens afspreken in de bar van een of andere boemel
En je zei nog zo "Heee.... Stop es effe...!"quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:40 schreef Oom_Agent het volgende:
[ afbeelding ]
Mannheim - In der Nähe des Mannheimer Hauptbahnhofs ist ein Zug entgleist. Nach bisherigen Informationen gibt es einen Schwerverletzten, zehn Personen verletzten sich leicht, sagte die Mannheimer Feuerwehr. "Wir haben 110 Personen aus den beiden Waggons befreit."
Der EC war auf dem Weg von Graz nach Saarbrücken. Ein Güterzug fuhr gegen 21 Uhr aus bislang ungeklärter Ursache auf den Eurocity aufgefahren, sagte der Sprecher der Feuerwehr. Fünf Waggons des Eurocity 216 kamen von der Strecke ab sein, zwei kippten um, sagte eine Bahnsprecherin auf Anfrage. Der Zusammenstoß sei nach Angaben der Feuerwehr wohl deshalb vergleichsweise glimpflich ausgegangen, weil die Züge in diesem Bereich sehr langsam unterwegs seien.
Der Unfall ereignete sich etwa 200 Meter vor dem Hauptbahnhof. Es soll erhebliche Verzögerungen geben, bei mehreren Zügen entfällt der Halt komplett.
Bron: http://www.spiegel.de/pan(...)nnheim-a-984132.html
Euh, ja. Dan is er vast meer aan de hand dan 'gewoon een springer'...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:56 schreef _JdM_ het volgende:
Dat is een uitzonderlijk lange stremming voor een aanrijding met persoon...
Een half-af dak dat lekt. Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:50 schreef Maegrim het volgende:
over het lekkende dak hebben ze het niet
Is er nou een dak of niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Een half-af dak dat lekt. Je verwacht het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het duurde dit keer inderdaad vrij lang. De aanrijding was rond 16:00, de eerste trein vertrok om 19:25 van Rotterdam.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vond die stremming bij Lombardijen vanmiddag ook al erg lang trouwens. Was ook een uur of 4 toch? Is er weer een Regeltje veranderd soms? Aanrijding persoon is standaard 2-2,5 uur. Nooit veel korter, nooit veel langer. Eigenlijk één van de voorspelbaarste dingen op spoorgebied
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er nou een dak of niet?![]()
ik bedoel, wat er niet is, kan niet lekken ook natuurlijkHet dak wordt van noord naar zuid gebouwd. Dus ja. Waar het vooralsnog ophoudt dondert wel eens wat water naar beneden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Suïcidaal persoon springt voor stoptrein, heeft geen schrammetje" is een kop die ik inderdaad nog nooit heb gezien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hehe niemand springt voor een stapvoets rijdende sprinter natuurlijk.
"Machinist geschokt, zelfmoordfaler chagrijnig weggelopen. Treinverkeer toch maar stilgelegd."quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
"Suïcidaal persoon springt voor stoptrein, heeft geen schrammetje" is een kop die ik inderdaad nog nooit heb gezien.
Ik heb een keer gezien dat een verwarde man midden op straat voor een aankomende bus ging staan. De bus stopte gewoon op tijd, liet die man zich omkukelen tegen de voorkant van de bus aan. Omstanders hebben 'm toen terug op het bankje van de bushalte gezet maar volgens de chauffeur was het een verkeersongeval en kon hij niet verder rijden zonder dat eerst de politie erbij was geweest.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hehe niemand springt voor een stapvoets rijdende sprinter natuurlijk.
twee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:12 schreef James1988 het volgende:
Die ontsporing in Mannheim ziet er niet echt goed uit trouwens, zie nu pas dat er een bak op z'n kant ligt
Ik vond het er al raar klinken eergisteren...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:12 schreef James1988 het volgende:
Die ontsporing in Mannheim ziet er niet echt goed uit trouwens, zie nu pas dat er een bak op z'n kant ligt
Zo te zien nog wel meer ook, lijkt erop dat er ook nog wat badslippercontainers zijn omgepleurd. Die loc halverwege staat er ook maar een beetje vreemd bij.quote:
Gelijk had hij. Het moest duidelijk zijn dat die vent hulp nodig had en dat de buschauffeur geen blaam trofquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:13 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb een keer gezien dat een verwarde man midden op straat voor een aankomende bus ging staan. De bus stopte gewoon op tijd, liet die man zich omkukelen tegen de voorkant van de bus aan. Omstanders hebben 'm toen terug op het bankje van de bushalte gezet maar volgens de chauffeur was het een verkeersongeval en kon hij niet verder rijden zonder dat eerst de politie erbij was geweest.
Ja maar dat maakt geen kut uit. Behalve als er bier in zatquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zo te zien nog wel meer ook, lijkt erop dat er ook nog wat badslippercontainers zijn omgepleurd. Die loc halverwege staat er ook maar een beetje vreemd bij.
Ja dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelijk had hij. Het moest duidelijk zijn dat die vent hulp nodig had en dat de buschauffeur geen blaam trof
Dat kan al in 15 minuten hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:53 schreef boriq het volgende:
De BBC heeft weer een fantastische documentaire afgeleverd; dit maal over Crossrail in London. Men is twee jaar met camera's onder de grond gegaan in Londen.
Crossrail zal er vanaf 2018 voor zorgen dat je in een halfuur van Heathrow in het centrum bent, nu nog het dubbele. Totale kostenplaatje is 15,9 miljard pond.
Crossrail - BBC
Formeel klopt het ja, maar voor het gevoel blijft het nogal suf. De mensen bij de halte waren er i.i.g. niet blij mee. Gelukkig voor mij kwam net op dat moment een vriend voorbij gereden met de auto, die me een lift kon geven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelijk had hij. Het moest duidelijk zijn dat die vent hulp nodig had en dat de buschauffeur geen blaam trof
Dat is nog eens een geluk bij een ongeluk....quote:Kaputte Klimaanlage als Glücksfall?
Nach Informationen von FOCUS Online waren die beiden betroffenen Waggons kurz vor dem Unglück geräumt worden, weil die Klimaanlage ausgefallen ist. Andernfalls wären wohl sehr viel mehr Menschen in den beiden Wagen gewesen. Die Bahn bestätigte dies bisher nicht.
http://www.focus.de/panor(...)heim_id_4033210.html
Duitse treinwagons met 110 passagiers gekanteldquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:05 schreef dennistd het volgende:
[..]
Dat is nog eens een geluk bij een ongeluk....
Als er daadwerkelijk 110 mensen in die twee rijtuigen zaten waren er wel veel meer (zwaar)gewonden...quote:Auf einer kurzfristig einberufenen Pressekonferenz am Abend wurde mitgeteilt, dass vier Menschen schwer verletzt wurden und 10 weitere ebenso in Krankenhäuser gebracht wurden. Alle Betroffenen seien jedoch bei Bewusstsein und außer Lebensgefahr.
Groningen een jaar of 2-3 geleden. Man/vrouw springt van het viaduct voor voor een vertrekkkende trein vanaf het hoofdstation. Groningen is een gebied waar je niet harder dan 40km/h mag/kan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:07 schreef James1988 het volgende:
[..]
"Suïcidaal persoon springt voor stoptrein, heeft geen schrammetje" is een kop die ik inderdaad nog nooit heb gezien.
Als google het zegtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Mag je eigenlijk ook de Thalys pakken van Schiphol naar Rotterdam? Ik krijg zoeen reisadvies van Google Maps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |