Wie bepaald eigenlijk of je je foto moet verversen op zo een pasje?quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:30 schreef James1988 het volgende:
Komt de creditcardtoeslag te vervallen of blijft die gehandhaafd? Anders betaal je als toerist straks ¤ 1,50 voor je wegwerpkaartje (zonder een meter te hebben gereisd) of ¤ 0,50 voor het recht om je OV-chipkaart op te laden.
Duh. Het is vakantietijd, dus geef je het ijzer vakantie.quote:Op donderdag 31 juli 2014 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Gezellig. De ene helft van de intercity s rijdt niet en de andere met half ijzer. Joepie
En daar ging je dagje voordelig treinen....alles eraan doen om aan goedkope tickets te komen word zo gestraft...quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:44 schreef greavy het volgende:
Oja, de logica is ook ver te zoeken bij Q-Park / stad Antwerpen![]()
Voorheen kon je op zaterdagen, zondagen en feestdagen voor ¤5 parkeren bij station Berchem in de Q-Park parking. Tegenwoordig kan dat alleen maar op zaterdagen, zondagen en feestdagen nu ineens terug naar ¤18. De parking wordt uitgebaat door Q-Park, maar de stad Antwerpen is weer degene die de tarieven betaald (concessieverlener).
Heb er al een paar keer op zondag geparkeerd. Destijds stond er overdag toch nog wel een "leuk" aantal auto's. De laatste 2 keer waren het op -1 maar maximaal 20, en dan was -2 gesloten.
Nu moet je 18 euro betalen, wat destijds 5 euro was![]()
En nee, treinreizigers betalen daar óók de volle mep. Heeft men het in Nederland op de betaalde parkeerterreinen toch beter geregeld, met korting voor treinreizigers.
Op zaterdagen blijft het ¤5, en op zondagen weet ik - op hoogstens 10 minuten lopen - ook wel gratis parkeerplekken in de wijk te vinden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
En daar ging je dagje voordelig treinen....alles eraan doen om aan goedkope tickets te komen word zo gestraft...
Dwaas. Moet je in Amsterdam eens proberen, ben je minstens 4 tientjes kwijt. En twee spiegels en je antenne.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:48 schreef greavy het volgende:
Ik wil best dokken voor een dagje parkeren, maar vind ¤18 toch iets te duur
En met een beetje pech de rest ookquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dwaas. Moet je in Amsterdam eens proberen, ben je minstens 4 tientjes kwijt. En twee spiegels en je antenne.
Beter rijdtie die kutcitroën gewoon het kanaal inquote:Op donderdag 31 juli 2014 19:49 schreef James1988 het volgende:
Dan dump je dat ding toch gewoon bij de bioscoop (Luchtbal)? Dat is gratis
Dat haal ik niet met (bijna) enkel de weekenden.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ondanks alles trouwens al het hele jaar een gemiddelde van >5.000 km per maand
Joah, dat had ik net ge-edit. En dan de tram.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:49 schreef James1988 het volgende:
Dan dump je dat ding toch gewoon bij de bioscoop (Luchtbal)? Dat is gratis
Ja, uitgezonderd Antwerpen, waar ze helemaal aan godbonken worden gereden...quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
PCC? Dat zijn toch die hartstikke mooie, edoch stokoude trams?
Prima toch?quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:08 schreef greavy het volgende:
En de gehele dag ligt het spoor plat, want niemand durft die vlag weg te halen, want stakingsbreken.
10 sporen, 3 stakers ter plekke. Alle sporen gestremd
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:08 schreef greavy het volgende:
En de gehele dag ligt het spoor plat, want niemand durft die vlag weg te halen, want stakingsbreken.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:08 schreef greavy het volgende:
Vaak genoeg in A'dam geparkeerd (vaak Sloterdijk, maar ook wel centrum of daarbij in de buurt), nooit schade gehad. Of ligt dat aan de auto's waar ik vroeger in reed?quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dwaas. Moet je in Amsterdam eens proberen, ben je minstens 4 tientjes kwijt. En twee spiegels en je antenne.
In Zurenborg (straten rond Dageraadplaats bijvoorbeeld) sta je véél goedkoper (en ook veilig), op zondagen zelfs gratis.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:59 schreef greavy het volgende:
Bij Berchem parkeren is toch wel wat makkelijker, en voor ¤5 vond ik dat geen probleem. Maar het meer dan 3x zo duur maken ineens (behalve op zaterdag), is iets te gek
Heb de auto idd ook al eens bij het sportpaleis gedumpt.
en veel mooierquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:14 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
In Zurenborg (straten rond Dageraadplaats bijvoorbeeld) sta je véél goedkoper (en ook veilig), op zondagen zelfs gratis.
Daar parkeer ik elke dag inderdaad werkte super zo. Nu hebben ze gelukkig ook twee machines geplaatst.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 04:05 schreef dennistd het volgende:
In Almelo betaalde ik afgelopen zaterdag maar een euro voor een hele dag parkeren bij het station
reist u met abonnement of op krediet vergeet het in en uitchecken nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, het is gelukt hoor, denk ik. Een nieuwe TrajectVrijMaand kopen.
Maar je moet dus behalve je kaartnummer OOK nog je naam en je adres iedere keer weer invoeren (wat onzin is want al gekoppeld aan je kaartnummer). En dan kijken zij wel of het goed is![]()
En o wee als je bij "Voorletters" iets als "A B C" durft in te vullen. Daar kan Het Systeem niet mee omgaan want het had "A.B.C." moeten zijnWaardeloze ballentent zeg, niet te peilen
Dat is ook onzin eigenlijk, maar goed. In mijn geval (TrajectVrij) is er nog iets voor te zeggen. En het kost in principe geen moeite: ik heb mijn OVC in een polsband om mijn arm zitten, gewoon langs de paal lopen is genoegquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
reist u met abonnement of op krediet vergeet het in en uitchecken niet
Goed idee, eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook onzin eigenlijk, maar goed. In mijn geval (TrajectVrij) is er nog iets voor te zeggen. En het kost in principe geen moeite: ik heb mijn OVC in een polsband om mijn arm zitten, gewoon langs de paal lopen is genoeg
Ja, alleen is het jammer dat er geen venstertje in zit. Sommige conducteurs willen per se de pasfoto zien en dan is de meeste handigheid alweer verlorenquote:
Mijn kaart heeft geen pasfoto. En dat de HC niet meer ziet dat er ProRail op staat, heeft soms ook zijn voordelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, alleen is het jammer dat er geen venstertje in zit. Sommige conducteurs willen per se de pasfoto zien en dan is de meeste handigheid alweer verloren
Aj d'r ok een hebbm wol: hier te koopquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Mijn kaart heeft geen pasfoto. En dat de HC niet meer ziet dat er ProRail op staat, heeft soms ook zijn voordelen.
Ik denk er nog even over na. Ducttape werkt ook, in principe. Of zit daar weer metaal in verwerkt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aj d'r ok een hebbm wol: hier te koop
Mijn hemel, dan loop je ook voor Jan met de korte Lulquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aj d'r ok een hebbm wol: hier te koop
niks geen last van hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Mijn hemel, dan loop je ook voor Jan met de korte Lul
Lekker veel beton gezien onderweg?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:20 schreef b2py het volgende:
Zo sta je twee uur geleden nog in het Frankfurt in het hostel, lig ik nu al in het hostel in Keulen
Ja man, genietenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker veel beton gezien onderweg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |