Weten we ook meteen hoe goed die systemen zijn in informatie uitwisselen met elkaar. Pas wanneer het ding over de grens komt zal hij realtime informatie tonen, denk ik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Hij rijd nog steeds op tijd hoor !
Dat moet ie nou toch wel zijn?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:43 schreef James1988 het volgende:
[..]
Weten we ook meteen hoe goed die systemen zijn in informatie uitwisselen met elkaar. Pas wanneer het ding over de grens komt zal hij realtime informatie tonen, denk ik.
Dat ding is nog niet voorbij Brussel:quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat moet ie nou toch wel zijn?
Kloptquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:47 schreef Bitlord het volgende:
Gezien de tekst van Darkwing vermoed ik Paul Haenen.
Duur geintje dan als het idd 2 uur is... Iedereen zn geld terug, en taxi's naar Disney en Versailles betalen, of zouden ze iedereen de nachtbus inschoppen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat ding is nog niet voorbij Brussel:
http://www.railtime.be/we(...):00-60&stn=1&pid=did
Om middernacht ofzo toch? Als de Belgen dat ding voor middernacht het land uit hebben (wat wel gaat lukken) wordt het een probleem voor SNCF als dat ding na sluitingstijd nog niet in Parijs is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Beter nog, dat ding gaat nooit in Parijs komen, de LGV sluit toch op een bepaald tijdstip?
Gelijk Amsterdam - Utrecht denk. En misschien bussen voor mensen die in Rotterdam in wilden stappen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hebben ze nou echt een Thalys van Amsterdam naar Rotterdam gestuurd om daarna via Utrecht, Den Bosch en Roosendaal naar België en Frankrijk te gaan?
Dat zal wel logica zijn die mij ontgaat.
Deze trein overigens: THA 9382
Waar wou je op zo een snelle termijn bussen vandaan slepen? als je bij versperringen al 2 uur staat te wachten. En was er geen bussentekort in Deze vakantieperiode?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelijk Amsterdam - Utrecht denk. En misschien bussen voor mensen die in Rotterdam in wilden stappen?
Dan geen bussen, en laat rotterdammers maar de koelere krijgenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Waar wou je op zo een snelle termijn bussen vandaan slepen? als je bij versperringen al 2 uur staat te wachten. En was er geen bussentekort in Deze vakantieperiode?
Je kan toch prima kopmaken over rotterdam?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan geen bussen, en laat rotterdammers maar de koelere krijgenMij ook best
Ja, maar het is dat, OF op tijd rijden. OF geen van beide. Niet allebeiquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:01 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Je kan toch prima kopmaken over rotterdam?
Gezien het plaatje ookquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:47 schreef Bitlord het volgende:
Gezien de tekst van Darkwing vermoed ik Paul Haenen.
Er is wel IETS verbust vandaag https://www.thalys.com/fr/fr/info-trafic?news=3905quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar het is dat, OF op tijd rijden. OF geen van beide. Niet allebei
Volgensmij moeten jullie gewoon eens afspreken in de bar van een of andere boemelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gezien het plaatje ook![]()
Mensen die Dominee Gremdaat niet kennen
Ik heb er nog eens over nagedacht en ik denk dat ik het snap.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelijk Amsterdam - Utrecht denk. En misschien bussen voor mensen die in Rotterdam in wilden stappen?
Crossrail is inderdaad een goederenvervoerder, maar het is ook de naam van een gigantisch bouwproject dwars door Londen. Dit om extra vervoerscapaciteit te bieden, want zowel de wegen als de spoorwegen bezwijken onder de vraag en alles zit al op maximale capaciteit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Crossrail is toch een badslipperboer?
Of Bert.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen die Dominee Gremdaat niet kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |