Vliegende Panters!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Als rozijnen liggen te wellen
Maar het recept krenten vermeldt
Hebben die rozijnen dan
Zinloos geweld?
mooi dat het verkocht is. Hoeft de NS het niet zelf te laten slopenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
met halve klonten rail van het emplacement Nijmegen aan de wielen vastgeroest?
Ja, en dr zat altijd zo een raar 'vloertje' aan die deur die beneden afdekte, ik heb me altijd afgevraagd of in een volle ICK niet ooit eens de tenen van iemand daarmee geamputeerd zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:34 schreef JDude het volgende:
[..]
ICK had een soort draaideuren. Die knalden ook zo mooi keihard dicht. En ze waren vaak al te openen als de trein nog reed, lekker efficiënt uitstappen.
Die deuren gingen toch al los bij < 5km/h ofzo?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:34 schreef JDude het volgende:
[..]
ICK had een soort draaideuren. Die knalden ook zo mooi keihard dicht. En ze waren vaak al te openen als de trein nog reed, lekker efficiënt uitstappen.
Konden, maar daar moest je flink je best voor doen. Andere kant van dit verhaal: Je kon met open deuren vertrekken en eenmaal boven de 5 km/h klapten ze zonder enige vorm van waarschuwing of demping dicht. Serieus hard dicht.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:24 schreef Fixers het volgende:
[..]
Die deuren gingen toch al los bij < 5km/h ofzo?
UIC-modusquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Konden, maar daar moest je flink je best voor doen. Andere kant van dit verhaal: Je kon met open deuren vertrekken en eenmaal boven de 5 km/h klapten ze zonder enige vorm van waarschuwing of demping dicht. Serieus hard dicht.
Nou dat zal menig enkel verstUICt hebben iddquote:
Ach ja, zo gaat het in het buitenland ook bij veel getrokken treinenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat zal menig enkel verstUICt hebben idd#dijenkletser
Ja, en waar is het een Probleem? In dit mietjeslandquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ach ja, zo gaat het in het buitenland ook bij veel getrokken treinen
Maaar dit amputeerd je tenen nietquote:
Wel als je dom gaat staanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maaar dit amputeerd je tenen niet
Jij had ook ergens zo een filmpje van zo een ICK deur die niet dicht kon, ergens op youtube...quote:
Nee dat was nog op Google Video. In Roemenië ergens. Januari 2007. Dus nog voordat ik op Youtube kwam.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Jij had ook ergens zo een filmpje van zo een ICK deur die niet dicht kon, ergens op youtube...
Ja iddquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was nog op Google Video. In Roemenië ergens. Januari 2007. Dus nog voordat ik op Youtube kwam.
Tof, bedankt voor de link!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:50 schreef Bitlord het volgende:
Een actueel beeld over de deplorabele situatie van de Albanese Spoorwegen, waar we het laatst hier over hadden:
http://www.npo.nl/voor-de-leeuwen/15-07-2014/KN_1660861
Fffuck wat vet zegquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:05 schreef Sandrvich het volgende:
[..]
Tof, bedankt voor de link!Ik werd in april knettergek van dat land, maar het begint toch wel weer te kriebelen om terug die kant op te gaan na het zien van dit, zeker als ik weer zie hoe lief die mensen zijn.
Deventer Boekenmarkt volgens de site van de plaatselijke VVV, 'de grootste van Europa'quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering hee. Is er wat te doen in Deventer soms? Drie keer zo veel volk op het station als in een doordeweekse ochtendspits
En overal losse stelletjes uiteraard?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering hee. Is er wat te doen in Deventer soms? Drie keer zo veel volk op het station als in een doordeweekse ochtendspits
oh, is dat vandaag. Ik hou dat nooit zo bijquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:43 schreef boriq het volgende:
[..]
Deventer Boekenmarkt volgens de site van de plaatselijke VVV, 'de grootste van Europa'
nee, gewoon zitvol. Maar lekker rustig op zondag in de trein dus heel rijtuig voor jezelf, dat is er niet bij.quote:
Mijn VIRMpje is vrij rustig vanaf Utrecht naar Amsterdam e.v..quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, gewoon zitvol. Maar lekker rustig op zondag in de trein dus heel rijtuig voor jezelf, dat is er niet bij.
Meer niet inderdaad dan de IC, ik heb het ooit als moetje gedaan om alles in Nederland te berijden, maar ik Heb geen idee of er wat boeiend te beleven is..quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef zeefje het volgende:
Zeeland leuk per treim?
Volgens mij rijdt er in Zeeland alleen de ic van Lelystad-Vlissingen of Nog meer?
Er rijdt nog wat cargo van/naar Antwerpen, maar dat zul je wel niet bedoelenquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef zeefje het volgende:
Zeeland leuk per treim?
Volgens mij rijdt er in Zeeland alleen de ic van Lelystad-Vlissingen of Nog meer?
Goederenmeuk naar de Sloehaven en vanuit België naar Terneuzen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef zeefje het volgende:
Zeeland leuk per treim?
Zeeland is leuk. Maar geen idee per trein Ik kom nooit verder dan boz met die icquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:09 schreef b2py het volgende:
[..]
Meer niet inderdaad dan de IC, ik heb het ooit als moetje gedaan om alles in Nederland te berijden, maar ik Heb geen idee of er wat boeiend te beleven is..
cargo? En nee denk Het nietquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Er rijdt nog wat cargo van/naar Antwerpen, maar dat zul je wel niet bedoelen
Sbg staat dat Nog ergens voor een is dat een leuk ritje.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Goederenmeuk naar de Sloehaven en vanuit België naar Terneuzen.
Voor de rest heb je vanuit Goes nog de SGB. Dat is een museumlijntje naar Borssele/Baarland
Nee, dat is dan een spoorlijn die normaal niet meer gebruikt wordt, bijvoorbeeld de VSM-lijn tussen Dieren en Apeldoorn. Er zijn clubs die zo'n stuk spoor in eigendom hebben en het onderhouden, en er zo nu en dan bijvoorbeeld een stoomtrein overheen laten rijden.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:19 schreef zeefje het volgende:
Ik lees hier wel meer over museumlijntjes maar is dat een trein die naar musea gaat of
boz is bergen op zoom neem ik aan? :pquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zeeland is leuk. Maar geen idee per trein Ik kom nooit verder dan boz met die ic
ohja Ik ben de noob hierquote:Op zondag 3 augustus 2014 19:01 schreef b2py het volgende:
[..]
Bgn is de spoorse afkorting voor Bergen op Zoom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |