Jullie kennen haar niet. Ze kwam langs omdat ik vroeg of ze zin had om een filmpje te kijken. Trolljegeren gekeken, erg leuk. Ik bood aan dat ze mocht blijven slapen, omdat ze op zag tegen ruim een uur met de bus en meerdere keren overstappen. Echt 100% leuk vond ik het niet, omdat ik niet zo fijn slaap met iemand naast me. Maar we hebben er wel het beste van gemaakt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kennen we haar? Wat was de reden van langskomen? Baalde je er van dat ze moest blijven slapen omdat de bus gemist was of mocht ze wel naast je in bed?
Van die dingen
Bij mij is het net andersom denk ik. Volgens mij ben ik echt heel asociaal in mijn slaap.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie kennen haar niet. Ze kwam langs omdat ik vroeg of ze zin had om een filmpje te kijken. Trolljegeren gekeken, erg leuk. Ik bood aan dat ze mocht blijven slapen, omdat ze op zag tegen ruim een uur met de bus en meerdere keren overstappen. Echt 100% leuk vond ik het niet, omdat ik niet zo fijn slaap met iemand naast me. Maar we hebben er wel het beste van gemaakt.
Stiekem nog met je lans in haar rug geprikt? Terwijl je 'sliep' dan he...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie kennen haar niet. Ze kwam langs omdat ik vroeg of ze zin had om een filmpje te kijken. Trolljegeren gekeken, erg leuk. Ik bood aan dat ze mocht blijven slapen, omdat ze op zag tegen ruim een uur met de bus en meerdere keren overstappen. Echt 100% leuk vond ik het niet, omdat ik niet zo fijn slaap met iemand naast me. Maar we hebben er wel het beste van gemaakt.
Ik lig gewoon de halve nacht wakkerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Bij mij is het net andersom denk ik. Volgens mij ben ik echt heel asociaal in mijn slaap.
Dát soort dingen ga ik hier natuurlijk niet vertellen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stiekem nog met je lans in haar rug geprikt? Terwijl je 'sliep' dan he...
TC?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lig gewoon de halve nacht wakker
[..]
Dát soort dingen ga ik hier natuurlijk niet vertellen.
Ik heb jou vast al naar links geswipedquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ben Habitue alleen nog tegengekomen qua fokker, die heeft me vast keihard naar links geswiped. Geen genade die man.
Garpje![]()
Oh en Yats. Verder geen fokkers gespot. Dit is jouw 3de of 4de toch al?
Ik kan echt niks met dat paiq. Ik bedoel, driekwart van de lol van tinder is gewoon vrouwens kijken en dat kan niet eens op paiq.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik kan me niet heugen ooit een fokker tegengekomen te zijn via Tinder. Wel een paar via Paiq.
Mwah, goede foto's erop zetten scheelt een berg. Dan heb je altijd wel een hoop van die zogeheten ''foto-bewonderaars'' waarvan je wel de foto's kunt zien. En dan is er ook nog zo'n fototoernooi (ik verzin het ook niet) die qua opzet wel ietwat vergelijkbaar is. Beide chats vind ik even hard zuigen overigens, maar wel vanwege verschillende redenen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:09 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik kan echt niks met dat paiq. Ik bedoel, driekwart van de lol van tinder is gewoon vrouwens kijken en dat kan niet eens op paiq.
Kan, ik heb echt geen idee hoe je eruit ziet dus misschien heb ik je wel naar rechts geswiped. Misschien sta je in m'n match lijst, weet je toch nooitquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb jou vast al naar links geswiped
En vice versa
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan, ik heb echt geen idee hoe je eruit ziet dus misschien heb ik je wel naar rechts geswiped. Misschien sta je in m'n match lijst, weet je toch nooit
Ben je nu zwanger van die alien?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:17 schreef Dven het volgende:
Alien gedate via tinder. Heb me vermaakt
Nee, condooms gebruikt. Ze had echt zo'n alienhoofdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ben je nu zwanger van die alien?
picsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, condooms gebruikt. Ze had echt zo'n alienhoofdwas ook de hoofdzakelijke reden van de date
vooraan wat?quote:
Oooh hahhaaquote:
wat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, condooms gebruikt. Ze had echt zo'n alienhoofdwas ook de hoofdzakelijke reden van de date
Kreeg je een facehugger?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze had een beetje een marsmannenhoofdquote:
Denk het niet, heb geen match met Mini Mouse handjes...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan, ik heb echt geen idee hoe je eruit ziet dus misschien heb ik je wel naar rechts geswiped. Misschien sta je in m'n match lijst, weet je toch nooit
Dmquote:
Dit. Weet niet of ik het mooi vind. Beetje freaked out hierquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze heeft wat alien achtigs inderdaad.
Wel een mooi meisje.
Ik hou er wel van; mensen die iets 'aparts' hebben. Standaard beauties zijn er al genoeg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit. Weet niet of ik het mooi vind. Beetje freaked out hier
Zeker een mooie vrouw. Maar ze heeft gewoon iets buitenaards.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou er wel van; mensen die iets 'aparts' hebben. Standaard beauties zijn er al genoeg.
Kaneel en ik zitten er gewoon.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:22 schreef Kutmanager het volgende:
Werkt de TC bij jullie? Hij laadt niet ofzo.
ik vind mooiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb magische glitters rond gestrooid en toen deed hij het weer.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze heeft wat alien achtigs inderdaad.
Wel een mooi meisje.
Wel nicequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:42 schreef Dven het volgende:
Dit is een willekeurig gegenereerde link
http://imgur.com/se9lTp4.jpg
Dan moet je wel heel lelijk zijn...quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo weinig matches terwijl ik expres alles heb geliked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |