Ze had een beetje een marsmannenhoofdquote:
Denk het niet, heb geen match met Mini Mouse handjes...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 15:01 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan, ik heb echt geen idee hoe je eruit ziet dus misschien heb ik je wel naar rechts geswiped. Misschien sta je in m'n match lijst, weet je toch nooit
Dmquote:
Dit. Weet niet of ik het mooi vind. Beetje freaked out hierquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze heeft wat alien achtigs inderdaad.
Wel een mooi meisje.
Ik hou er wel van; mensen die iets 'aparts' hebben. Standaard beauties zijn er al genoeg.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit. Weet niet of ik het mooi vind. Beetje freaked out hier
Zeker een mooie vrouw. Maar ze heeft gewoon iets buitenaards.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou er wel van; mensen die iets 'aparts' hebben. Standaard beauties zijn er al genoeg.
Kaneel en ik zitten er gewoon.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:22 schreef Kutmanager het volgende:
Werkt de TC bij jullie? Hij laadt niet ofzo.
ik vind mooiquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb magische glitters rond gestrooid en toen deed hij het weer.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze heeft wat alien achtigs inderdaad.
Wel een mooi meisje.
Wel nicequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:42 schreef Dven het volgende:
Dit is een willekeurig gegenereerde link
http://imgur.com/se9lTp4.jpg
Dan moet je wel heel lelijk zijn...quote:Op zondag 3 augustus 2014 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo weinig matches terwijl ik expres alles heb geliked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |