quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 01:47 schreef Mortaxx het volgende:
Hehe match met groepsfoto als eerste pic. Hoef niet te vertellen welke zij is. Gevraagd naar de knapste
Nouja als je nog van bil gaat zou ik zeggen oké maar anders ben je echt je tijd aan het verspillen hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 07:24 schreef Rurik het volgende:
Ik heb een date waar ik nu al van weet dat het niks wordt.We hebben echt niks gemeenschappelijk volgens mij. Maar ja, ze heeft ja gezegd en anders verveel ik me ook maar vandaag.
ik ben niet zo ervaren met daten, dus iedere ervaring is mooi meegenomen (ook slechte)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nouja als je nog van bil gaat zou ik zeggen oké maar anders ben je echt je tijd aan het verspillen hoor
HOAX.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oef, dame waar ik gisteren mee af had gesproken is blijven slapen. Dat was niet de planning.
Nouja ik heb zo vaak niets gemeenschappelijk met een man maar heb daardoor niet altijd beroerde dates hoor. Je moet er alleen we beetje positief in staanquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:41 schreef Rurik het volgende:
[..]
ik ben niet zo ervaren met daten, dus iedere ervaring is mooi meegenomen (ook slechte)
hmmm okquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:55 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
HOAX.
[..]
Nouja ik heb zo vaak niets gemeenschappelijk met een man maar heb daardoor niet altijd beroerde dates hoor. Je moet er alleen we beetje positief in staan
Picsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oef, dame waar ik gisteren mee af had gesproken is blijven slapen. Dat was niet de planning.
Wat de neuk?! En wij dan? Godverdomme Kaneel...!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar! Ach, gewoon gaan. Misschien wordt het hartstikke gezelligquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:41 schreef Rurik het volgende:
[..]
ik ben niet zo ervaren met daten, dus iedere ervaring is mooi meegenomen (ook slechte)
Nee, heb haar net op de bus gezet.quote:
Mort, pls.quote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wat de neuk?! En wij dan? Godverdomme Kaneel...!Nog steeds celibaat hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
FAIL.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, heb haar net op de bus gezet.
[..]
Mort, pls.
[..]
Nog steeds celibaat hoor.
Toch mooi dat et zo gezellig wasquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Volle zak. Dat is wat er is gebeurd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 00:15 schreef Grielen het volgende:
Ze vroeg aan me wat er tussen 30 mei en 1 augustus was gebeurd.
Groenters pwnen in de loller1000.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:12 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zou een "hallon" niet herkennen.
Alleen een goede/matige grap of een hendig sjieke slip.
Lag meer aan het feit dat haar trein niet meer reed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:54 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Toch mooi dat et zo gezellig was
quote:
Dan ben je geen eckte ecktequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:12 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zou een "hallon" niet herkennen.
Alleen een goede/matige grap of een hendig sjieke slip.
dat hoop ik tenminstequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:21 schreef SiIk het volgende:
Doe eens meer details enzo dan Kaneel
[..]
Dan ben je geen eckte eckte
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennen we haar? Wat was de reden van langskomen? Baalde je er van dat ze moest blijven slapen omdat de bus gemist was of mocht ze wel naast je in bed?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zou je willen weten dan?
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kennen we haar? Wat was de reden van langskomen? Baalde je er van dat ze moest blijven slapen omdat de bus gemist was of mocht ze wel naast je in bed?
Van die dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |