Hacker...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:37 schreef defokkingfoker het volgende:
Wie zit er nu in een heli.. Ik zie je via content creater
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:14 schreef DutchOven het volgende:
Gefeliciteerd eros met kwali user!!!
ben vanaf vandaag ook 2 weken weg. Dus als ik online ben is dat mn broertje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:30 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben even op vakantie en alles loopt helemaal uit de klauwen...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:30 schreef PicoMMP het volgende:
Jeetje, allemaal op vakantie.. Ga eens werken!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ben vanaf vandaag ook 2 weken weg. Dus als ik online ben is dat mn broertje.
nu moet je laten zien dat je de baas bent want dit gaat helemaal mis zoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:30 schreef PicoMMP het volgende:
Gezellig twee weekjes Syrië?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ben vanaf vandaag ook 2 weken weg. Dus als ik online ben is dat mn broertje.
Heb besloten om donderdag weer terug te rijden. Zaterdag weer onlinequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:42 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
nu moet je laten zien dat je de baas bent want dit gaat helemaal mis zo
je ging toch 3 weken? je bent net anderhalve week weg ofzoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb besloten om donderdag weer terug te rijden. Zaterdag weer online
Noodsituatie he..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je ging toch 3 weken? je bent net anderhalve week weg ofzo
Ik mis jullie zo...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je ging toch 3 weken? je bent net anderhalve week weg ofzo
quote:
Altijd nog beter dan op vakantie naar Gaza via Ukrainequote:
4:50quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:19 schreef MisterWTF het volgende:
Weet iemand tot hoe laat Nederlandse tijd het dubbel rp weekend duurt?
Je punt?quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:05 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Jij was met je vriendin op vakantie toch?
Kijken kijken niet aanraken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:05 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
nu snap ik waarom hij eerder terug komtquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:05 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:25 schreef PicoMMP het volgende:
Spaanse gast vroeg hoe wij in Nederland "Ola" zeggen... Dus ik had natuurlijk als antwoord "Hallon". Nu zeggen ze Hallon tegen me hihaho.
pc ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:29 schreef fotostarter het volgende:
Zo jammer, dat die kutmodders nu ook al in gta V online zitten
Glitchen e.d. ok, maar de hele speelwereld verneuken met rotsblokken, en gebouwen midden op de weg is gewoon kut
Huiliequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:29 schreef fotostarter het volgende:
Zo jammer, dat die kutmodders nu ook al in gta V online zitten
Glitchen e.d. ok, maar de hele speelwereld verneuken met rotsblokken, en gebouwen midden op de weg is gewoon kut
Oh jeetje meid, ligt er een steen op de weg? Huiliequote:Op maandag 4 augustus 2014 20:16 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Niks huilie, gewoon iritant. Kneus
kansloze hond.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:33 schreef Painore het volgende:
[..]
Oh jeetje meid, ligt er een steen op de weg? Huilie
Hoe krijg je het altijd voor elkaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:33 schreef Painore het volgende:
[..]
Oh jeetje meid, ligt er een steen op de weg? Huilie
Je komt toch ook huilie doen op een forum? Ik maak simpelweg een constatering.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
kansloze hond.
Iemand die een andere mening heeft als jij, is een huilie.
Bezem
[ afbeelding ]
Jij noemt me een huile.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:59 schreef Painore het volgende:
[..]
Je komt toch ook huilie doen op een forum? Ik maak simpelweg een constatering.
Hoe kom je er trouwens bij dat ik een andere mening heb?
Nog wat interessants gezien in m'n post historie?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jij noemt me een huile.
En wat betreft je mening, ik zie al 2 jaar posts van je op FOK!, en iedereen die maar iets negatiefs heeft over GTA, is een huilie in jouw ogen.
En nee, geen zin om op te zoeken. Boeit verder ook niet.
Maar het is gewoon irritant.
In GTA 4 begon het ook zo minimalistisch, tot dat later iedereen met helikopters en boten door de stat aan het rijden was, of met dinosaurissen
Ik vind dat jammer, en heb geen zin om een andere sessie te joinen als je met een man of 10 ligt te ouwehoeren.
Maar goed
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jij noemt me een huile.
En wat betreft je mening, ik zie al 2 jaar posts van je op FOK!, en iedereen die maar iets negatiefs heeft over GTA, is een huilie in jouw ogen.
En nee, geen zin om op te zoeken. Boeit verder ook niet.
Maar het is gewoon irritant.
In GTA 4 begon het ook zo minimalistisch, tot dat later iedereen met helikopters en boten door de stat aan het rijden was, of met dinosaurissen
Ik vind dat jammer, en heb geen zin om een andere sessie te joinen als je met een man of 10 ligt te ouwehoeren.
Maar goed
HEIL HIT... GRAMMAR NAZI!quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:27 schreef kamikazebanaan het volgende:
het is hier echt altijd gezellig![]()
btw: wat een kut spel is geworden zeg![]()
![]()
en dan die crew met die kut pesters en dat nazi logo![]()
![]()
![]()
ditquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:27 schreef kamikazebanaan het volgende:
het is hier echt altijd gezellig![]()
btw: wat een kut spel is geworden zeg![]()
![]()
en dan die crew met die kut pesters en dat nazi logo![]()
![]()
![]()
Minder huilie en meer online komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
fotostopper zullen we ons samen aanmelden bij de andere fok crew? fok elite!! dat is een crew zonder panini dus allemaal medestanders
Hoeveel wil je voor gtaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:48 schreef Leonos het volgende:
V&A / [TK] Playstation 3 Slim met toebehoren
nee, die is net zo actief als dezequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
fotostopper zullen we ons samen aanmelden bij de andere fok crew? fok elite!! dat is een crew zonder panini dus allemaal medestanders
Is je verkering uitquote:
Geld nodig voor de sportschool?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:48 schreef Leonos het volgende:
hoe was het in Ohrid?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:48 schreef Leonos het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
kensei is zo'n grote GTA baas dat jij je disc eigenlijk gratis zou moeten geven ja
jij was ooit al lid toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Accepteer m'n crew request aub, ben terug van weggeweest! Niet dat ik ben gemist, maar toch...
Ok jammerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:58 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ja. Ben nu m'n PS4 weer beu dus kom weer lekker kutten en kloten in GTA Online
Is onze jokertje ook nog niet getrouwd danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:57 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
misschien een dubbel huwelijk met Leonos organiseren??
dat zou die wel gaan doen, en ik heb nog geen uitnodiging gehadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Is onze jokertje ook nog niet getrouwd dan
Een kick heeft tie alquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:28 schreef Painore het volgende:
[..]
Als je vanavond niet online bent heb je een ban te pakken.
je bent echt een baasje geworden hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nog niet verkocht hoor
[..]
Racefiets en PS4 soon
Kunnen jullie lekker hier postenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:25 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je bent echt een baasje geworden hoor![]()
kunnen we straks samen toertochtjes doen![]()
en samen gta op de ps4![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:25 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je bent echt een baasje geworden hoor![]()
kunnen we straks samen toertochtjes doen![]()
en samen gta op de ps4![]()
Misschien met 3?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Kunnen jullie lekker hier posten
ONZ / [HOMO] #3242 - Prrrrrrride in je reet!
Ik ga vanavond naar mijn moeder, lekker Hollands eten enzo. Morgenavond ben ik er sowiesoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:43 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik ben er ook weer![]()
vanavond even met 16 man online??
Hoe laat ben je online?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar mijn moeder, lekker Hollands eten enzo. Morgenavond ben ik er sowieso
Hele avondquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
hoelang gaat jou internet het volhouden?
jouquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
hoelang gaat jou internet het volhouden?
join panini pico raze of mijquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:02 schreef Akilla het volgende:
Geen fok sessie dus? Aangezien sessie full of players zijn :p
Jullie waren net vol, maar na deze survival probeer ik t weer:)quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
join panini pico raze of mij
Ik ga naar bed, mazzel!quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:54 schreef eendensnavel het volgende:
Hij loopt weer eens vast, blijven jullie nog online?
ik ga pittenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:54 schreef eendensnavel het volgende:
Hij loopt weer eens vast, blijven jullie nog online?
Bedanktquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:59 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Verdiend gewonnen hoor!! Van harte
Maak maarquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:02 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Volgende keer een playlist zonder een enkele jump, moet lukken toch?
Nou gefeliciteerd, wil je een sticker?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:14 schreef VMSDKR het volgende:
Jammer dat jullie allemaal op PS zitten - nu kan ik jullie niet keihard in de kont neuken met racen.
/brb 453-283 winlossratio reporting in.
Uh ja, ga nu maar weer terug naar je eigen topicquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:14 schreef VMSDKR het volgende:
Jammer dat jullie allemaal op PS zitten - nu kan ik jullie niet keihard in de kont neuken met racen.
/brb 453-283 winlossratio reporting in.
Nee, ik vind het hier leuk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:43 schreef Painore het volgende:
[..]
Uh ja, ga nu maar weer terug naar je eigen topic
Een ander persoon is nog een stuk leuker om eraf te rijden!quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:08 schreef Grielen het volgende:
Ik sta op 190 wins 790 loss. En het boeit me geen neuk want panini en pico in het begin er af rijden is het mooiste wat er is.
maar die is er bijna nooit meerquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:55 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Een ander persoon is nog een stuk leuker om eraf te rijden!
Al minstens 20 op Hoodstar, goeie knulquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:38 schreef Grielen het volgende:
Allaa akbar
Gister 75 stickybombs in een half uurtje ofzo er doorheen gejaagd
Do you like sheep?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 12:17 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Al minstens 20 op Hoodstar, goeie knul
ik ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:14 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Ik denk het wel!
Ben alleen wel trainen tot half 10, dat gezeik begint weer..
Ik moet even aan de slag in de zalmfabriek. Vanmiddag wel online tot een uur of 20:30. Daarna voetbal kijkenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:14 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Ik denk het wel!
Ben alleen wel trainen tot half 10, dat gezeik begint weer..
lekker zalm als ontbijt gehadquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik moet even aan de slag in de zalmfabriek. Vanmiddag wel online tot een uur of 20:30. Daarna voetbal kijken
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:38 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
lekker zalm als ontbijt gehadzelf klaar gemaakt
Ik ga voor optie 2!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds de oplossing van de Wie is harry kwis :
Optie 1 :
Harry Stylo
[ afbeelding ]
Optie 2 :
Harry Potter
[ afbeelding ]
Optie 3 :
Harry van de Sunweb
[ afbeelding ]
Optie 4 :
Handige Harry
[ afbeelding ]
dilemma mensen
Niemand wil hem kopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:17 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Heb jij nog een PlayStation dan?
verlaag je vraagprijs + verkoop die games los ben je er zo vanaf met een prima prijsquote:
Wel minimaal 300 zo'n beetjequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:52 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
verlaag je vraagprijs + verkoop die games los ben je er zo vanaf met een prima prijs
racefiets hoeft niet heel duur te zijn hoor
Nu nog niet verkopen he.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:04 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wel minimaal 300 zo'n beetje
Maar misschien idee om los te verkopen ja
Kom nou maar nietquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:13 schreef Leonos het volgende:
Weet nu weer niet zeker of ik kom
Vrouw lief loopt te zeuren
Blijft hangen hier..quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:52 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
verlaag je vraagprijs + verkoop die games los ben je er zo vanaf met een prima prijs
racefiets hoeft niet heel duur te zijn hoor
Laat zien wie de baas is.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:13 schreef Leonos het volgende:
Weet nu weer niet zeker of ik kom
Vrouw lief loopt te zeuren
moet je wel de spieren hebben om te kunnen slaanquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:44 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Laat zien wie de baas is.
Met de vlakke hand slaan dan krijg je geen blauwe plekken
kom onlinequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:17 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Heb jij nog een PlayStation dan?
Was nog even een drankje doen bij de club, eerste training, je kent 't! Morgen ben ik van de partijquote:
ja kom nou maarquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:22 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Was nog even een drankje doen bij de club, eerste training, je kent 't! Morgen ben ik van de partij
zo gezellig nu met zn allenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 00:22 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Was nog even een drankje doen bij de club, eerste training, je kent 't! Morgen ben ik van de partij
Waarom eenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 08:28 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Ik moet nu weer gewoon werken in de zalmfabriek hoor!
Vanavond even vol gas Allah Akbarquote:
In dat geval maar eerst even me sticky's aanvullenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vanavond even vol gas Allah Akbar
Ff snel een playlist downloadenquote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:56 schreef Akilla het volgende:
Is de geweldige nieuwe playlist al klaar? :p
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:11 schreef kamikazebanaan het volgende:
harry is een held![]()
werken in een zalmfabriek![]()
jij ook?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:17 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dan zal iedereen al weer offline zijn ben ik bang
en je komt niet even racen?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik kwam alleen ff kijken wie er online waren
oke kom er aanquote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
en je komt niet even racen?
join onsquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:05 schreef eendensnavel het volgende:
Je moet niet op je mic kauwen he, panini..
je was er netquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:21 schreef Akilla het volgende:
Zijn jullie nog aan t racen? Dan kom ik ook nog even
? Ik probeerde het wel, maar kreeg een Rockstar services is not available blablablabla..:squote:
hier stond er akilla leftquote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:27 schreef Akilla het volgende:
[..]
? Ik probeerde het wel, maar kreeg een Rockstar services is not available blablablabla..:s
Raar, nu wel gelukt!quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:30 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
hier stond er akilla left
zwakquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:25 schreef Akilla het volgende:
Ja godver, Rockstar services not available....
Ik ben er klaar mee, morgen doe ik weer mee:)
die hebben we ook nodig...iedereen binnen de crew heeft/had een functiequote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:31 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ach ben vooralsnog alleen maar opvulling voor de laatste plaats..
Haha nou oké, maar toch kom ik morgen pas weer:)quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
die hebben we ook nodig...iedereen binnen de crew heeft/had een functie
Normale races zonder kekke jumps probeer ik er al een tijdje door heen te krijgen, zonder enig succes..quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:35 schreef Akilla het volgende:
[..]
Haha nou oké, maar toch kom ik morgen pas weer:)
Kunnen we er morgen niet weer een grote crew sessie met normale races van elke klasse doen? Als er meer voor in zijn in ieder geval
Jammer, die jumps etc zijn wel leuk, maar na een tijdje is het wel klaar: pquote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:41 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Normale races zonder kekke jumps probeer ik er al een tijdje door heen te krijgen, zonder enig succes..
Wtf is er gebeurd met gta in de 2 weken dat ik weg ben...quote:Op woensdag 13 augustus 2014 20:46 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 21:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
die hebben we ook nodig...iedereen binnen de crew heeft/had een functie
ik volgde het commando van de grote leider op :quote:Op woensdag 13 augustus 2014 22:58 schreef PicoMMP het volgende:
Tweede in playlist ondanks dat ik net binnenkwam![]()
Quitters.. mini, dennis
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 23:01 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik volgde het commando van de grote leider op :
" Winners quit & quitters win "
-Durex
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:18 schreef Leonos het volgende:
V&A / [TK] Playstation 3 Slim 160 GB
moeten wij daarmee ??quote:Op donderdag 14 augustus 2014 11:18 schreef Leonos het volgende:
V&A / [TK] Playstation 3 Slim 160 GB
Kopen!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
[..]
moeten wij daarmee ??
Ligt in mijn huiskamert.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:54 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
waar is gta 5 heen eigenlijk?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ligt in mijn huiskamert.
Nog geen tijd/zin om topic te maken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 12:58 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ligt in mijn huiskamert.
Nog geen tijd/zin om topic te maken.
je was niet online. kom zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 16:46 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
hallon
stop eens met fifa
we zaten bij een hacker die de boel van slag had gemaakt.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:59 schreef Akilla het volgende:
Ik kan jullie gewoon niet meer joinen:( elke keer als ik join doe, kom ik in eenvage room
ben je al weer online?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:03 schreef PicoMMP het volgende:
ALLES KAPOT GTA KAPOT KUT SPEL KAPOT
nee volquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
is er plek ?? dan kom ik naar jullie
jaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:17 schreef Grielen het volgende:
Is wat ik lees waar, heat seeking missiles? browning machine gun met meer range en damage dan minigun? Meer luchtstreepjes? Lester op speed dial?
join mij, mini, dennisquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:59 schreef Akilla het volgende:
Ik kan jullie gewoon niet meer joinen:( elke keer als ik join doe, kom ik in eenvage room
join danquote:Op donderdag 14 augustus 2014 23:31 schreef Akilla het volgende:
[..]
Crap, te laat :p
Ik moest eerst effe Timmy nog een sticky bom geven:)
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
heb weer een zalmfabriek in m'n garage staan
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 00:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
heb weer een zalmfabriek in m'n garage staan
Tl;drquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:46 schreef PicoMMP het volgende:
R&P / Mijn vriendin vindt mij lelijk
pareltje
Is een goeiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:46 schreef PicoMMP het volgende:
pareltje
Niet de verhalen van mijn kloon posten svp....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:46 schreef PicoMMP het volgende:
pareltje
ontopic blijven graag hier hebben we niks aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:46 schreef PicoMMP het volgende:
pareltje
ok sorryquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 12:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ontopic blijven graag hier hebben we niks aan
Ik ga over een halfuurtje weg. Denk om 17:00 onlinequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:25 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je speelt fifazodra je gta gaat doen moet je het maar zeggen
doeiquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 13:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ga over een halfuurtje weg. Denk om 17:00 online
maak nou maar een playlistquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:48 schreef eendensnavel het volgende:
http://socialclub.rocksta(...)w9M1ODQ?platformId=2
Een normale race zonder jumps
![]()
![]()
Komt eraanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:53 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
maak nou maar een playlist
Ook een geweldige playlist gemaakt!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:53 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
maak nou maar een playlist
fantastischquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:21 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Ook een geweldige playlist gemaakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |