Hacker...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:37 schreef defokkingfoker het volgende:
Wie zit er nu in een heli.. Ik zie je via content creater
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:14 schreef DutchOven het volgende:
Gefeliciteerd eros met kwali user!!!
ben vanaf vandaag ook 2 weken weg. Dus als ik online ben is dat mn broertje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:30 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben even op vakantie en alles loopt helemaal uit de klauwen...
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:30 schreef PicoMMP het volgende:
Jeetje, allemaal op vakantie.. Ga eens werken!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ben vanaf vandaag ook 2 weken weg. Dus als ik online ben is dat mn broertje.
nu moet je laten zien dat je de baas bent want dit gaat helemaal mis zoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:30 schreef PicoMMP het volgende:
Gezellig twee weekjes Syrië?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
ben vanaf vandaag ook 2 weken weg. Dus als ik online ben is dat mn broertje.
Heb besloten om donderdag weer terug te rijden. Zaterdag weer onlinequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:42 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
nu moet je laten zien dat je de baas bent want dit gaat helemaal mis zo
je ging toch 3 weken? je bent net anderhalve week weg ofzoquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb besloten om donderdag weer terug te rijden. Zaterdag weer online
Noodsituatie he..quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je ging toch 3 weken? je bent net anderhalve week weg ofzo
Ik mis jullie zo...quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je ging toch 3 weken? je bent net anderhalve week weg ofzo
quote:
Altijd nog beter dan op vakantie naar Gaza via Ukrainequote:
4:50quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:19 schreef MisterWTF het volgende:
Weet iemand tot hoe laat Nederlandse tijd het dubbel rp weekend duurt?
Je punt?quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:05 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
Jij was met je vriendin op vakantie toch?
Kijken kijken niet aanraken.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:05 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
nu snap ik waarom hij eerder terug komtquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:05 schreef eendensnavel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:25 schreef PicoMMP het volgende:
Spaanse gast vroeg hoe wij in Nederland "Ola" zeggen... Dus ik had natuurlijk als antwoord "Hallon". Nu zeggen ze Hallon tegen me hihaho.
pc ?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:29 schreef fotostarter het volgende:
Zo jammer, dat die kutmodders nu ook al in gta V online zitten
Glitchen e.d. ok, maar de hele speelwereld verneuken met rotsblokken, en gebouwen midden op de weg is gewoon kut
Huiliequote:Op maandag 4 augustus 2014 19:29 schreef fotostarter het volgende:
Zo jammer, dat die kutmodders nu ook al in gta V online zitten
Glitchen e.d. ok, maar de hele speelwereld verneuken met rotsblokken, en gebouwen midden op de weg is gewoon kut
Oh jeetje meid, ligt er een steen op de weg? Huiliequote:Op maandag 4 augustus 2014 20:16 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Niks huilie, gewoon iritant. Kneus
kansloze hond.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:33 schreef Painore het volgende:
[..]
Oh jeetje meid, ligt er een steen op de weg? Huilie
Hoe krijg je het altijd voor elkaar.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:33 schreef Painore het volgende:
[..]
Oh jeetje meid, ligt er een steen op de weg? Huilie
Je komt toch ook huilie doen op een forum? Ik maak simpelweg een constatering.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
kansloze hond.
Iemand die een andere mening heeft als jij, is een huilie.
Bezem
[ afbeelding ]
Jij noemt me een huile.quote:Op maandag 4 augustus 2014 20:59 schreef Painore het volgende:
[..]
Je komt toch ook huilie doen op een forum? Ik maak simpelweg een constatering.
Hoe kom je er trouwens bij dat ik een andere mening heb?
Nog wat interessants gezien in m'n post historie?quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jij noemt me een huile.
En wat betreft je mening, ik zie al 2 jaar posts van je op FOK!, en iedereen die maar iets negatiefs heeft over GTA, is een huilie in jouw ogen.
En nee, geen zin om op te zoeken. Boeit verder ook niet.
Maar het is gewoon irritant.
In GTA 4 begon het ook zo minimalistisch, tot dat later iedereen met helikopters en boten door de stat aan het rijden was, of met dinosaurissen
Ik vind dat jammer, en heb geen zin om een andere sessie te joinen als je met een man of 10 ligt te ouwehoeren.
Maar goed
quote:Op maandag 4 augustus 2014 21:02 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jij noemt me een huile.
En wat betreft je mening, ik zie al 2 jaar posts van je op FOK!, en iedereen die maar iets negatiefs heeft over GTA, is een huilie in jouw ogen.
En nee, geen zin om op te zoeken. Boeit verder ook niet.
Maar het is gewoon irritant.
In GTA 4 begon het ook zo minimalistisch, tot dat later iedereen met helikopters en boten door de stat aan het rijden was, of met dinosaurissen
Ik vind dat jammer, en heb geen zin om een andere sessie te joinen als je met een man of 10 ligt te ouwehoeren.
Maar goed
HEIL HIT... GRAMMAR NAZI!quote:Op maandag 4 augustus 2014 23:27 schreef kamikazebanaan het volgende:
het is hier echt altijd gezellig![]()
btw: wat een kut spel is geworden zeg![]()
![]()
en dan die crew met die kut pesters en dat nazi logo![]()
![]()
![]()
ditquote:Op maandag 4 augustus 2014 23:27 schreef kamikazebanaan het volgende:
het is hier echt altijd gezellig![]()
btw: wat een kut spel is geworden zeg![]()
![]()
en dan die crew met die kut pesters en dat nazi logo![]()
![]()
![]()
Minder huilie en meer online komenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
fotostopper zullen we ons samen aanmelden bij de andere fok crew? fok elite!! dat is een crew zonder panini dus allemaal medestanders
Hoeveel wil je voor gtaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:48 schreef Leonos het volgende:
V&A / [TK] Playstation 3 Slim met toebehoren
nee, die is net zo actief als dezequote:Op dinsdag 5 augustus 2014 19:40 schreef kamikazebanaan het volgende:
fotostopper zullen we ons samen aanmelden bij de andere fok crew? fok elite!! dat is een crew zonder panini dus allemaal medestanders
Is je verkering uitquote:
Geld nodig voor de sportschool?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:48 schreef Leonos het volgende:
hoe was het in Ohrid?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 09:48 schreef Leonos het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
kensei is zo'n grote GTA baas dat jij je disc eigenlijk gratis zou moeten geven ja
jij was ooit al lid toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:53 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Accepteer m'n crew request aub, ben terug van weggeweest! Niet dat ik ben gemist, maar toch...
Ok jammerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:58 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ja. Ben nu m'n PS4 weer beu dus kom weer lekker kutten en kloten in GTA Online
Is onze jokertje ook nog niet getrouwd danquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:57 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
misschien een dubbel huwelijk met Leonos organiseren??
dat zou die wel gaan doen, en ik heb nog geen uitnodiging gehadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:03 schreef kensei het volgende:
[..]
Is onze jokertje ook nog niet getrouwd dan
Een kick heeft tie alquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:28 schreef Painore het volgende:
[..]
Als je vanavond niet online bent heb je een ban te pakken.
je bent echt een baasje geworden hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nog niet verkocht hoor
[..]
Racefiets en PS4 soon
Kunnen jullie lekker hier postenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:25 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je bent echt een baasje geworden hoor![]()
kunnen we straks samen toertochtjes doen![]()
en samen gta op de ps4![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:25 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je bent echt een baasje geworden hoor![]()
kunnen we straks samen toertochtjes doen![]()
en samen gta op de ps4![]()
Misschien met 3?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 22:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Kunnen jullie lekker hier posten
ONZ / [HOMO] #3242 - Prrrrrrride in je reet!
Ik ga vanavond naar mijn moeder, lekker Hollands eten enzo. Morgenavond ben ik er sowiesoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:43 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik ben er ook weer![]()
vanavond even met 16 man online??
Hoe laat ben je online?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar mijn moeder, lekker Hollands eten enzo. Morgenavond ben ik er sowieso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |