quote:Op woensdag 6 augustus 2014 15:33 schreef Grielen het volgende:
Laffe herder zeker sparen voor je verloving
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:16 schreef Painore het volgende:
Jij was toch diegene die met z'n controller gooide elke keer als je verloor met racen?
Goeie kicks jongensquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:23 schreef Grielen het volgende:
Hoe kun je trouwens twijfelen over of je bf4 wel of niet hebt? Is de disc vanzelf weggelopen ofzo?
Nee.quote:
Is die wiwa zwerver ofzo?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
gta kun je toch wel los verkopen![]()
wiwa voor leonos ruilen![]()
nice.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:02 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
zo zou je hem kunnen omschrijven ja
Wat interesseert mij het nou dat je een winkel hebt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:06 schreef Kreator het volgende:
Ik heb er net een expert bijgehaald en die zegt dat hij 125 waard is. Gezien het feit dat ik een winkel heb en er ook wat aan moet verdienen, dit ding zeker niet nieuw is, we er nog tientallen op de plank hebben liggen is het beste wat ik voor je kan doen..... 45 euro.
Deal?
Groetjes,
Rick.
Nope, sorry.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:50 schreef T_Fuff het volgende:
Mocht er iemand zijn die het overneemt houd ik me aanbevolen voor the last of us. Gezien het afhalen in Rotterdam is en ik daar woon kunnen we vast wel een dealtje maken
tevens gratis kickje uiteraard
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 13:38 schreef kensei het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n glamoureuze levensstijl als jij jokertje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |