Dit dus.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:48 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het gewoon stom dat het maaiveld in Nederland steeds korter lijkt te worden. En ja, dat geld ook (maar anders/minder) voor hetero's. Of wat dan ooks. Heel irritant. Ik mis het Nederland waar ik in volwassen werd. Alleen daarom steun ik zo'n pride al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
topwijfquote:Op donderdag 31 juli 2014 09:52 schreef Dirk. het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn er hier mensen die hier naar luisteren? Wat een leuke plaat zeg!
quote:Op woensdag 30 juli 2014 20:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
Jezus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier in prachtig Maaiveldquote:Op woensdag 30 juli 2014 16:48 schreef Luigi het volgende:
Ik vind het gewoon stom dat het maaiveld in Nederland steeds korter lijkt te worden. En ja, dat geld ook (maar anders/minder) voor hetero's. Of wat dan ooks. Heel irritant. Ik mis het Nederland waar ik in volwassen werd. Alleen daarom steun ik zo'n pride al.
IK HEB HEM!!!111111111!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier in prachtig Maaiveld
Groeten uit prachtig Maaiveld
Waar men de dagen aftelt
Voor hen die naar boven zijn gegaan
Ik heb niet het idee dat in nederland het maaiveld ooit hoog geweest is hoor. We zijn altijd een land geweest met een "Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" mentaliteit. Alleen was het vroeger een blik die je kreeg als je hoofd boven t veld uitstak, nu is het een steen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 16:48 schreef Luigi het volgende:
Ik heb er wel eentje. EN ik pijp goed.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:52 schreef Luigi het volgende:
[..]
IK HEB HEM!!!111111111!
Dus.
En nog steeds geen BD speler. Dus..
Masker op!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik sla de pride over dit jaar,. Ik voel me niet zo trots met een dik rood oog
smokey eyes proberen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik sla de pride over dit jaar,. Ik voel me niet zo trots met een dik rood oog
verbannen naar het rijk van de hangtieten en de joelende kinderen!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Nee en neeHet is niet alleen niet zo heel mooi, maar a;s lensdragend persoon met -8 ook nog eens extreem onhandig. Want t is OF je bril op (die ik nooit draag en dus niet echt helemaal met geweldig zicht is) of maar 1 lens in, wat ook niet geheel handig is qua diepte zien en zo
Dan maar geeen pride. Zo'n glitterstring staat me toch niet zo goed.
Wil dus zeggen dat ik dit jaar roze maandag, milkshake, roze woensdag EN de pride heb overgeslagen.
Ik ben homo af denk ik
Ach, dat doe ik al jaren, en d'r is niets mis mee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Nee en neeHet is niet alleen niet zo heel mooi, maar a;s lensdragend persoon met -8 ook nog eens extreem onhandig. Want t is OF je bril op (die ik nooit draag en dus niet echt helemaal met geweldig zicht is) of maar 1 lens in, wat ook niet geheel handig is qua diepte zien en zo
Wil dus zeggen dat ik dit jaar roze maandag, milkshake, roze woensdag EN de pride heb overgeslagen.
Ik ben homo af denk ik
of je hebt je portie roze voor di jaar al opgemaakt tijdens roze zaterdag weekend in Eindhoven 😄quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben homo af denk ik
Ja want JEMIG dat was me een doorslaand succes!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je hebt je portie roze voor di jaar al opgemaakt tijdens roze zaterdag weekend in Eindhoven 😄
Misschien was het wel een hele kleine portie.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want JEMIG dat was me een doorslaand succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |