ja mn eigen foto's. Hoezo niet handig?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Zijn dit jouw eigen foto's? Niet echt handig.
Maar goed, volgens mij heb je een normaal gewicht hoor
Sinds twee maand, ga ik al lopen. Voel al veel spieren erdoor komen, maar dat vet op mn billen wil precies nog niet weg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:19 schreef BrandX het volgende:
Wat MoBlo zegt. Ga sporten, en niet zozeer afvallen. Dan wordt je vanzelf strakker zonder dat je minder gaat wegen.
dat ga je dan ook maar minimaal wegkrijgen met enkel hardlopen. Dan moet je dingen als squatten enzo gaan doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:20 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Sinds twee maand, ga ik al lopen. Voel al veel spieren erdoor komen, maar dat vet op mn billen wil precies nog niet weg.
Hoezo niet vermageren? 86 kg vind ik echt wel veel voor mn lengte. Ik denk dat er gerust nog tien afmag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat ga je dan ook maar minimaal wegkrijgen met enkel hardlopen. Dan moet je dingen als squatten enzo gaan doen.
Maar vermageren zou ik niet doen als ik jou was.
nee die tien hoeft er niet af, je gaat er dan echt vermagert uitzien in plaats van slank. Als ik die foto's zo zie ten minste. Je moet het strakker krijgen met sporten. Je valt dan vanzelf wat af qua fluffy (vet wil ilk het niet noemen bij je) en komt in kg's aan qua spier.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:23 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Hoezo niet vermageren? 86 kg vind ik echt wel veel voor mn lengte. Ik denk dat er gerust nog tien afmag.
Ja goed idee, zal eens beginnen met squatten ook. Is dat niet enkel voor de kont dan?
Hmm Thanks, en toevallig een voorbeeld van hoe je het correct doet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee die tien hoeft er niet af, je gaat er dan echt vermagert uitzien in plaats van slank. Als ik die foto's zo zie ten minste. Je moet het strakker krijgen met sporten. Je valt dan vanzelf wat af qua fluffy (vet wil ilk het niet noemen bij je) en komt in kg's aan qua spier.
Squatten is bovenbeen en billen. Mits je ze goed uitvoert.
10?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:23 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Hoezo niet vermageren? 86 kg vind ik echt wel veel voor mn lengte. Ik denk dat er gerust nog tien afmag.
Ja goed idee, zal eens beginnen met squatten ook. Is dat niet enkel voor de kont dan?
Krachttraining + cardio.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:26 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Hmm Thanks, en toevallig een voorbeeld van hoe je het correct doet?
of tips voor mn heupen wat minder fluffy te krijgen?
+1quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:33 schreef Nezhi het volgende:
Spieren hebben voeding nodig anders krijg je die ook niet en dus ook geen strakker lichaam, dus kappen met dat vermageren-onzin. Het enige wat je dan krijgt zijn een stel botten waar je huid omheen kleeft.
Klopt helemaal, maar dan moet je ze wel belasten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:33 schreef Nezhi het volgende:
Spieren hebben voeding nodig anders krijg je die ook niet en dus ook geen strakker lichaam, dus kappen met dat vermageren-onzin. Het enige wat je dan krijgt zijn een stel botten waar je huid omheen kleeft.
ga cardio doen en niet zozeer spieroefeningenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:23 schreef tylerliv het volgende:
[..]
thanks voor de tips!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:10 schreef Florentius het volgende:
High intensity interval training 3 x per week (op fiets ff tussendoor? 30 sec naar de winkel, ff uitblazen winkelen en 30 sec terug bijv) http://www.dailymotion.co(...)t-exercise_lifestyle
+
Als je geen blessures hebt die het tegenhouden rustig werken naar squads/deadlifts (10-15 min 2 x pw) + wat TRX voor mooie bovenrug/bovenlijf kan je met een setje ook thuis doen.
+
2 x per week body balance voor je postuur en fijne motoriek.
Ga je je jonger door voelen en als jonger door bewegen.
Meer cardio dan hierboven is onzin en zinloos.
Meer spieren (sprinten&kracht) is meer verbranden.
Dus relatief zwaar trainen&sprinten = meer massa x meer lopen en meer actievere uren = massief meer calorieën verbranden en dus afvallen.
[ afbeelding ]
Vrouwen krijgen nooit zomaar een lijf als body builders, NOOIT!
Laat je niets wijsmaken wat dat betreft.
Je hebt spieren nodig om van je skinnyfat af te komen.
Spieren zijn energie hongerig (goed), vet juist niet(niet goed).
Skinnyfat gaat je laten rebounden like crazy!
Vooral carbs wil je niet op bezuinigen als je gaat trainen, ik zou je havermout en quinoa aanraden als goede gecombineerde eiwit/carb bron. Mijn standaard proteine energie bron is een pap van havermout quinoa plus sweet potatoe + bevroren fruit en een beetje soja proteïne met (alleen ceylon)kaneel voor nog een extra dosis anti oxidanten. Eet dit zelf ongelimiteerd.
Je hebt zo te zien een best aardige basis, je zou binnen no time grote veranderingen moeten zien.
GL
dank je voor je constructieve feedback!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
Wat een aparte manier om lingerie foto's van jezelf te willen dumpen
Oh en als je lingerie koopt die beter past scheelt het ook al een slok op een borrel
bodyweight oefeningen zoek ik even op, merciquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:33 schreef Nezhi het volgende:
hardlopen
kilometers fietsenop hoger tempo?
bodyweight oefeningen googlen?
zou insanity goed zijn? of is dat gevaarlijk zoals ik al een aantal keer heb gehoord?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:33 schreef Nezhi het volgende:
hardlopen
kilometers fietsenop hoger tempo?
bodyweight oefeningen googlen?
doe rustig aan johquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:42 schreef tylerliv het volgende:
[..]
zou insanity goed zijn? of is dat gevaarlijk zoals ik al een aantal keer heb gehoord?
ok krachttraining it is, dank je voor je tipsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 09:49 schreef Chevalric het volgende:
Er hoeft inderdaad niet per se iets af, maar iets meer spierspanning eronder helpt wel enorm. Ik sluit me dan ook aan bij de eerdere posters die krachttraining adviseren. Squats en deadlifts met vrije gewichten helpt enorm, mits je inderdaad genoeg gewicht gebruikt. Ik doe zelf al een tijdje Stronglifts 5x5, wat een prima beginnersmethode is.
Je traint 3x per week, met telkens een dag rust er tussen. Drie oefeningen per keer; ene keer squat, overhead press en deadlift, andere keer squat, bench press en barbell row. en dan elke oefening 5x 5 herhalingen (dus 5 sets van 5 squats bijvoorbeeld). En elke training schroef je de gewichten op met 2,5 kg.
Je hoeft niet bang te zijn dat je hierdoor ineens in een body builder veranderd, want bij body building doe je meer herhalingen (tussen de 8 en 12) en vaak iets minder gewicht.
Wat hij voorsteld is good stuff, om de dag kan te snel zijn. Als je wat ouder word en je net begint kan 2 dagen er tussen houden beter zijn. Als je nog spierpijn hebt van de keer ervoor stel het een dagje uit met 2 ipv 1 dag ertussen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:33 schreef tylerliv het volgende:
[..]
ok krachttraining it is, dank je voor je tips
Gast, als zij 20 kilo afvalt, blijft er een gratenpakhuis over! Er moeten misschien een paar kilo af, maar het gaat vooral om houding en spieren. Ik heb dat zelf ook ervaren. Ik ben nog steeds BMI-technisch te zwaar, maar mijn figuur is aanzienlijk verbeterd sinds ik krachttraining doe.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:25 schreef Bozepiemel het volgende:
Als je er twintig kilo af krijgt dan zit je op de goede weg. Vanaf dat punt alleen nog maar bijschaven.
Dan heb je in ieder geval zeker geen overgewicht, je zal dan nog niet echt 'strak' zijn, in hoeverre jouw beeld daarbij is. Ik neem aan dat je nog wel mooie ronde vrouwenvormen wil hebben, die je ook met krachttraining kan accentueren.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:25 schreef Bozepiemel het volgende:
Als je er twintig kilo af krijgt dan zit je op de goede weg.
20 kg vind ik precies ook wat veelquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:01 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Gast, als zij 20 kilo afvalt, blijft er een gratenpakhuis over! Er moeten misschien een paar kilo af, maar het gaat vooral om houding en spieren. Ik heb dat zelf ook ervaren. Ik ben nog steeds BMI-technisch te zwaar, maar mijn figuur is aanzienlijk verbeterd sinds ik krachttraining doe.
Met 65 kg heeft ze een BMI van 19. Dat lijkt mij gezonder dan de BMI-25 die ze nu heeft.quote:
Nee, aan het advies van vrouwen heb je ietsquote:
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 14:01 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Gast, als zij 20 kilo afvalt, blijft er een gratenpakhuis over! Er moeten misschien een paar kilo af, maar het gaat vooral om houding en spieren. Ik heb dat zelf ook ervaren. Ik ben nog steeds BMI-technisch te zwaar, maar mijn figuur is aanzienlijk verbeterd sinds ik krachttraining doe.
Hebben jullie ook maar enig idee van het vrouwenlichaam?quote:
Je kan niet op een plaats afvallen door die te trainen. Je lichaam bepaalt waar je afvalt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat ga je dan ook maar minimaal wegkrijgen met enkel hardlopen. Dan moet je dingen als squatten enzo gaan doen.
Maar vermageren zou ik niet doen als ik jou was.
dat klopt, ik bedoelde het ook als aanvulling op een trainingsprogrammaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan niet op een plaats afvallen door die te trainen. Je lichaam bepaalt waar je afvalt.
Squats zullen dus zeker geen vet van je kont afhalen, hooguit spier erbij.
Dat is zo, maar samengestelde kracht training oefeningen maken wel hormonen vrij die je vet herverdelen op een manier die meer overeenkomt met je vet verhoudingen in je jongere jaren.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan niet op een plaats afvallen door die te trainen. Je lichaam bepaalt waar je afvalt.
Squats zullen dus zeker geen vet van je kont afhalen, hooguit spier erbij.
dikke jaloerze vrouwen-adviesquote:
Ik ben niet dik, dus dat scheelt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dikke jaloerze vrouwen-advies
"als zij slank is, ben ik niet meer de slankste en kijkt niemand meer naar mij, ze moet minder afvallen en meer beter!"
vastquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben niet dik, dus dat scheelt.
Wat zijn je vrouwelijke helden?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee wacht, ik ben een 150 kilo wegende 50 jaar oude nerd die fapt op aandacht op FOK!
Op FOK! of in het algemeen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:23 schreef Florentius het volgende:
[..]
Wat zijn je vrouwelijke helden?
JK Rowling uiteraard. Verder zou ik me zo niet echt vrouwelijke helden kunnen voorhalen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:24 schreef Florentius het volgende:
Ik vermoed in boeken of de schrijfsters of pioniers.
Op FOK! , funny ^^
hahaha kneusquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:39 schreef Florentius het volgende:
Je lult
Ha, net ff HIIT boodschappen gedaan op de fiets, 30 sec vol heen naar de poiesz, 30 sec vol terug.
Hehehehe, LOLquote:
Zou dit mogelijk zijn op een 6tal maand? of eerder een jaar?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:02 schreef Florentius het volgende:
Ze heeft duidelijk veel te weinig spieren, binnen de tijd dat ze dit recht zet,
gaat haar lichaamsvet automatisch ook netjes in een betere verhouding komen.
Het heeft allemaal vrij weinig met totaal gewicht te maken.
10 kg totaal minder max zelfs schat ik,
20 kg vet eraf en 10 kg spieren erbij dan zal ze zeer tevreden zijn denk ik.
Marc? Ben jij het Marc? van "ik heb het nog nooit gedaan"quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee wacht, ik ben een 150 kilo wegende 50 jaar oude nerd die fapt op aandacht op FOK!
Je mag dus niets van spierpijn meer hebben als je de volgende keer gaat trainen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:04 schreef Florentius het volgende:
[..]
Wat hij voorsteld is good stuff, om de dag kan te snel zijn. Als je wat ouder word en je net begint kan 2 dagen er tussen houden beter zijn. Als je nog spierpijn hebt van de keer ervoor stel het een dagje uit met 2 ipv 1 dag ertussen.
Naast de freeweight oefeningen zou ik de HIIT er ook in gooien, maar dat kan op je fiets hier en daar tussendoor. Helemaal op in 30 sec, en je brandende longen en spieren hebt. Er zijn non-responders maar je merkt het wel als je wel een responder bent, en dan is het echt de moeite waard.
Ik eet toch gezond hoor, de voorbije twee maand. Maar het kan altijd wel beter. Noten en zaden eet ik al, en gebruik ook telkens olijfolie ipv boter. Heb mn eerste squats al gedaan vandaag. Morgen naar de fitnessquote:Op zondag 3 augustus 2014 15:22 schreef Florentius het volgende:
Als ze gelijk blijft eten, mogelijk iets beter, enze gaat bewegen dan komt ze automatisch in een calorie deficit.
Squatten is logisch omdat ze daarmee in zo min mogelijk tijd een enorm aantal spieren zwaar gebruikt. Eerst de beentjes en snel met wat gewicht haar hele lijf.
Om met je mee te gaan, waarschijnlijk wel goed voor haar om haar vetten alleen nog maar uit noten en zaden te halen, en de rest te laten staan.
en op hoeveel tijd is haar dat gelukt?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:02 schreef Catch22- het volgende:
Calorieën naar 1500 per dag en sporten. Mijn vriendin is heel veel afgevallen op die manier. Dvd van Mel b en thuis sporten. Of die dvd echt helpt of goed is weet ik niet, maar ze is wel 20kg kwijtgeraakt. Wel extreem gelet op inname trouwens.
Compounds als squats, deadlift en benchpress zijn sowieso de beste oefeningen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:22 schreef Florentius het volgende:
Als ze gelijk blijft eten, mogelijk iets beter, enze gaat bewegen dan komt ze automatisch in een calorie deficit.
Squatten is logisch omdat ze daarmee in zo min mogelijk tijd een enorm aantal spieren zwaar gebruikt. Eerst de beentjes en snel met wat gewicht haar hele lijf.
Om met je mee te gaan, waarschijnlijk wel goed voor haar om haar vetten alleen nog maar uit noten en zaden te halen, en de rest te laten staan.
eerste 12-15 in een jaar. Laatste beetje ook een jaar. Dat eerste jaar heeft ze wel erg op eten gelet. Dus niet meer dan 1500kcalquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:03 schreef tylerliv het volgende:
[..]
en op hoeveel tijd is haar dat gelukt?
1500 calorieën lijkt mij erg weinig voor een jonge sportende vrouw.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
eerste 12-15 in een jaar. Laatste beetje ook een jaar. Dat eerste jaar heeft ze wel erg op eten gelet. Dus niet meer dan 1500kcal
Om op gewicht te blijven ja. Zelfs dat is bij benadering.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:49 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
1500 calorieën lijkt mij erg weinig voor een jonge sportende vrouw.
Het voedingscentrum stelt dat een vrouw 2.000 calorieën (kcal) per dag nodig heeft.
Nou... effe serieus, zo dik is ze niet hoor, 20 kg eraf dan is het een skelet, alsof dat zo mooi isquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dikke jaloerze vrouwen-advies
"als zij slank is, ben ik niet meer de slankste en kijkt niemand meer naar mij, ze moet minder afvallen en meer beter!"
zal je verbazen, maar er kan best 20 kilo vet en losse huid af hoor, dan kom je daarna wel aan in spieren, maar eerst moet het er af anders blijf je bezigquote:Op maandag 4 augustus 2014 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou... effe serieus, zo dik is ze niet hoor, 20 kg eraf dan is het een skelet, alsof dat zo mooi is
Alsjeblieftquote:Op maandag 4 augustus 2014 19:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zal je verbazen, maar er kan best 20 kilo vet en losse huid af hoor, dan kom je daarna wel aan in spieren, maar eerst moet het er af anders blijf je bezig
okay het is fok;quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
AlsjeblieftGa weg en geef nooit meer dieet/sportadvies.
Beste advies wat je in dit topic hebt gegeven tot nu toe. Ga zo door.quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
okay het is fok;
gwn dedlifteuh n kk veul eitwitten bulken jwt
losse huid?quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
zal je verbazen, maar er kan best 20 kilo vet en losse huid af hoor, dan kom je daarna wel aan in spieren, maar eerst moet het er af anders blijf je bezig
Dat zei ik voor mijzelf niet vanwege een foto van jou.quote:
Laat je niks aanpraten, je hebt geen losse huid. Je hebt geluk dat je een goede taille hebt en mooie benen. Ga naar de sportschool en richt je vooral op krachttraining, daarmee krijg je een mooi strak en gezond lichaam. Verder gezond eten, kook/eet zoveel mogelijk met natuurlijke ingredienten ipv uit een pakje en eet veel groente/fruit. Ga niet op een 1000 kcal dieet om snel af te vallen, langzaam en consistent is beter voor op lange termijn en je gezondheid.quote:
Leuk vooruitzichtquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:30 schreef IrCute het volgende:
[..]
Laat je niks aanpraten, je hebt geen losse huid. Je hebt geluk dat je een goede taille hebt en mooie benen. Ga naar de sportschool en richt je vooral op krachttraining, daarmee krijg je een mooi strak en gezond lichaam. Verder gezond eten, kook/eet zoveel mogelijk met natuurlijke ingredienten ipv uit een pakje en eet veel groente/fruit. Ga niet op een 1000 kcal dieet om snel af te vallen, langzaam en consistent is beter voor op lange termijn en je gezondheid.
Dit is een goed voorbeeld voor een beginner schema: http://www.schemaatje.nl/fitnessschema/full-body-schema-beginners. Probeer machines zoveel mogelijk te vermijden en werk met losse gewichten.
Hier een voorbeeld van een vrouw van 185cm die van 100+ kg naar 78 kilo is gegaan met krachttraining.
[ afbeelding ]
zo ziet ze er dus uit op 78 kilo
squats en lunges.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:20 schreef tylerliv het volgende:
[..]
Sinds twee maand, ga ik al lopen. Voel al veel spieren erdoor komen, maar dat vet op mn billen wil precies nog niet weg.
Wat is dit voor ononderbouwde onzin?quote:
Kettlebells (is een topic over in SPT).quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 03:32 schreef tylerliv het volgende:
[..]
thanks voor de tips!
Maar moet ik naar de fitness gaan of zijn er andere manieren dat ik dit gewoon in mn tuin, omgeving kan doen? Ik zit namelijk niet zo graag in een fitness maar sport liever buiten.
Waar baseer je je op dat ze 20kg af moet vallen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:25 schreef Bozepiemel het volgende:
Als je er twintig kilo af krijgt dan zit je op de goede weg. Vanaf dat punt alleen nog maar bijschaven.
Dan heb je in ieder geval zeker geen overgewicht, je zal dan nog niet echt 'strak' zijn, in hoeverre jouw beeld daarbij is. Ik neem aan dat je nog wel mooie ronde vrouwenvormen wil hebben, die je ook met krachttraining kan accentueren.
Niet generaliseren a.u.b.quote:
BMI zegt niet alles en een BMI van 19 is laag. En een BMI van 25 is prima.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 16:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Met 65 kg heeft ze een BMI van 19. Dat lijkt mij gezonder dan de BMI-25 die ze nu heeft.
TS is alles behalve obese. Verder vrouwen graag niet generaliseren.quote:[..]
Nee, aan het advies van vrouwen heb je iets"Meid, je ziet er prima uit" / "Je gewicht is prima" (zelfs als de vrouw in kwestie vet obese is).
Het bekt lekker maar kun je dit ook (in dit specfieke geval) onderbouwen?quote:Grappig: vrouwen schijnen onbewust contraproductief advies te geven aan andere vrouwen om de concurrentie niet te goed te laten worden
Heb je wel eens een vrouw IRL gezien?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 17:48 schreef Bozepiemel het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie ook maar enig idee van het vrouwenlichaam?
Van 1.85m & 86 kilo(!) naar 1.85 meter met een gewicht van 66 kilo is echt niet overdreven dat is simpelweg een goed streven. Als je er twintig kilo af krijgt, met cardio training en een goed dieet om vervolgens naar lichtte krachttraining over te stappen om voornamelijk de benen heupen, dijen en billen wat gespierder te krijgen zodat deze wat strakker worden, dan heb je echt een mooi vrouwenlichaam.
Jullie kunnen moeilijk beweren dat zij nu op een juist gewicht zit, ze is echt wat mollig, en als ze twintig kilo afvalt zal dat er een stuk beter uitzien dan als ze maar tien kilo afvalt, dan zal je die vetrolletjes behouden.
Dit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou niet in kg's denken maar in cm's.
Dit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:15 schreef IrCute het volgende:
De mannen hier die aanraden om nog 20 kilo af te vallenKom op, ze is 1.85.
Dit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou... effe serieus, zo dik is ze niet hoor, 20 kg eraf dan is het een skelet, alsof dat zo mooi is
Ja, en?quote:
^^quote:Op maandag 4 augustus 2014 19:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
AlsjeblieftGa weg en geef nooit meer dieet/sportadvies.
kont, bovenbenen, hamstrings, rug en buikspieren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:23 schreef tylerliv het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:08 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Kettlebells (is een topic over in SPT).
En/of het youtube kanaal van Zuska Light.
dankje, ga ik eens beginnen lezen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 10:20 schreef Eleiko het volgende:
Kijk eens op slank-en-sterk.nl
En lees de column van Harry de Jonge voorin de huidige Muscle&Fitness.
Nog enkele must-reads (IMHO):
http://www.schwarzenegger(...)s-Your-Gym-Must-Have
http://www.schwarzenegger(...)rent-worth-your-time
http://www.schwarzenegger(...)uild-a-sexy-physique
Godverdomme zegquote:Op maandag 4 augustus 2014 20:12 schreef SPIRO het volgende:
Ten eerste je lingerie ziet er niet uit,neem eens een mooi setje zou ik zeggen.
En verders nog weinig aan je figuur doen,wel bijhouden in de sportschool.
ach jij houd van een zacht laagje, mollig, 'wat extra om vast te houden'quote:
Dit ja. Ik heb die foto's eerder voorbij zien komen. En dat is minimaal vier maanden geleden.quote:
Even gezocht, google doet wonderenquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb die foto's eerder voorbij zien komen. En dat is minimaal vier maanden geleden.
Het gaat er om wat je voelt in je spieren terwijl je je squats doet, niet zozeer het aantal.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 15:22 schreef tylerliv het volgende:
Update,
een recentere pic van mn achterkant, plus er is weer een halve kilo af. Gisteren gaan lopen, vandaag 50 squats gedaan en morgen doe ik er 55. Leuk om al een verschil te zien tussen de foto'ssss
[ afbeelding ]
Ik heb momenteel spierpijn jaquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef Florentius het volgende:
[..]
Het gaat er om wat je voelt in je spieren terwijl je je squats doet, niet zozeer het aantal.
Als het niet brandt met 50 (of 3 x 15) dan dien je je beweging rustiger uit te voeren.
Het doel is het compleet uitputten van je spieren, niet het aantal bewegingen op zichzelf.
Als je je spieren compleet uitput dan moet je wel rust nemen om te groeien.
(minstens 1 dag niet tussen trainingen, heb je de 2 de dag erna nog spierpijn ook die dag overslaan)
Al spierpijn gehad?
Nou stél dat ik haar ken, haar broer(tje) ben oid dan is ze toch redelijk herkenbaar hoor ook met t interieur en alles zo er op? zou ik niet doen met lingerie foto's, maar misschien ben ik raarquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:03 schreef Dizorn het volgende:
Ze is toch niet herkenbaar, staat geen gezicht op de foto's, en niet een actieve user. Zie 't probleem niet
Heb jij wel eens gezien wat sommige fokdames, soms zelfs met gezicht en al herkenbaar neerplempen in KPD of in die sexy en gewaagd reeks? Dan valt dit nog mee, en ze doet het met een doel: feedback krijgen of ze op de goeie weg zit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:23 schreef Danter het volgende:
[..]
Nou stél dat ik haar ken, haar broer(tje) ben oid dan is ze toch redelijk herkenbaar hoor ook met t interieur en alles zo er op? zou ik niet doen met lingerie foto's, maar misschien ben ik raar
Ja dat heb ik wel eens gezienquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:36 schreef Gripper het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gezien wat sommige fokdames, soms zelfs met gezicht en al herkenbaar neerplempen in KPD of in die sexy en gewaagd reeks? Dan valt dit nog mee, en ze doet het met een doel: feedback krijgen of ze op de goeie weg zit.
Het is maar een lichaam. Bovendien ziet ze er als alles goed gaat straks toch anders uit.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:39 schreef Danter het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel eens gezienbetekend niet dat ík het dan zelf zou doen... dat is t enige wat ik er mee bedoelde iig.. ik zou het nooit zo doen maar vind het verder wel gewoon cool dat ze t doet
Snap ik..heb er ook geen enkel probleem mee dat zij dat doet.. ik zou t alleen niet doenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is maar een lichaam. Bovendien ziet ze er als alles goed gaat straks toch anders uit.
Klopt, hahaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 13:58 schreef Dizorn het volgende:
Je ziet niet meer dan als ze in bikini rond zou lopenMaar je hoeft zelf ook geen pics te plaatsen natuurlijk. Tenzij je lekker bent, dan wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |