abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142964059
Ik zou niet in kg's denken maar in cm's.
Ja doei.
pi_142964066
11 maanden geleden geüpload.
gr gr
pi_142964067
Zijn dit jouw eigen foto's? Niet echt handig.

Maar goed, volgens mij heb je een normaal gewicht hoor
pi_142964105
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Zijn dit jouw eigen foto's? Niet echt handig.

Maar goed, volgens mij heb je een normaal gewicht hoor
ja mn eigen foto's. Hoezo niet handig?
  Boks-Chick vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:19:38 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_142964115
Wat MoBlo zegt. Ga sporten, en niet zozeer afvallen. Dan wordt je vanzelf strakker zonder dat je minder gaat wegen.
lolwut
pi_142964154
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:19 schreef BrandX het volgende:
Wat MoBlo zegt. Ga sporten, en niet zozeer afvallen. Dan wordt je vanzelf strakker zonder dat je minder gaat wegen.
Sinds twee maand, ga ik al lopen. Voel al veel spieren erdoor komen, maar dat vet op mn billen wil precies nog niet weg.
  Boks-Chick vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:21:54 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_142964184
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:20 schreef tylerliv het volgende:

[..]

Sinds twee maand, ga ik al lopen. Voel al veel spieren erdoor komen, maar dat vet op mn billen wil precies nog niet weg.
dat ga je dan ook maar minimaal wegkrijgen met enkel hardlopen. Dan moet je dingen als squatten enzo gaan doen :).
Maar vermageren zou ik niet doen als ik jou was.
lolwut
pi_142964218
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:21 schreef BrandX het volgende:

[..]

dat ga je dan ook maar minimaal wegkrijgen met enkel hardlopen. Dan moet je dingen als squatten enzo gaan doen :).
Hoezo niet vermageren? 86 kg vind ik echt wel veel voor mn lengte. Ik denk dat er gerust nog tien afmag.
Ja goed idee, zal eens beginnen met squatten ook. Is dat niet enkel voor de kont dan?
  Boks-Chick vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:24:37 #10
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_142964267
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:23 schreef tylerliv het volgende:

[..]

Hoezo niet vermageren? 86 kg vind ik echt wel veel voor mn lengte. Ik denk dat er gerust nog tien afmag.
Ja goed idee, zal eens beginnen met squatten ook. Is dat niet enkel voor de kont dan?
nee die tien hoeft er niet af, je gaat er dan echt vermagert uitzien in plaats van slank. Als ik die foto's zo zie ten minste. Je moet het strakker krijgen met sporten. Je valt dan vanzelf wat af qua fluffy (vet wil ilk het niet noemen bij je) en komt in kg's aan qua spier.
Squatten is bovenbeen en billen. Mits je ze goed uitvoert.
lolwut
pi_142964319
Wat een aparte manier om lingerie foto's van jezelf te willen dumpen :')

Oh en als je lingerie koopt die beter past scheelt het ook al een slok op een borrel
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142964331
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:24 schreef BrandX het volgende:

[..]

nee die tien hoeft er niet af, je gaat er dan echt vermagert uitzien in plaats van slank. Als ik die foto's zo zie ten minste. Je moet het strakker krijgen met sporten. Je valt dan vanzelf wat af qua fluffy (vet wil ilk het niet noemen bij je) en komt in kg's aan qua spier.
Squatten is bovenbeen en billen. Mits je ze goed uitvoert.
Hmm Thanks, en toevallig een voorbeeld van hoe je het correct doet?
of tips voor mn heupen wat minder fluffy te krijgen :) ?
pi_142964334
quote:

[..]

10? :')

Zeker 20.
pi_142964364
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:26 schreef tylerliv het volgende:

[..]

Hmm Thanks, en toevallig een voorbeeld van hoe je het correct doet?
of tips voor mn heupen wat minder fluffy te krijgen :) ?
Krachttraining + cardio.
pi_142964519
Spieren hebben voeding nodig anders krijg je die ook niet en dus ook geen strakker lichaam, dus kappen met dat vermageren-onzin. Het enige wat je dan krijgt zijn een stel botten waar je huid omheen kleeft.
pi_142964649
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:33 schreef Nezhi het volgende:
Spieren hebben voeding nodig anders krijg je die ook niet en dus ook geen strakker lichaam, dus kappen met dat vermageren-onzin. Het enige wat je dan krijgt zijn een stel botten waar je huid omheen kleeft.
+1

En dat zit niet lekker en je hebt het ook nog eens continue koud.. En een platte pannenkoek kont daar wordt niemand gelukkig van :)
pi_142965191
Ik ben 1.86 en weeg 87. Totaal niet dik of wat dan ook. Ik denk dat je gewicht prima is.
pi_142969046
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:33 schreef Nezhi het volgende:
Klopt helemaal, maar dan moet je ze wel belasten.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:39:14 #19
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_142972870
quote:

[..]

ga cardio doen en niet zozeer spieroefeningen
Gr gr. de KLB Keizer
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:10:03 #20
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_142974231
High intensity interval training 3 x per week (op fiets ff tussendoor? 30 sec naar de winkel, ff uitblazen winkelen en 30 sec terug bijv) http://www.dailymotion.co(...)t-exercise_lifestyle
+
Als je geen blessures hebt die het tegenhouden rustig werken naar squads/deadlifts (10-15 min 2 x pw) + wat TRX voor mooie bovenrug/bovenlijf kan je met een setje ook thuis doen.
+
2 x per week body balance voor je postuur en fijne motoriek.
Ga je je jonger door voelen en als jonger door bewegen.

Meer cardio dan hierboven is onzin en zinloos.
Meer spieren (sprinten&kracht) is meer verbranden.
Dus relatief zwaar trainen&sprinten = meer massa x meer lopen en meer actievere uren = massief meer calorieën verbranden en dus afvallen.

Vrouwen krijgen nooit zomaar een lijf als body builders, NOOIT!
Laat je niets wijsmaken wat dat betreft.

Je hebt spieren nodig om van je skinnyfat af te komen.
Spieren zijn energie hongerig (goed), vet juist niet(niet goed).
Skinnyfat gaat je laten rebounden like crazy!

Vooral carbs wil je niet op bezuinigen als je gaat trainen, ik zou je havermout en quinoa aanraden als goede gecombineerde eiwit/carb bron. Mijn standaard proteine energie bron is een pap van havermout quinoa plus sweet potatoe + bevroren fruit en een beetje soja proteïne met (alleen ceylon)kaneel voor nog een extra dosis anti oxidanten. Eet dit zelf ongelimiteerd.

Je hebt zo te zien een best aardige basis, je zou binnen no time grote veranderingen moeten zien.
GL

[ Bericht 6% gewijzigd door Florentius op 02-08-2014 00:01:48 ]
pi_142981948
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:10 schreef Florentius het volgende:
High intensity interval training 3 x per week (op fiets ff tussendoor? 30 sec naar de winkel, ff uitblazen winkelen en 30 sec terug bijv) http://www.dailymotion.co(...)t-exercise_lifestyle
+
Als je geen blessures hebt die het tegenhouden rustig werken naar squads/deadlifts (10-15 min 2 x pw) + wat TRX voor mooie bovenrug/bovenlijf kan je met een setje ook thuis doen.
+
2 x per week body balance voor je postuur en fijne motoriek.
Ga je je jonger door voelen en als jonger door bewegen.

Meer cardio dan hierboven is onzin en zinloos.
Meer spieren (sprinten&kracht) is meer verbranden.
Dus relatief zwaar trainen&sprinten = meer massa x meer lopen en meer actievere uren = massief meer calorieën verbranden en dus afvallen.
[ afbeelding ]

Vrouwen krijgen nooit zomaar een lijf als body builders, NOOIT!
Laat je niets wijsmaken wat dat betreft.

Je hebt spieren nodig om van je skinnyfat af te komen.
Spieren zijn energie hongerig (goed), vet juist niet(niet goed).
Skinnyfat gaat je laten rebounden like crazy!

Vooral carbs wil je niet op bezuinigen als je gaat trainen, ik zou je havermout en quinoa aanraden als goede gecombineerde eiwit/carb bron. Mijn standaard proteine energie bron is een pap van havermout quinoa plus sweet potatoe + bevroren fruit en een beetje soja proteïne met (alleen ceylon)kaneel voor nog een extra dosis anti oxidanten. Eet dit zelf ongelimiteerd.

Je hebt zo te zien een best aardige basis, je zou binnen no time grote veranderingen moeten zien.
GL

thanks voor de tips!
Maar moet ik naar de fitness gaan of zijn er andere manieren dat ik dit gewoon in mn tuin, omgeving kan doen? Ik zit namelijk niet zo graag in een fitness maar sport liever buiten.
pi_142981957
hardlopen
kilometers fietsen op hoger tempo?
bodyweight oefeningen googlen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Nezhi op 02-08-2014 03:50:15 ]
pi_142981969
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
Wat een aparte manier om lingerie foto's van jezelf te willen dumpen :')

Oh en als je lingerie koopt die beter past scheelt het ook al een slok op een borrel
dank je voor je constructieve feedback!
pi_142981975
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 03:33 schreef Nezhi het volgende:
hardlopen
kilometers fietsenop hoger tempo?
bodyweight oefeningen zoek ik even op, merci
pi_142981997
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 03:33 schreef Nezhi het volgende:
hardlopen
kilometers fietsenop hoger tempo?
zou insanity goed zijn? of is dat gevaarlijk zoals ik al een aantal keer heb gehoord?
pi_142982033
Als je nog nooit gesport hebt of niet weet hoe je moet sporten (als ik naar jouw posts hier kijk), dan zou ik zeker niet beginnen aan insanity. In ieder geval eerst een wat betere conditie kweken voordat je dat doet.

Lees anders hier mee

LIF / [Hardlopen] #829 - De (on)gezonde cijferautisten
LIF / [Gezond Slank] #2278 - Champagne voor een jarige uniek!
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 03:51:46 #27
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142982036
min 20
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 03:52:18 #28
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142982039
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 03:42 schreef tylerliv het volgende:

[..]

zou insanity goed zijn? of is dat gevaarlijk zoals ik al een aantal keer heb gehoord?
doe rustig aan joh
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 08:42:00 #29
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_142982890
Krachttraining. Zwaar. Dus niet 3*20 20 kg op de leg press. Dat is veredelde cardio. Voor de rest sherlock je mn posthistory maar. Heb het al ontelbaar keren uitgelegd hier.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_142983141
niks mis met je lichaam toch?

hoeft van mij niets af.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 09:49:12 #31
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_142983360
Er hoeft inderdaad niet per se iets af, maar iets meer spierspanning eronder helpt wel enorm. Ik sluit me dan ook aan bij de eerdere posters die krachttraining adviseren. Squats en deadlifts met vrije gewichten helpt enorm, mits je inderdaad genoeg gewicht gebruikt. Ik doe zelf al een tijdje Stronglifts 5x5, wat een prima beginnersmethode is.

Je traint 3x per week, met telkens een dag rust er tussen. Drie oefeningen per keer; ene keer squat, overhead press en deadlift, andere keer squat, bench press en barbell row. en dan elke oefening 5x 5 herhalingen (dus 5 sets van 5 squats bijvoorbeeld). En elke training schroef je de gewichten op met 2,5 kg.

Je hoeft niet bang te zijn dat je hierdoor ineens in een body builder veranderd, want bij body building doe je meer herhalingen (tussen de 8 en 12) en vaak iets minder gewicht.
pi_142983432
Starting Strength + metcon

gewoon wat burpees en sprints enzo
pi_142986163
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 09:49 schreef Chevalric het volgende:
Er hoeft inderdaad niet per se iets af, maar iets meer spierspanning eronder helpt wel enorm. Ik sluit me dan ook aan bij de eerdere posters die krachttraining adviseren. Squats en deadlifts met vrije gewichten helpt enorm, mits je inderdaad genoeg gewicht gebruikt. Ik doe zelf al een tijdje Stronglifts 5x5, wat een prima beginnersmethode is.

Je traint 3x per week, met telkens een dag rust er tussen. Drie oefeningen per keer; ene keer squat, overhead press en deadlift, andere keer squat, bench press en barbell row. en dan elke oefening 5x 5 herhalingen (dus 5 sets van 5 squats bijvoorbeeld). En elke training schroef je de gewichten op met 2,5 kg.

Je hoeft niet bang te zijn dat je hierdoor ineens in een body builder veranderd, want bij body building doe je meer herhalingen (tussen de 8 en 12) en vaak iets minder gewicht.
ok krachttraining it is, dank je voor je tips
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 13:04:08 #34
430565 Florentius
pi_142986830
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 12:33 schreef tylerliv het volgende:

[..]

ok krachttraining it is, dank je voor je tips
Wat hij voorsteld is good stuff, om de dag kan te snel zijn. Als je wat ouder word en je net begint kan 2 dagen er tussen houden beter zijn. Als je nog spierpijn hebt van de keer ervoor stel het een dagje uit met 2 ipv 1 dag ertussen.

Naast de freeweight oefeningen zou ik de HIIT er ook in gooien, maar dat kan op je fiets hier en daar tussendoor. Helemaal op in 30 sec, en je brandende longen en spieren hebt. Er zijn non-responders maar je merkt het wel als je wel een responder bent, en dan is het echt de moeite waard.

[ Bericht 1% gewijzigd door Florentius op 02-08-2014 13:28:05 ]
pi_142987284
Als je er twintig kilo af krijgt dan zit je op de goede weg. Vanaf dat punt alleen nog maar bijschaven.

Dan heb je in ieder geval zeker geen overgewicht, je zal dan nog niet echt 'strak' zijn, in hoeverre jouw beeld daarbij is. Ik neem aan dat je nog wel mooie ronde vrouwenvormen wil hebben, die je ook met krachttraining kan accentueren.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 14:01:38 #36
7957 Chevalric
pi_142988122
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 13:25 schreef Bozepiemel het volgende:
Als je er twintig kilo af krijgt dan zit je op de goede weg. Vanaf dat punt alleen nog maar bijschaven.

Dan heb je in ieder geval zeker geen overgewicht, je zal dan nog niet echt 'strak' zijn, in hoeverre jouw beeld daarbij is. Ik neem aan dat je nog wel mooie ronde vrouwenvormen wil hebben, die je ook met krachttraining kan accentueren.
Gast, als zij 20 kilo afvalt, blijft er een gratenpakhuis over! Er moeten misschien een paar kilo af, maar het gaat vooral om houding en spieren. Ik heb dat zelf ook ervaren. Ik ben nog steeds BMI-technisch te zwaar, maar mijn figuur is aanzienlijk verbeterd sinds ik krachttraining doe.
pi_142988246
quote:
Als je er twintig kilo af krijgt dan zit je op de goede weg.
:') Wat een slecht advies.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_142988271
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Mannenadvies.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 14:08:36 #39
7957 Chevalric
pi_142988311
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:07 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Mannenadvies.
#notallmen :+
pi_142989405
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:01 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Gast, als zij 20 kilo afvalt, blijft er een gratenpakhuis over! Er moeten misschien een paar kilo af, maar het gaat vooral om houding en spieren. Ik heb dat zelf ook ervaren. Ik ben nog steeds BMI-technisch te zwaar, maar mijn figuur is aanzienlijk verbeterd sinds ik krachttraining doe.
20 kg vind ik precies ook wat veel :). Ik ga me niet meer focussen op vermageren, maar op gezond eten en spieren kweken...
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 14:47:01 #41
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_142992004
quote:

[..]

Met 65 kg heeft ze een BMI van 19. Dat lijkt mij gezonder dan de BMI-25 die ze nu heeft.
quote:

[..]

Mannenadvies.
Nee, aan het advies van vrouwen heb je iets :|W "Meid, je ziet er prima uit" / "Je gewicht is prima" (zelfs als de vrouw in kwestie vet obese is).

Grappig: vrouwen schijnen onbewust contraproductief advies te geven aan andere vrouwen om de concurrentie niet te goed te laten worden _O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_142993794
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 14:01 schreef Chevalric het volgende:

[..]

quote:

[..]

Hebben jullie ook maar enig idee van het vrouwenlichaam?

Van 1.85m & 86 kilo(!) naar 1.85 meter met een gewicht van 66 kilo is echt niet overdreven dat is simpelweg een goed streven. Als je er twintig kilo af krijgt, met cardio training en een goed dieet om vervolgens naar lichtte krachttraining over te stappen om voornamelijk de benen heupen, dijen en billen wat gespierder te krijgen zodat deze wat strakker worden, dan heb je echt een mooi vrouwenlichaam.

Jullie kunnen moeilijk beweren dat zij nu op een juist gewicht zit, ze is echt wat mollig, en als ze twintig kilo afvalt zal dat er een stuk beter uitzien dan als ze maar tien kilo afvalt, dan zal je die vetrolletjes behouden.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 18:02:36 #44
430565 Florentius
pi_142994156
Ze heeft duidelijk veel te weinig spieren, binnen de tijd dat ze dit recht zet,
gaat haar lichaamsvet automatisch ook netjes in een betere verhouding komen.

Het heeft allemaal vrij weinig met totaal gewicht te maken.
10 kg totaal minder max zelfs schat ik,
20 kg vet eraf en 10 kg spieren erbij dan zal ze zeer tevreden zijn denk ik.
pi_142994272
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:21 schreef BrandX het volgende:

[..]

Je kan niet op een plaats afvallen door die te trainen. Je lichaam bepaalt waar je afvalt.

Squats zullen dus zeker geen vet van je kont afhalen, hooguit spier erbij.
  Boks-Chick zaterdag 2 augustus 2014 @ 18:25:39 #46
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_142994683
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kan niet op een plaats afvallen door die te trainen. Je lichaam bepaalt waar je afvalt.

dat klopt, ik bedoelde het ook als aanvulling op een trainingsprogramma :).
lolwut
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 18:28:26 #47
430565 Florentius
pi_142994748
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is zo, maar samengestelde kracht training oefeningen maken wel hormonen vrij die je vet herverdelen op een manier die meer overeenkomt met je vet verhoudingen in je jongere jaren.

Minder bij je middel en meer verdeeld overal een beetje.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 18:31:03 #48
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142994808
quote:

[..]

Mannenadvies.
dikke jaloerze vrouwen-advies :')

"als zij slank is, ben ik niet meer de slankste en kijkt niemand meer naar mij, ze moet minder afvallen en meer beter! :( " _O-
pi_142994825
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:31 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

"als zij slank is, ben ik niet meer de slankste en kijkt niemand meer naar mij, ze moet minder afvallen en meer beter! :( " _O-
Ik ben niet dik, dus dat scheelt.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 18:32:14 #50
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142994840
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:31 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Ik ben niet dik, dus dat scheelt.
vast :')
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 18:33:23 #51
430565 Florentius
pi_142994874
Komen er straks nog update pics vraag ik me af :)

@life2.0 Jij wel eens dikke heroine junks gezien?
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 18:37:21 #52
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142994947
ja
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 18:39:00 #53
430565 Florentius
pi_142994981
Je lult :)

Ha, net ff HIIT boodschappen gedaan op de fiets, 30 sec vol heen naar de poiesz, 30 sec vol terug.

:)

[ Bericht 51% gewijzigd door Florentius op 02-08-2014 19:04:47 ]
pi_143003184
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:32 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

vast :')
Nee wacht, ik ben een 150 kilo wegende 50 jaar oude nerd die fapt op aandacht op FOK!
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 23:23:45 #55
430565 Florentius
pi_143003409
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Nee wacht, ik ben een 150 kilo wegende 50 jaar oude nerd die fapt op aandacht op FOK!
Wat zijn je vrouwelijke helden?
pi_143003425
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:23 schreef Florentius het volgende:

[..]

Wat zijn je vrouwelijke helden?
Op FOK! of in het algemeen?
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 23:24:41 #57
430565 Florentius
pi_143003438
Ik vermoed in boeken of de schrijfsters of pioniers.
Welke heroin neem je een voorbeeld aan?

Op FOK! , funny ^^ :)
pi_143003537
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:24 schreef Florentius het volgende:
Ik vermoed in boeken of de schrijfsters of pioniers.

Op FOK! , funny ^^ :)
JK Rowling uiteraard. Verder zou ik me zo niet echt vrouwelijke helden kunnen voorhalen.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 23:39:25 #59
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143003884
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:39 schreef Florentius het volgende:
Je lult :)

Ha, net ff HIIT boodschappen gedaan op de fiets, 30 sec vol heen naar de poiesz, 30 sec vol terug.

:)
hahaha kneus _O-
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 23:41:30 #60
430565 Florentius
pi_143003966
Hmm niet eerder iemand als Florence Nightingale of zo?
Ahh never mind, eens ff kijken wat Rowling allemaal met haar poen doet. :)

GN.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:39 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

hahaha kneus _O-
Hehehehe, LOL
Mensen staan wel appart te kijken als ik een minuut naar lucht sta te happen bij afstappen :)
I dun give a fuck. ^^
pi_143005607
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:02 schreef Florentius het volgende:
Ze heeft duidelijk veel te weinig spieren, binnen de tijd dat ze dit recht zet,
gaat haar lichaamsvet automatisch ook netjes in een betere verhouding komen.

Het heeft allemaal vrij weinig met totaal gewicht te maken.
10 kg totaal minder max zelfs schat ik,
20 kg vet eraf en 10 kg spieren erbij dan zal ze zeer tevreden zijn denk ik.
Zou dit mogelijk zijn op een 6tal maand? of eerder een jaar?
pi_143005659
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 23:16 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Marc? Ben jij het Marc? van "ik heb het nog nooit gedaan" :')
pi_143005698
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 13:04 schreef Florentius het volgende:

[..]

Wat hij voorsteld is good stuff, om de dag kan te snel zijn. Als je wat ouder word en je net begint kan 2 dagen er tussen houden beter zijn. Als je nog spierpijn hebt van de keer ervoor stel het een dagje uit met 2 ipv 1 dag ertussen.

Naast de freeweight oefeningen zou ik de HIIT er ook in gooien, maar dat kan op je fiets hier en daar tussendoor. Helemaal op in 30 sec, en je brandende longen en spieren hebt. Er zijn non-responders maar je merkt het wel als je wel een responder bent, en dan is het echt de moeite waard.
Je mag dus niets van spierpijn meer hebben als je de volgende keer gaat trainen?
  zondag 3 augustus 2014 @ 02:54:15 #64
430565 Florentius
pi_143007801
Zolang je nog echt spierpijn hebt ben je nog aan het groeien en herstellen, zo kan je het misschien het beste zien. Dan weer iets tot de max doen is niet zo zinvol, die tijd kan je dan beter aan een andere spier groep of activiteit besteden als je toch persee wat wilt doen.

Je leert het wel herkennen wanneer het zinvol is en wanneer niet. Ben je niet hersteld dan kan je meestal ook niet het zelfde werk verzetten als eerder. Je lichaam geeft je echt die feedback wel, no worries.

Over de kilo's, ik weet het niet, ben geen vrouw.
Eventjes kort 120 gewogen in mijn tiener jaren, dat gaf me nu met 40 een enorm voordeel bij wederopbouw. Was echt heel makkelijk voor me de 10 kilo, kostte me 4 maanden.
Mijn beperkingen zijn mijn pezen en banden, en een te makkelijke adrenaline release * en de neiging naar een manische toestand als ik mezelf push. Door deze beperkingen heb ik maar de helft kunnen doen wat ik wilde doen.
* : http://en.wikipedia.org/wiki/Adrenergic_storm
Krijg hier nu clonidine voor, maar mijn bloeddruk is te laag minder dan 100-60 en soms een te licht hoofd. Hitte afgelopen tijd maakte het bijna onmogelijk veel te doen, soms plotseling slappe knieën en een flauw hoofd.

Ik weet niet wat je sport verleden is, heb je aardig wat dan zou je misschien 2 tot 3 x zo snel terug kunnen naar je oude staat. Maar ik heb geen flauw idee hoe een vrouwen lijf reageerd op groei prikkels. 1 ding weet ik wel is dat als je wilt groeien moet je "kapot" gaan, je grenzen op blijven zoeken in ieder geval tot je bent waar je wilt zijn.

Vroeger trainde ik altijd met een vriend tot voorbij de grens waar je in je eentje kan gaan. hulp bij de positieve en nog een paar keer extra zakken in de negatieve. Als je echt hard wilt groeien dan zal je hier overheen moeten gaan, leren tijdelijk ongemak te waarderen. Met trx banden jezelf op 1 been uit de squad omhoog trekken en op eigen been kracht weer laten zakken bijv zou moeten werken. http://gorillasports.nl/s(...)jv9b8CFSHItAod8igADw

Maar ga eerst maar eens squatten met 2 benen tegelijk gewoon lichaams gewicht tot je kapot bent.
Dan nog een keer en nog een keer.
Herhalen 2 of 3 dagen later.
Doe dat maar ff 2 weken plus af en toe een HIIT op je fiets.

Dan een zak zand (goedkoop) halen bij je bouwmarkt, en squatten met je zak zand.
Maar begin maar met squatten, over 2 weken moest je maar eens vertellen hoe het gaat :)

Ohh en vertel ons eens even hoeveel reps je nu kan quatten lichaams gewicht, rustige gecontroleerde bewegingen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Florentius op 03-08-2014 03:51:28 ]
pi_143009741
Squatten dit, squatten dat. Het allerbelangrijkste is dat je dieet in orde is. Je wilt je vetpercentage verlagen dus je moet een caloriedeficit creëren.

Betreft training kun je de OP van dit topic doorlezen: SPT / [Bodybuilding] #452 Progress, not perfection...
  zondag 3 augustus 2014 @ 15:22:13 #66
430565 Florentius
pi_143017007
Als ze gelijk blijft eten, mogelijk iets beter, enze gaat bewegen dan komt ze automatisch in een calorie deficit.

Squatten is logisch omdat ze daarmee in zo min mogelijk tijd een enorm aantal spieren zwaar gebruikt. Eerst de beentjes en snel met wat gewicht haar hele lijf.

Om met je mee te gaan, waarschijnlijk wel goed voor haar om haar vetten alleen nog maar uit noten en zaden te halen, en de rest te laten staan.

[ Bericht 24% gewijzigd door Florentius op 03-08-2014 15:28:29 ]
pi_143017826
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 15:22 schreef Florentius het volgende:
Als ze gelijk blijft eten, mogelijk iets beter, enze gaat bewegen dan komt ze automatisch in een calorie deficit.

Squatten is logisch omdat ze daarmee in zo min mogelijk tijd een enorm aantal spieren zwaar gebruikt. Eerst de beentjes en snel met wat gewicht haar hele lijf.

Om met je mee te gaan, waarschijnlijk wel goed voor haar om haar vetten alleen nog maar uit noten en zaden te halen, en de rest te laten staan.
Ik eet toch gezond hoor, de voorbije twee maand. Maar het kan altijd wel beter. Noten en zaden eet ik al, en gebruik ook telkens olijfolie ipv boter. Heb mn eerste squats al gedaan vandaag. Morgen naar de fitness
pi_143017913
ben al 7 kg afgevallen de voorbije 2 maand, door gewoon gezonder te eten en een 3tal keer te gaan lopen per week. Dus ik vermoed dat het mij wel allemaal moet lukken op een 6tal maand...
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:02:04 #69
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143017949
Calorieën naar 1500 per dag en sporten. Mijn vriendin is heel veel afgevallen op die manier. Dvd van Mel b en thuis sporten. Of die dvd echt helpt of goed is weet ik niet, maar ze is wel 20kg kwijtgeraakt. Wel extreem gelet op inname trouwens.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_143017996
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:02 schreef Catch22- het volgende:
Calorieën naar 1500 per dag en sporten. Mijn vriendin is heel veel afgevallen op die manier. Dvd van Mel b en thuis sporten. Of die dvd echt helpt of goed is weet ik niet, maar ze is wel 20kg kwijtgeraakt. Wel extreem gelet op inname trouwens.
en op hoeveel tijd is haar dat gelukt?
pi_143019203
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 15:22 schreef Florentius het volgende:

Compounds als squats, deadlift en benchpress zijn sowieso de beste oefeningen.

Uiteraard creëer je automatisch een tekort als je sport, maar moet ze dan op rustdagen op onderhoud eten? Ik zou zeggen, creëer speling in je dieet en eet ook minder dan dat je verbruikt, dan weet je ook zeker dat je afvalt, mits ze haar macro's telt.

Maar TS is al goed bezig :) TS, Ik raad je alsnog aan om je kcalbehoefte te berekenen, 200 of 300 kcal eronder te zitten en je macro's te tellen zodat je zeker weet dat je niet meer eet dan dat je denkt te eten.
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:55:33 #72
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143019247
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:03 schreef tylerliv het volgende:

[..]

en op hoeveel tijd is haar dat gelukt?
eerste 12-15 in een jaar. Laatste beetje ook een jaar. Dat eerste jaar heeft ze wel erg op eten gelet. Dus niet meer dan 1500kcal
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 4 augustus 2014 @ 09:49:10 #73
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_143043989
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:55 schreef Catch22- het volgende:

[..]

eerste 12-15 in een jaar. Laatste beetje ook een jaar. Dat eerste jaar heeft ze wel erg op eten gelet. Dus niet meer dan 1500kcal
1500 calorieën lijkt mij erg weinig voor een jonge sportende vrouw.
Het voedingscentrum stelt dat een vrouw 2.000 calorieën (kcal) per dag nodig heeft.

Ik ben zelf de afgelopen jaren 25 kg afgevallen, zonder een dieet te volgen of honger te hebben.
Meer sporten was voor mij voldoende.
Ik deed eerst alleen twee keer fitness per week, maar doe nu ook boksen, spinnen, kickfun en af en toe squash erbij.
Mijn 6-pack wordt inmiddels zichtbaar. :)

Zorg dat je iedere maand 1kg afvalt.
Als je te snel en veel afvalt, dan gaat je vel hangen.
  maandag 4 augustus 2014 @ 09:50:33 #74
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_143044016
Het voedingscentrum is een achterhaalde handpop van de voedingsindustrie, dus daar heb ik niet zo'n boodschap aan. Maar ze viel netjes 1-1,5kg per maand af, dus dat is prima gezond. En 1500 kcal is prima als je wil afvallen.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_143045156
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 09:49 schreef gewoonmeppen het volgende:

[..]

1500 calorieën lijkt mij erg weinig voor een jonge sportende vrouw.
Het voedingscentrum stelt dat een vrouw 2.000 calorieën (kcal) per dag nodig heeft.
Om op gewicht te blijven ja. Zelfs dat is bij benadering.

Volgens mij is het magische nummer overal wat anders. Sommigen zeggen dat je met 1200 kcal kunt binnenkrijgen aan voedingsstoffen wat je op een dag nodig hebt (en af te vallen), anderen hanteren liever BMR en dat je nooit minder dan dat mag eten.
pi_143055241
De mannen hier die aanraden om nog 20 kilo af te vallen :') Kom op, ze is 1.85.
pi_143055472
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:31 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Nou... effe serieus, zo dik is ze niet hoor, 20 kg eraf dan is het een skelet, alsof dat zo mooi is :')
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:09:59 #78
430565 Florentius
pi_143059262

Doe deze ook ff op je squat dagen trouwens, eerste weken ook ff met je eigen lichaams gewicht.
Krijg je echt killer legs & ass van, vult vooral het vouwtje onderaan de billen goed op.
Vouwtje is vaak het verschil tussen meiden en vrouwenlijf maar het is een bewegingstijl resultaat.

Actief en "verkwistend" met energie en passief en energie besparend aan de andere kant, en dit lijkt zo en voelt zo maar maakt een enorm verschil of je toegeeft aan het "tijdelijke" energie besparen. Eigenlijk moet je dat juist niet doen, en juist alle acties die je doet op een manier doen waarmee je die spier juist belast. Dat is het verschil tussen tieners en ouderen, jong vind je het prettig, ouder wordend zeg je pffff. En als gevolg krijg je het lijf wat bij die houding past.

Romanian deadlift.
Beetje rare oefening je cheeks zullen spreiden alsof je in je kont genomen wilt worden.
Maar dat zijn gewoon je spieren die kort blijven en langs je bil botten gaan, zolang je een broekje aan hebt voelt het raarder dan het er uit ziet :) Voel je je billen niet spreiden zet dan je benen iets verder uit elkaar zodat je je spieren voelt en kan sturen. Die beweging die ze maken geeft je ook de feedback op welke spieren je je focust.

Omhoog tillen met de achterkant benen, je billen en dan je gehele rug tegelijk.
Niet je knieën overstrekken! Heel belangrijk!
Had door slaaptekort 1 x een beetje controle verlies overstrekte en moest naar de fysio dit jaar.

Laat je inderdaad niet gek maken waar het kg's aangaat.

[ Bericht 5% gewijzigd door Florentius op 04-08-2014 19:33:27 ]
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:34:00 #79
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143061884
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:22 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou... effe serieus, zo dik is ze niet hoor, 20 kg eraf dan is het een skelet, alsof dat zo mooi is :')
zal je verbazen, maar er kan best 20 kilo vet en losse huid af hoor, dan kom je daarna wel aan in spieren, maar eerst moet het er af anders blijf je bezig
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:34:20 #80
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143061895
86 kilo!
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:45:12 #81
430565 Florentius
pi_143062311
Kan me nog steeds de canadese vriendin van een studie genoot van mijn vriendin voor me halen 20 jaar later. Was eens op een feestje bij ons, moet 1.90 geweest zijn, ongetwijfeld 90 kg zeker aan blonde power. Was indrukwekkend hoor en one sexy lady. Nice toch!

Hee en Ronda Rousey zou je daar wel een beschuitje mee willen eten?
Haar te zien in 16 seconden fight UFC #175, fuck me please! :) , zij weegt 61 kg.

Losse huid comment was echt niet zo aardig, als je er een oplossing voor hebt post evengoed ff.
pi_143062500
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:34 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

zal je verbazen, maar er kan best 20 kilo vet en losse huid af hoor, dan kom je daarna wel aan in spieren, maar eerst moet het er af anders blijf je bezig
Alsjeblieft :') Ga weg en geef nooit meer dieet/sportadvies.
  maandag 4 augustus 2014 @ 19:52:36 #83
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143062592
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:49 schreef IrCute het volgende:

[..]

okay het is fok;

gwn dedlifteuh n kk veul eitwitten bulken jwt
pi_143062785
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:52 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

okay het is fok;

gwn dedlifteuh n kk veul eitwitten bulken jwt
Beste advies wat je in dit topic hebt gegeven tot nu toe. Ga zo door.
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:01:46 #85
430565 Florentius
pi_143062916
LOL
pi_143062989
Hier een vrouw van 185cm en 68 kg. Sexy hoor

http://www.mybodygallery.(...)artAt=2#.U9_KuvldX60
pi_143063189
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:34 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

losse huid?
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:12:20 #88
430565 Florentius
pi_143063307
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:08 schreef tylerliv het volgende:

[..]

losse huid?
Dat zei ik voor mijzelf niet vanwege een foto van jou.
Sorrie voor eventueel misverstand maar lees mijn reactie aub niet als een bevestiging.

Zelf een klein overschotje, grrrrr :(

En idd die foto van IrCute is niet sexy.
  maandag 4 augustus 2014 @ 20:12:49 #89
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_143063323
Ten eerste je lingerie ziet er niet uit,neem eens een mooi setje zou ik zeggen.
En verders nog weinig aan je figuur doen,wel bijhouden in de sportschool. ^O^
pi_143064043
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:08 schreef tylerliv het volgende:

[..]

losse huid?
Laat je niks aanpraten, je hebt geen losse huid. Je hebt geluk dat je een goede taille hebt en mooie benen. Ga naar de sportschool en richt je vooral op krachttraining, daarmee krijg je een mooi strak en gezond lichaam. Verder gezond eten, kook/eet zoveel mogelijk met natuurlijke ingredienten ipv uit een pakje en eet veel groente/fruit. Ga niet op een 1000 kcal dieet om snel af te vallen, langzaam en consistent is beter voor op lange termijn en je gezondheid.

Dit is een goed voorbeeld voor een beginner schema: http://www.schemaatje.nl/fitnessschema/full-body-schema-beginners. Probeer machines zoveel mogelijk te vermijden en werk met losse gewichten.

Hier een voorbeeld van een vrouw van 185cm die van 100+ kg naar 78 kilo is gegaan met krachttraining.

zo ziet ze er dus uit op 78 kilo :)
pi_143066557
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:30 schreef IrCute het volgende:

[..]

Laat je niks aanpraten, je hebt geen losse huid. Je hebt geluk dat je een goede taille hebt en mooie benen. Ga naar de sportschool en richt je vooral op krachttraining, daarmee krijg je een mooi strak en gezond lichaam. Verder gezond eten, kook/eet zoveel mogelijk met natuurlijke ingredienten ipv uit een pakje en eet veel groente/fruit. Ga niet op een 1000 kcal dieet om snel af te vallen, langzaam en consistent is beter voor op lange termijn en je gezondheid.

Dit is een goed voorbeeld voor een beginner schema: http://www.schemaatje.nl/fitnessschema/full-body-schema-beginners. Probeer machines zoveel mogelijk te vermijden en werk met losse gewichten.

Hier een voorbeeld van een vrouw van 185cm die van 100+ kg naar 78 kilo is gegaan met krachttraining.

[ afbeelding ]

zo ziet ze er dus uit op 78 kilo :)
Leuk vooruitzicht :)
pi_143080001
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:20 schreef tylerliv het volgende:

[..]

squats en lunges.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_143080030
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 03:51 schreef Life2.0 het volgende:
min 20
Wat is dit voor ononderbouwde onzin?
1.85m met 66 kg is veel te mager.
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_143080055
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 03:32 schreef tylerliv het volgende:

[..]

thanks voor de tips!
Maar moet ik naar de fitness gaan of zijn er andere manieren dat ik dit gewoon in mn tuin, omgeving kan doen? Ik zit namelijk niet zo graag in een fitness maar sport liever buiten.
Kettlebells (is een topic over in SPT).
En/of het youtube kanaal van Zuska Light.
pi_143080081
quote:

Waar baseer je je op dat ze 20kg af moet vallen?
pi_143080091
quote:

[..]

Mannenadvies.
Niet generaliseren a.u.b.
pi_143080141
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:34 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Met 65 kg heeft ze een BMI van 19. Dat lijkt mij gezonder dan de BMI-25 die ze nu heeft.
BMI zegt niet alles en een BMI van 19 is laag. En een BMI van 25 is prima.
quote:
[..]

Nee, aan het advies van vrouwen heb je iets :|W "Meid, je ziet er prima uit" / "Je gewicht is prima" (zelfs als de vrouw in kwestie vet obese is).
TS is alles behalve obese. Verder vrouwen graag niet generaliseren.
quote:
Grappig: vrouwen schijnen onbewust contraproductief advies te geven aan andere vrouwen om de concurrentie niet te goed te laten worden _O-
Het bekt lekker maar kun je dit ook (in dit specfieke geval) onderbouwen?
pi_143080170
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 17:48 schreef Bozepiemel het volgende:

[..]

[..]

Hebben jullie ook maar enig idee van het vrouwenlichaam?

Van 1.85m & 86 kilo(!) naar 1.85 meter met een gewicht van 66 kilo is echt niet overdreven dat is simpelweg een goed streven. Als je er twintig kilo af krijgt, met cardio training en een goed dieet om vervolgens naar lichtte krachttraining over te stappen om voornamelijk de benen heupen, dijen en billen wat gespierder te krijgen zodat deze wat strakker worden, dan heb je echt een mooi vrouwenlichaam.

Jullie kunnen moeilijk beweren dat zij nu op een juist gewicht zit, ze is echt wat mollig, en als ze twintig kilo afvalt zal dat er een stuk beter uitzien dan als ze maar tien kilo afvalt, dan zal je die vetrolletjes behouden.
Heb je wel eens een vrouw IRL gezien?
Daarnaast: futloze gratenpakhuizen zijn niet de ideale vrouwen voor veel mannen, FYI.
pi_143080203
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou niet in kg's denken maar in cm's.
Dit.

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:15 schreef IrCute het volgende:
De mannen hier die aanraden om nog 20 kilo af te vallen :') Kom op, ze is 1.85.
Dit.
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:22 schreef FANN het volgende:

[..]

Dit.
pi_143080211
quote:
11s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:34 schreef Life2.0 het volgende:
86 kilo!
Ja, en?
pi_143080223
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 19:49 schreef IrCute het volgende:

[..]

^^
pi_143080300
Kijk eens op slank-en-sterk.nl
En lees de column van Harry de Jonge voorin de huidige Muscle&Fitness.

Nog enkele must-reads (IMHO):

http://www.schwarzenegger(...)s-Your-Gym-Must-Have

http://www.schwarzenegger(...)rent-worth-your-time

http://www.schwarzenegger(...)uild-a-sexy-physique
pi_143080458
Altijd dat gezeur in kilo's, centimeters en BMI.
Als ik TS was zou ik gewoon naar de lokale sportschool gaan, ze daar een trainingsprogramma laten maken obv haar behoeften (bij een fatsoenlijke sportschool doen ze dat goed) en dan gewoon consequent drie x per weer sporten.

En als ze een sportschool niet relaxt vind dan zou ze nog intensief kunnen gaan zwemmen of misschien lekker thuis P90X aanzetten.

Na een maand zie je je lichaam echt wel veranderen en bekijk je het meer optisch dan dat je bezig bent met centimeters en kilo's.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_143080999
quote:

[..]

kont, bovenbenen, hamstrings, rug en buikspieren.
pi_143083440
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:08 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Kettlebells (is een topic over in SPT).
En/of het youtube kanaal van Zuska Light.
pi_143083481
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:20 schreef Eleiko het volgende:
Kijk eens op slank-en-sterk.nl
En lees de column van Harry de Jonge voorin de huidige Muscle&Fitness.

Nog enkele must-reads (IMHO):

http://www.schwarzenegger(...)s-Your-Gym-Must-Have

http://www.schwarzenegger(...)rent-worth-your-time

http://www.schwarzenegger(...)uild-a-sexy-physique
dankje, ga ik eens beginnen lezen.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 13:55:18 #107
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143086849
Heerlijk typische adviezen overal. _O_

Maar als serieus antwoord op dit topic: Waarschijnlijk is een kilo of 75 het mooist, als je het in getallen wil hebben. Belangrijk is, zoals gezegd, dat je spieren behoudt of aankomt, zodat je niet alleen slanker wordt maar ook strakker. Je kan het op heel veel manieren doen maar belangrijkste dingen zijn:

1) Op je eten letten. Duizenden manieren voor, uiteindelijk moet je iets minder binnenkrijgen (500 kcal verschil ongeveer) dan je verbruikt. Dus minder eten, meer bewegen. Zeer belangrijk: Genoeg eiwitten binnenkrijgen (1g/kg/dag minimaal)
2) Iets van sport/lichaamsbeweging gaan doen, want je wil spieren houden/krijgen en vet verbranden. Doe iets wat je leuk vindt, want alleen dan ga je het langere tijd volhouden. Krachttraining is goed, maar zeker niet verplicht om er beter uit te zien.
3) Progressie bijhouden/gemotiveerd blijven. Je kan foto's om de 2-4 weken maken, je kan je elke dag wegen, etc. Hou in de gaten of het gaat zoals jij wilt dat het gaat, en zorg dat je gemotiveerd blijft om af te vallen/sporten. Je moet er vrolijker van worden uiteindelijk.

Succes ^O^
WFPB!
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 14:37:40 #108
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_143088265

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:12 schreef SPIRO het volgende:
Ten eerste je lingerie ziet er niet uit,neem eens een mooi setje zou ik zeggen.
En verders nog weinig aan je figuur doen,wel bijhouden in de sportschool. ^O^
Godverdomme zeg |:(

Helemaal bizar dat juist de fitness-sjappies hier dit postuur voor een vrouw gezond / prima vinden 8)7

[ Bericht 11% gewijzigd door Puntenjager op 05-08-2014 14:46:57 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_143089633
Update,

een recentere pic van mn achterkant, plus er is weer een halve kilo af. Gisteren gaan lopen, vandaag 50 squats gedaan en morgen doe ik er 55. Leuk om al een verschil te zien tussen de foto'ssss

[ Bericht 6% gewijzigd door tylerliv op 05-08-2014 15:30:55 ]
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 19:36:20 #110
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143097722
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:16 schreef Eleiko het volgende:

[..]

^^
ach jij houd van een zacht laagje, mollig, 'wat extra om vast te houden'

wij niet, en ts blijkbaar ook niet, dit is gewoon een verwaarloost lichaam, doe realistisch
pi_143103393
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:18 schreef Quyxz_ het volgende:
11 maanden geleden geüpload.
Dit ja. Ik heb die foto's eerder voorbij zien komen. En dat is minimaal vier maanden geleden.
Somebody that I used to know
pi_143104382
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 21:50 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Dit ja. Ik heb die foto's eerder voorbij zien komen. En dat is minimaal vier maanden geleden.
Even gezocht, google doet wonderen ;)
LIF / mijn jaardoelstelling: superstrak lijf krijgen

Toch weer vijf kilo kwijt, TS!
Somebody that I used to know
pi_143105157
Ik zie geen verschil :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 23:17:51 #114
430565 Florentius
pi_143107654
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 15:22 schreef tylerliv het volgende:
Update,

een recentere pic van mn achterkant, plus er is weer een halve kilo af. Gisteren gaan lopen, vandaag 50 squats gedaan en morgen doe ik er 55. Leuk om al een verschil te zien tussen de foto'ssss

[ afbeelding ]
Het gaat er om wat je voelt in je spieren terwijl je je squats doet, niet zozeer het aantal.
Als het niet brandt met 50 (of 3 x 15) dan dien je je beweging rustiger uit te voeren.
Het doel is het compleet uitputten van je spieren, niet het aantal bewegingen op zichzelf.
Als je je spieren compleet uitput dan moet je wel rust nemen om te groeien.
(minstens 1 dag niet tussen trainingen, heb je de 2 de dag erna nog spierpijn ook die dag overslaan)

Al spierpijn gehad?

[ Bericht 6% gewijzigd door Florentius op 05-08-2014 23:25:04 ]
pi_143110705
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:17 schreef Florentius het volgende:

[..]

Het gaat er om wat je voelt in je spieren terwijl je je squats doet, niet zozeer het aantal.
Als het niet brandt met 50 (of 3 x 15) dan dien je je beweging rustiger uit te voeren.
Het doel is het compleet uitputten van je spieren, niet het aantal bewegingen op zichzelf.
Als je je spieren compleet uitput dan moet je wel rust nemen om te groeien.
(minstens 1 dag niet tussen trainingen, heb je de 2 de dag erna nog spierpijn ook die dag overslaan)

Al spierpijn gehad?
Ik heb momenteel spierpijn ja
pi_143116955
Ik vind het nog al wat dat je deze foto's zo online gooit, maar dat moet je zelf weten!

Idd verwaarloosd is een goede omschrijving maar in potentie heb je een goed lichaam.. goede bouw, lang.. dus gewoon goed sporten.. gezond eten en goed passende lingerie kopen dan kom je al n heel eind ;)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:03:57 #117
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143117693
Ze is toch niet herkenbaar, staat geen gezicht op de foto's, en niet een actieve user. Zie 't probleem niet :+
WFPB!
pi_143118197
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:03 schreef Dizorn het volgende:
Ze is toch niet herkenbaar, staat geen gezicht op de foto's, en niet een actieve user. Zie 't probleem niet :+
Nou stél dat ik haar ken, haar broer(tje) ben oid dan is ze toch redelijk herkenbaar hoor ook met t interieur en alles zo er op? zou ik niet doen met lingerie foto's, maar misschien ben ik raar

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2014 11:23:48 ]
pi_143118528
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:23 schreef Danter het volgende:

[..]

Nou stél dat ik haar ken, haar broer(tje) ben oid dan is ze toch redelijk herkenbaar hoor ook met t interieur en alles zo er op? zou ik niet doen met lingerie foto's, maar misschien ben ik raar
Heb jij wel eens gezien wat sommige fokdames, soms zelfs met gezicht en al herkenbaar neerplempen in KPD of in die sexy en gewaagd reeks? Dan valt dit nog mee, en ze doet het met een doel: feedback krijgen of ze op de goeie weg zit.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_143118614
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:36 schreef Gripper het volgende:

[..]

Heb jij wel eens gezien wat sommige fokdames, soms zelfs met gezicht en al herkenbaar neerplempen in KPD of in die sexy en gewaagd reeks? Dan valt dit nog mee, en ze doet het met een doel: feedback krijgen of ze op de goeie weg zit.
Ja dat heb ik wel eens gezien ;) betekend niet dat ík het dan zelf zou doen... dat is t enige wat ik er mee bedoelde iig.. ik zou het nooit zo doen maar vind het verder wel gewoon cool dat ze t doet
pi_143118647
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:39 schreef Danter het volgende:

[..]

Ja dat heb ik wel eens gezien ;) betekend niet dat ík het dan zelf zou doen... dat is t enige wat ik er mee bedoelde iig.. ik zou het nooit zo doen maar vind het verder wel gewoon cool dat ze t doet
Het is maar een lichaam. Bovendien ziet ze er als alles goed gaat straks toch anders uit.
pi_143118707
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is maar een lichaam. Bovendien ziet ze er als alles goed gaat straks toch anders uit.
Snap ik..heb er ook geen enkel probleem mee dat zij dat doet.. ik zou t alleen niet doen :)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:58:27 #123
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_143122588
Je ziet niet meer dan als ze in bikini rond zou lopen ;) Maar je hoeft zelf ook geen pics te plaatsen natuurlijk. Tenzij je lekker bent, dan wel.
WFPB!
pi_143123215
Ga gewoon fitnessen, vraag aan zo'n instructeur daar hoe je strakker moet worden en
begin dat gewoon 3x per week ofzo te doen.
Als je geen zin hebt in hele schema's met voeding en shit, wat prima te begrijpen is, doe
dan gewoon wat ik zeg :) Gaat misschien wat langzamer maar als het niet je doel is
keihard afgetraind te worden maar gewoon wat blijer met jezelf, werkt het prima.

Als jij simpelweg wél alleen maar kilo's wil afvallen en niet spieren aankomen, dan doe je dat toch?
Tis jouw lichaam.
pi_143126032
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 13:58 schreef Dizorn het volgende:
Je ziet niet meer dan als ze in bikini rond zou lopen ;) Maar je hoeft zelf ook geen pics te plaatsen natuurlijk. Tenzij je lekker bent, dan wel.
Klopt, haha

blijkbaar werkt het in mijn hoofd ook zo ;)!

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2014 15:45:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')