abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142964059
Ik zou niet in kg's denken maar in cm's.
Ja doei.
pi_142964066
11 maanden geleden geüpload.
gr gr
pi_142964067
Zijn dit jouw eigen foto's? Niet echt handig.

Maar goed, volgens mij heb je een normaal gewicht hoor
pi_142964105
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Zijn dit jouw eigen foto's? Niet echt handig.

Maar goed, volgens mij heb je een normaal gewicht hoor
ja mn eigen foto's. Hoezo niet handig?
  Boks-Chick vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:19:38 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_142964115
Wat MoBlo zegt. Ga sporten, en niet zozeer afvallen. Dan wordt je vanzelf strakker zonder dat je minder gaat wegen.
lolwut
pi_142964154
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:19 schreef BrandX het volgende:
Wat MoBlo zegt. Ga sporten, en niet zozeer afvallen. Dan wordt je vanzelf strakker zonder dat je minder gaat wegen.
Sinds twee maand, ga ik al lopen. Voel al veel spieren erdoor komen, maar dat vet op mn billen wil precies nog niet weg.
  Boks-Chick vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:21:54 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_142964184
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:20 schreef tylerliv het volgende:

[..]

Sinds twee maand, ga ik al lopen. Voel al veel spieren erdoor komen, maar dat vet op mn billen wil precies nog niet weg.
dat ga je dan ook maar minimaal wegkrijgen met enkel hardlopen. Dan moet je dingen als squatten enzo gaan doen :).
Maar vermageren zou ik niet doen als ik jou was.
lolwut
pi_142964218
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:21 schreef BrandX het volgende:

[..]

dat ga je dan ook maar minimaal wegkrijgen met enkel hardlopen. Dan moet je dingen als squatten enzo gaan doen :).
Maar vermageren zou ik niet doen als ik jou was.
Hoezo niet vermageren? 86 kg vind ik echt wel veel voor mn lengte. Ik denk dat er gerust nog tien afmag.
Ja goed idee, zal eens beginnen met squatten ook. Is dat niet enkel voor de kont dan?
  Boks-Chick vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:24:37 #10
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_142964267
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:23 schreef tylerliv het volgende:

[..]

Hoezo niet vermageren? 86 kg vind ik echt wel veel voor mn lengte. Ik denk dat er gerust nog tien afmag.
Ja goed idee, zal eens beginnen met squatten ook. Is dat niet enkel voor de kont dan?
nee die tien hoeft er niet af, je gaat er dan echt vermagert uitzien in plaats van slank. Als ik die foto's zo zie ten minste. Je moet het strakker krijgen met sporten. Je valt dan vanzelf wat af qua fluffy (vet wil ilk het niet noemen bij je) en komt in kg's aan qua spier.
Squatten is bovenbeen en billen. Mits je ze goed uitvoert.
lolwut
pi_142964319
Wat een aparte manier om lingerie foto's van jezelf te willen dumpen :')

Oh en als je lingerie koopt die beter past scheelt het ook al een slok op een borrel
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142964331
quote:
19s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:24 schreef BrandX het volgende:

[..]

nee die tien hoeft er niet af, je gaat er dan echt vermagert uitzien in plaats van slank. Als ik die foto's zo zie ten minste. Je moet het strakker krijgen met sporten. Je valt dan vanzelf wat af qua fluffy (vet wil ilk het niet noemen bij je) en komt in kg's aan qua spier.
Squatten is bovenbeen en billen. Mits je ze goed uitvoert.
Hmm Thanks, en toevallig een voorbeeld van hoe je het correct doet?
of tips voor mn heupen wat minder fluffy te krijgen :) ?
pi_142964334
quote:

[..]

10? :')

Zeker 20.
pi_142964364
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:26 schreef tylerliv het volgende:

[..]

Hmm Thanks, en toevallig een voorbeeld van hoe je het correct doet?
of tips voor mn heupen wat minder fluffy te krijgen :) ?
Krachttraining + cardio.
pi_142964519
Spieren hebben voeding nodig anders krijg je die ook niet en dus ook geen strakker lichaam, dus kappen met dat vermageren-onzin. Het enige wat je dan krijgt zijn een stel botten waar je huid omheen kleeft.
pi_142964649
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:33 schreef Nezhi het volgende:
Spieren hebben voeding nodig anders krijg je die ook niet en dus ook geen strakker lichaam, dus kappen met dat vermageren-onzin. Het enige wat je dan krijgt zijn een stel botten waar je huid omheen kleeft.
+1

En dat zit niet lekker en je hebt het ook nog eens continue koud.. En een platte pannenkoek kont daar wordt niemand gelukkig van :)
pi_142965191
Ik ben 1.86 en weeg 87. Totaal niet dik of wat dan ook. Ik denk dat je gewicht prima is.
pi_142969046
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:33 schreef Nezhi het volgende:
Klopt helemaal, maar dan moet je ze wel belasten.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:39:14 #19
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_142972870
quote:

[..]

ga cardio doen en niet zozeer spieroefeningen
Gr gr. de KLB Keizer
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 23:10:03 #20
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_142974231
High intensity interval training 3 x per week (op fiets ff tussendoor? 30 sec naar de winkel, ff uitblazen winkelen en 30 sec terug bijv) http://www.dailymotion.co(...)t-exercise_lifestyle
+
Als je geen blessures hebt die het tegenhouden rustig werken naar squads/deadlifts (10-15 min 2 x pw) + wat TRX voor mooie bovenrug/bovenlijf kan je met een setje ook thuis doen.
+
2 x per week body balance voor je postuur en fijne motoriek.
Ga je je jonger door voelen en als jonger door bewegen.

Meer cardio dan hierboven is onzin en zinloos.
Meer spieren (sprinten&kracht) is meer verbranden.
Dus relatief zwaar trainen&sprinten = meer massa x meer lopen en meer actievere uren = massief meer calorieën verbranden en dus afvallen.

Vrouwen krijgen nooit zomaar een lijf als body builders, NOOIT!
Laat je niets wijsmaken wat dat betreft.

Je hebt spieren nodig om van je skinnyfat af te komen.
Spieren zijn energie hongerig (goed), vet juist niet(niet goed).
Skinnyfat gaat je laten rebounden like crazy!

Vooral carbs wil je niet op bezuinigen als je gaat trainen, ik zou je havermout en quinoa aanraden als goede gecombineerde eiwit/carb bron. Mijn standaard proteine energie bron is een pap van havermout quinoa plus sweet potatoe + bevroren fruit en een beetje soja proteïne met (alleen ceylon)kaneel voor nog een extra dosis anti oxidanten. Eet dit zelf ongelimiteerd.

Je hebt zo te zien een best aardige basis, je zou binnen no time grote veranderingen moeten zien.
GL

[ Bericht 6% gewijzigd door Florentius op 02-08-2014 00:01:48 ]
pi_142981948
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:10 schreef Florentius het volgende:
High intensity interval training 3 x per week (op fiets ff tussendoor? 30 sec naar de winkel, ff uitblazen winkelen en 30 sec terug bijv) http://www.dailymotion.co(...)t-exercise_lifestyle
+
Als je geen blessures hebt die het tegenhouden rustig werken naar squads/deadlifts (10-15 min 2 x pw) + wat TRX voor mooie bovenrug/bovenlijf kan je met een setje ook thuis doen.
+
2 x per week body balance voor je postuur en fijne motoriek.
Ga je je jonger door voelen en als jonger door bewegen.

Meer cardio dan hierboven is onzin en zinloos.
Meer spieren (sprinten&kracht) is meer verbranden.
Dus relatief zwaar trainen&sprinten = meer massa x meer lopen en meer actievere uren = massief meer calorieën verbranden en dus afvallen.
[ afbeelding ]

Vrouwen krijgen nooit zomaar een lijf als body builders, NOOIT!
Laat je niets wijsmaken wat dat betreft.

Je hebt spieren nodig om van je skinnyfat af te komen.
Spieren zijn energie hongerig (goed), vet juist niet(niet goed).
Skinnyfat gaat je laten rebounden like crazy!

Vooral carbs wil je niet op bezuinigen als je gaat trainen, ik zou je havermout en quinoa aanraden als goede gecombineerde eiwit/carb bron. Mijn standaard proteine energie bron is een pap van havermout quinoa plus sweet potatoe + bevroren fruit en een beetje soja proteïne met (alleen ceylon)kaneel voor nog een extra dosis anti oxidanten. Eet dit zelf ongelimiteerd.

Je hebt zo te zien een best aardige basis, je zou binnen no time grote veranderingen moeten zien.
GL

thanks voor de tips!
Maar moet ik naar de fitness gaan of zijn er andere manieren dat ik dit gewoon in mn tuin, omgeving kan doen? Ik zit namelijk niet zo graag in een fitness maar sport liever buiten.
pi_142981957
hardlopen
kilometers fietsen op hoger tempo?
bodyweight oefeningen googlen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Nezhi op 02-08-2014 03:50:15 ]
pi_142981969
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
Wat een aparte manier om lingerie foto's van jezelf te willen dumpen :')

Oh en als je lingerie koopt die beter past scheelt het ook al een slok op een borrel
dank je voor je constructieve feedback!
pi_142981975
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 03:33 schreef Nezhi het volgende:
hardlopen
kilometers fietsenop hoger tempo?
bodyweight oefeningen zoek ik even op, merci
pi_142981997
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 03:33 schreef Nezhi het volgende:
hardlopen
kilometers fietsenop hoger tempo?
zou insanity goed zijn? of is dat gevaarlijk zoals ik al een aantal keer heb gehoord?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')