abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130995169
Hallo, ik ben een vrouw van 22 jaar;weeg 91 kg en ben 1m86 lang.
Mijn doelstelling van de komende 12 maand is om mijn lijf in zn beste vorm te krijgen die ik maar kan.
Ik zou vier keer in de week gaan sporten. oa: zwemmen, fietsen en joggen. Ik weet niet of dit goede sporten zijn om je lichaam strak te krijgen? en of 12 maand realistisch is?

Mijn dieet ga ik natuurlijk ook aanpassen en zo clean mogelijk eten. Veel water, groenten, fruit.
Als jullie nog tips hebben voor mij, altijd welkom!
..
pi_130995226
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:11 schreef Gaelle het volgende:
Hallo, ik ben een vrouw van 22 jaar;weeg 91 kg en ben 1m86 lang.
Mijn doelstelling van de komende 12 maand is om mijn lijf in zn beste vorm te krijgen die ik maar kan.
Ik zou vier keer in de week gaan sporten. oa: zwemmen, fietsen en joggen. Ik weet niet of dit goede sporten zijn om je lichaam strak te krijgen? en of 12 maand realistisch is?

Mijn dieet ga ik natuurlijk ook aanpassen en zo clean mogelijk eten. Veel water, groenten, fruit.
Als jullie nog tips hebben voor mij, altijd welkom!
sex is goed voor je :*
Irene is bae <3
pi_130995292
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:12 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

...bied zich aan TS, aangezien ik ook wel wat kg's er af mag hebben, zijn we lekker samen "gezond" bezig
do you have the guts to smell my nuts?
pi_130995359
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:12 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

daar wordt al voor gezorgd ;)
..
pi_130995574
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:15 schreef Gaelle het volgende:

[..]

daar wordt al voor gezorgd ;)
meerdere keren per dag en die kilo's vliegen eraf! :D
Irene is bae <3
pi_130995583
Prima sporten, succes. Vergeet niet over een jaar een pic van jezelf te posten.
pi_130995681
Besef je wel dat het een lange zit is
nu kei rigoureus je leven om gooien hou je waarschijnlijk 2 maanden vol om daarna weer kei hard terug te schieten
Het is altijd beter om met haalbare doelen te werken

Ik weet natuurlijk niet van wat voor eetpatroon je komt, maar een glas cola in het weekend zorgt er voor dat je het vol houdt
Als je begrijpt wat ik bedoel
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_130995879
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:20 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

meerdere keren per dag en die kilo's vliegen eraf! :D
..
pi_130995919
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:22 schreef rhubarbje het volgende:
Besef je wel dat het een lange zit is
nu kei rigoureus je leven om gooien hou je waarschijnlijk 2 maanden vol om daarna weer kei hard terug te schieten
Het is altijd beter om met haalbare doelen te werken

Ik weet natuurlijk niet van wat voor eetpatroon je komt, maar een glas cola in het weekend zorgt er voor dat je het vol houdt
Als je begrijpt wat ik bedoel
Ik eet al redelijk gezond hoor, ik snoep soms teveel. Dus daar moet ik veel in minderen, maar zoals je zegt af en toe een koekje in het weekend :)
..
pi_130996032
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:27 schreef Gaelle het volgende:

[..]

Ik eet al redelijk gezond hoor, ik snoep soms teveel. Dus daar moet ik veel in minderen, maar zoals je zegt af en toe een koekje in het weekend :)
eet geen boteekoek ofzo he :D
Because you know i'm all about that ass
  Forum Admin maandag 9 september 2013 @ 19:30:34 #11
58651 crew  murp
murp
pi_130996086
een dosis doorzettingsvermogen scheelt al de helft. Als je dat al heb kan het bijna niet misgaan!
pi_130996193
Als je deze drie sporten gaat doen kun je ook overwegen om mee te gaan doen met een triathlon. Ben je meerdere uren achter elkaar mee bezig en het vergt behoorlijk wat training.

Succes trouwens ^O^
pi_130996276
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 19:32 schreef ArnosL het volgende:
Als je deze drie sporten gaat doen kun je ook overwegen om mee te gaan doen met een triathlon. Ben je meerdere uren achter elkaar mee bezig en het vergt behoorlijk wat training.

Succes trouwens ^O^
Hmm, das mss geen slecht idee, thx voor de tip
..
  maandag 9 september 2013 @ 19:36:21 #14
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_130996341
Ik wil niet zuur zijn maar het is lastig. Als je superstrak als doel hebt kan je met niets anders blij zijn. Straks loop je een marathon of dans je nachten door zonder centje pijn en nog niet blij want ergens zit nog een bobbel of een randje.

Handiger: ga voor een actiever leven. Gewichtsverlies en superstrak zijn bijproducten.
If at first you fail, re-define your objective.
pi_130996765
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:36 schreef abraham het volgende:
Ik wil niet zuur zijn maar het is lastig. Als je superstrak als doel hebt kan je met niets anders blij zijn. Straks loop je een marathon of dans je nachten door zonder centje pijn en nog niet blij want ergens zit nog een bobbel of een randje.

Handiger: ga voor een actiever leven. Gewichtsverlies en superstrak zijn bijproducten.
Ja ik weet dat celullite wegkrijgen bijna onmogelijk is bvb en daar zit ik niet mee in, gewoon heel slank zijn dan ben ik al héél blij.
..
  maandag 9 september 2013 @ 19:50:58 #16
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130997025
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:27 schreef Gaelle het volgende:

[..]

Word je nu zwaarder of zit je al langere tijd op hetzelfde gewicht?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_130997036
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 19:30 schreef murp het volgende:
een dosis doorzettingsvermogen scheelt al de helft. Als je dat al heb kan het bijna niet misgaan!
Het probleem met mensen die diėten is dat ze het zien als tijdelijk en als ze hun streefgewicht hebben bereikt weer terugvallen in hun oude gewoontes. Om echt op gewicht te blijven is het veranderen van levensstijl beter, beginnen met meer fruit en groente en minder snoepen. Een begin maken met joggen en sporten, met een vriend/in en je conditie opbouwen.
pi_130997121
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:50 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Word je nu zwaarder of zit je al langere tijd op hetzelfde gewicht?
Ik ben de laatste tijd een zevental kg verdikt, door emotioneel te eten. Oa fastfood enzo veel te vaak. Maar ben ik ondertussen al serieus mee aan het minderen. Maar mijn gewicht is redelijk stabiel normaal en eens ik gezond eet val ik ook wel snel af
..
pi_130998153
Zijn dat de sporten die je ook echt leuk vindt?
Doe iets wat je echt leuk vindt anders hou je het niet vol!
Verder moet je zorgen voor een structurele kcaldeficiėntie, plan je eetmomenten zodat je weet wat je binnenkrijgt en niet omdat je trek hebt troep naar binnen schuift.
pi_130998770
Wat is je lengte, en wat is je streefgewicht? 500 gram per week verliezen moet makkelijk lukken. Dan kan je in 12 maanden dus zo'n 26 kilo verliezen.

Meer verliezen kan ook, maar zorg dat je in ieder geval niet meer dan een kilo per week verliest. Als je teveel gaat verliezen binnen korte tijd heeft je huid te weinig tijd om mee te krimpen en dan wordt het lastig om ooit nog 'superstrak' te worden.
pi_131000284
Wat bedoel je met strak? 91 kg lijkt mij aardig zwaar, dus volgens mij moet je dan juist niet te snel afvallen. Dan blijft je huis te ruim en zal het niet strak worden.
pi_131001017
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:52 schreef Kowloon het volgende:
Wat bedoel je met strak? 91 kg lijkt mij aardig zwaar, dus volgens mij moet je dan juist niet te snel afvallen. Dan blijft je huis te ruim en zal het niet strak worden.
Jaah, maar ik ben ook wel groot dus ik denk dat een 15 a 20tal kg genoeg moet zijn om goed te zitten
..
pi_131001030
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:25 schreef Ludd het volgende:
Wat is je lengte, en wat is je streefgewicht? 500 gram per week verliezen moet makkelijk lukken. Dan kan je in 12 maanden dus zo'n 26 kilo verliezen.

Meer verliezen kan ook, maar zorg dat je in ieder geval niet meer dan een kilo per week verliest. Als je teveel gaat verliezen binnen korte tijd heeft je huid te weinig tijd om mee te krimpen en dan wordt het lastig om ooit nog 'superstrak' te worden.
1m86, goh ik wil graag zo een 15tal kg kwijt geraken...
..
pi_131001173
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:05 schreef Gaelle het volgende:

[..]

1m86, goh ik wil graag zo een 15tal kg kwijt geraken...
Oh, dat is lang. :o Ik dacht dat je relatief zwaarder was. 15 kilogram in een jaar moet makkelijk kunnen. Ga vooral ook krachttraining doen. Nee, daar wordt je als vrouw niet lelijk gespierd van. ;)
pi_131001368
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef Gaelle het volgende:
Jaah, maar ik ben ook wel groot dus ik denk dat een 15 a 20tal kg genoeg moet zijn om goed te zitten
Ik weet er ook niet het fijne van, maar zoiets heb ik wel een gehoord. Gestaag maar langzamer afvallen is beter dan heel snel afvallen als je superstrak wil worden denk ik. Verder zijn squats (kniebuigingen) goed voor strakke benen en billen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')