Zeker, maar dat 'vechten' is geen strijd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:01 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er wordt een strijd gevoerd om macht, om internationale steun, om een stuk grond en om vergelding te legitimeren.
Dat tijdens een staakt het vuren ivm humaintaire hulp in Gaza (ook vanuit Israel).quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
Je kunt een zelfmoordactie ook niets anders noemen dan barbarisme.
Daar krijg je nooit een antwoord op, en hoezo is die vraag relevant?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:05 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
het zijn beide schendingen, vraag blijft alleen wie er begon.
twitter:AliAbunimah twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 15:08:39"IDF" terrorist arrested in Gaza is British citizen. UK must STOP these radicals going to Palestine http://t.co/RFtncmiKW2 reageer retweet
Nee, ze zijn bedoeld om te smokkelen. Dat dat ook over wapens gaat en mensen ergens krijgen waar ze niet horen te zijn klopt, maar ze zijn niet alleen daarvoor en je mag stellen dat hun hoofddoel anders is. Voedsel, water, medicijnen, dat gaat ook door die tunnels namelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:48 schreef Nintex het volgende:
[..]
Die tunnels zijn doelbewust bedoeld voor terrorisme en lopen tot in Isrealisch grondgebied.
Ik kan het niet vinden. Maar ik ben blij dat je zo gelooft in de betrouwbare berichtgeving van de VN.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:00 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Zoals ik al zei dat was op tv, het staat je vrij om even te zoeken op cnn.com
Als we zelfs de Verenigde Naties gaan afdoen als onbetrouwbaar dan kunnen we wel ophouden lijkt me.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden. Maar ik ben blij dat je zo gelooft in de betrouwbare berichtgeving van de VN.
Ze zijn bedoeld voor terroristische acties dat bleek vandaag wel weer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, ze zijn bedoeld om te smokkelen. Dat dat ook over wapens gaat en mensen ergens krijgen waar ze niet horen te zijn klopt, maar ze zijn niet alleen daarvoor en je mag stellen dat hun hoofddoel anders is. Voedsel, water, medicijnen, dat gaat ook door die tunnels namelijk.
Arg... hoe eenzijdig kan je zijn..?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:09 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Ze zijn bedoeld voor terroristische acties dat bleek vandaag wel weer.
Dat is gewoon een feit, dat dat niet in jou Palestijnse plaatje past, daar kan ik niets aan doen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Arg... hoe eenzijdig kan je zijn..?
Ze worden OOK gebruikt voor andere zaken..quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:11 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Dat is gewoon een feit, dat dat niet in jou Palestijnse plaatje past, daar kan ik niets aan doen.
Dat was vandaag niet nodig meer geweest als ze het bestand niet hadden geschonden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze worden OOK gebruikt voor andere zaken..
Ze worden daar ook voor gebruikt, dat is wat anders als ervoor bedoeld zijn. Zoals gezegd worden ze gebruikt om te smokkelen. Ze worden veel meer gebruikt om spullen in gaza te krijgen dan voor terrorisme(nu even niet, maar in het totaal).quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:09 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Ze zijn bedoeld voor terroristische acties dat bleek vandaag wel weer.
Als ze dat vandaag niet hadden gedaan, was er een bestand geweest van 72 uur.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Ze worden daar ook voor gebruikt, dat is wat anders als ervoor bedoeld zijn. Zoals gezegd worden ze gebruikt om te smokkelen. Ze worden veel meer gebruikt om spullen in gaza te krijgen dan voor terrorisme(nu even niet, maar in het totaal).
Niet meer nodig, ja, want er is al jaren geen enkel tekort daar, helemaal niet afgesloten dat gebied, geen invoerverbod op vele zaken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:13 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Dat was vandaag niet nodig meer geweest als ze het bestand niet hadden geschonden.
Nogmaals er stonden vrachtwagens vol medicijnen, water en voedsel te wachten om Gaza binnen te rijden.
Mooi dat het IDF al die tunnels vernietigd.
Edit: met andere woorden dat rechtvaardigd het gebruik voor terroristische acties.
Hamas Propaganda.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Eyewitness to a local radio in Gaza: " Tens of women, children, old people are targeted in Rafah, south of Gaza Strip. Mass displacement of Palestinian families in Gaza. Many people got killed while evacuating their homes seeking a "safer place". I do not exaggerate and I am responsible for my own words, an ethnic cleansing operation is taking place NOW in Rafah. The number of causalities is alerting and shocking, only 80 dead people and 600 injured were brought to poor hospital of Rafah. Yet, Massive number of dead bodies and injuries are still lying in streets. Rafah people were walking in groups when F16 fighter jets NOT armed drones rockets hit them collectively. There are dead bodies whose characteristic have utterly disappeared, not even a single piece of their bodies can be identified. Large area of Rafah neighborhoods - Barazel, Salam, Tel Zo'arb neighborhoods have been totally wiped out and destroyed. Paramedics and civil defense forces are not allowed to recover killed and injured people, some of them were even killed while rescuing people. It is a mass murder, imagine a 1000s of explosives are being dropped on Rafah neighborhoods"
Begrijpt die niet ...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet meer nodig, ja, want er is al jaren geen enkel tekort daar, helemaal niet afgesloten dat gebied, geen invoerverbod op vele zaken.
En alsof dat broodnodige beetje hulp genoeg is zeg, kom op zeg, je begrijpt zelf toch ook wel dat je nu onzin blaat?
Gaza is afhankelijk van Israel, dan moet je vooral met Israel de kachel aanmaken, dat is heel wijs.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet meer nodig, ja, want er is al jaren geen enkel tekort daar, helemaal niet afgesloten dat gebied, geen invoerverbod op vele zaken.
En alsof dat broodnodige beetje hulp genoeg is zeg, kom op zeg, je begrijpt zelf toch ook wel dat je nu onzin blaat?
De VN heeft ook gezegd dat ze duidelijk hebben gecommuniceerd waar de VN school stond die Israel had bebombardeerd en waarbij 16 doden vielen. En dat de VN duidelijk had aangegeven dat er daar GEEN wapens in het gebouw waren.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als we zelfs de Verenigde Naties gaan afdoen als onbetrouwbaar dan kunnen we wel ophouden lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |