Citeer dan aub de mensen die beweren dat de Gaza slachtoffers 100% schuld zijn van Hamas.quote:
Doe je het weer ! Waarom probeer je mij zo te overtuigen van de slechtheid van Hamas. Heb net toch gezegd dat als zij idd begonnen zijn het ongelooflijk stom was ! Is het daarna gerechtvaardigd voor het IDF om daarna burgers met de grond gelijk te maken ? OOK NIET...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:55 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Simplistisch en bovenal behoorlijk domme redenering.
Die onschuldige burgers waren vandaag gebaat bij een 72 urig durend wapen bestand.
Hamas heeft dit bestand misbruikt om aanslagen te plegen op IDF soldaten, en wie weet wat ze nog meer wouden bereiken.
Daarnaast is een Israelische soldaat ontvoerd, neefje van de minister of defensie.
Wat denk je nou dat Israel zegt, ach boeie maar 2 dooie soldaten en een ontvoerde soldaat ?
Hamas is schuldig door niet om te kijken naar de burgerbevolking, er stonden vandaag vrachten vol hulpgoederen klaar en die bereiken door het gedrag van Hamas gaza niet, wie is daar schuldigaan Israel of Hamas?
Dit betoog is niks waard want er is geen betrouwbare bron wie als eerst het bestand geschonden heeft.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:55 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Simplistisch en bovenal behoorlijk domme redenering.
Die onschuldige burgers waren vandaag gebaat bij een 72 urig durend wapen bestand.
Hamas heeft dit bestand misbruikt om aanslagen te plegen op IDF soldaten, en wie weet wat ze nog meer wouden bereiken.
Daarnaast is een Israelische soldaat ontvoerd, neefje van de minister of defensie.
Wat denk je nou dat Israel zegt, ach boeie maar 2 dooie soldaten en een ontvoerde soldaat ?
Hamas is schuldig door niet om te kijken naar de burgerbevolking, er stonden vandaag vrachten vol hulpgoederen klaar en die bereiken door het gedrag van Hamas gaza niet, wie is daar schuldigaan Israel of Hamas?
Niet nodig, het is vrij duidelijk ...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Citeer dan aub de mensen die beweren dat de Gaza slachtoffers 100% schuld zijn van Hamas.
...
Dat zal niet bewust zijn gegaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Doe je het weer ! Waarom probeer je mij zo te overtuigen van de slechtheid van Hamas. Heb net toch gezegd dat als zij idd begonnen zijn het ongelooflijk stom was ! Is het daarna gerechtvaardigd voor het IDF om daarna burgers met de grond gelijk te maken ? OOK NIET...
VN statement gemist ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dit betoog is niks waard want er is geen betrouwbare bron wie als eerst het bestand geschonden heeft.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet nodig, het is vrij duidelijk ...
Neeeeeeeeeeee natuurlijk niet. We gooien tyfuszooi op een dicht bevolkt gebied en ohhh oops ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:57 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Dat zal niet bewust zijn gegaan.
en de zoveelste terroristische aanval van terreurorganisatie IDFquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:55 schreef Charismatisch het volgende:
twitter:MaxBlumenthal twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 15:53:15.@btselem: 4 story apt building in Khan Younis bombed in Israeli airstrike, killing 35, wounding 27, families buried http://t.co/ZlLjddOqjs reageer retweet
Link?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:58 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
VN statement gemist ?
Was op CNN.
Tuurlijk daar verschuilt Hamas zich tussen, en Israel wil Hamas uitschakelen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee natuurlijk niet. We gooien tyfuszooi op een dicht bevolkt gebied en ohhh oops ?
Ik zie het nut er niet van in om hier users met naam te benoemen... Dat jij dat graag wilt zien. Doe het lekker zelfquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Je argumentatie is echt van bedroevend niveau. Iets aantonen is onmogelijk voor je.
Zoals ik al zei dat was op tv, het staat je vrij om even te zoeken op cnn.comquote:
Als jij beweert dat 'jullie' allemaal beweren dat het puur de schuld van Hamas is en Israel onschuldig is. maar je zelf geen voorbeeld kan vinden van iemand die dat heeft gezegd weten we inderdaad hoe serieus we je claim moeten nemen. Niet dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van in om hier users met naam te benoemen... Dat jij dat graag wilt zien. Doe het lekker zelf
Er wordt een strijd gevoerd om macht, om internationale steun, om een stuk grond en om vergelding te legitimeren.quote:
Ik heb je naam niet genoemd... dus als jij je aangesproken moet voelen moet je dat lekker doen. Ik heb niet gezegd dat iedereen dat doet...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Als jij beweert dat 'jullie' allemaal beweren dat het puur de schuld van Hamas is maar je zelf geen voorbeeld kan vinden van iemand die dat heeft gezegd weten we inderdaad hoe serieus we je claim moeten nemen. Niet dus.
Ik moet je helaas gelijk geven.. , als Oekraine net zo dichtbevolkt was als Gaza hadden daar ook veel meer burgerslachtoffers gevallen. Het feit dat het zich daar afspeelt aan de Russische grens tussen wat boerderijen en mijnbouw met veel oude schuilkelders uit de koude oorlog scheelt heel veel wat betreft het aantal slachtoffers. En dan nog zorgen 'afzwaaiers' voor genoeg doden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:59 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Tuurlijk daar verschuilt Hamas zich tussen, en Israel wil Hamas uitschakelen.
Dit is oorlog, deal with it hoe erg het ook is.
Dus dat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:01 schreef De_Ilias het volgende:
Israël goedpraten omdat Hamas "terroristen" zijn vind ik niet sterk, waarom kun je niet En Israël en Hamas afkeuren? De aanvallen van Israël goedpraten is imo sterk een gevalletje van menselijkheid verloren hebben.
Een UN statement kan ik op CNN niet vinden.quote:
Je kunt een zelfmoordactie ook niets anders noemen dan barbarisme.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:03 schreef Charismatisch het volgende:
In tegenstelling tot wat eerder beweerd werd in dit topic, heeft het Witte Huis het over een barbaarse schending van Hamas en niet Israël... ik had ook niets anders verwacht van het Witte Huis.
Het Witte Huis spreekt van een "barbaarse schending" van het staakt-het-vuren door Hamas.
http://www.nu.nl/midden-o(...)mas-al-vier-uur.html
Er werd een statement voorgelezen, ik heb ook gekeken op de website van cnn, maar kan het niet vinden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een UN statement kan ik op CNN niet vinden.
Wel dit filmpje, van een journalist die concludeert dat Hamas het bestand heeft geschonden.
http://edition.cnn.com/20(...)tml?hpt=hp_inthenews
het zijn beide schendingen, vraag blijft alleen wie er begon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 16:03 schreef Charismatisch het volgende:
In tegenstelling tot wat eerder beweerd werd in dit topic, heeft het Witte Huis het over een barbaarse schending van Hamas en niet Israël... ik had ook niets anders verwacht van het Witte Huis.
Het Witte Huis spreekt van een "barbaarse schending" van het staakt-het-vuren door Hamas.
http://www.nu.nl/midden-o(...)mas-al-vier-uur.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |