Is deze post bedoelt als alternatief voor mensen die het niet kunnen opbrengen de OP te lezen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
2 gezonde Hollandse meiden gingen naar Panama daar ging wat mis en er werden botten en spullen teruggevonden.
Of de oorzaak nog ooit achterhaald wordt is twijfelachtig.
Yupquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:35 schreef Za het volgende:
[..]
Is deze walgelijke post bedoeld als walgelijk alternatief voor walgelijke mensen die het niet kunnen opbrengen de walgelijke OP te lezen?
Dat mag iedereen zelf invullen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 05:35 schreef Za het volgende:
[..]
Is deze post bedoelt als alternatief voor mensen die het niet kunnen opbrengen de OP te lezen?
maņana.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:30 schreef Marrije het volgende:
Hoe laat is die persconferentie vandaag?
Zie OP + kaartje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:46 schreef Reconquista. het volgende:
Vraag: in deze topic zie ik steeds 8 kilometer voorbij komen.
Is dat de vindplaats van de 2 dames? Want ik lees elders weer dat ze gevonden zijn op 8 uur lopen van de plaats waar ze voor het laatst gezien zijn.
Maar die 8 dagen kunnen er ook 6 of 10 zijn?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 06:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie OP + kaartje.
8 uur
8 km
8 dagen
Sorry, heb niet alles teruggelezen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En zelfs dat niet. Een kaart met de locatie van de feiten is ook een feit. En het is al bewezen dat alle Nederlandse media daarmee fout zitten en nog steeds hun kaartjes niet gecorrigeerd hebben.
En vooral stug blijven volhouden dat het ze er toch heus echt om gaat om de ouders te helpen met de zoektocht. Geef dan gewoon toe dat het om je eigen sensatiezucht gaat.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ah het is weer zover. Als je een kritisch geluid laat horen over de tenenkrommende amateurspeurneuzerij word je weer door de usuals afgezeken. Ik ben het er mee eens dat het gespeculeer, zoals bijvoorbeeld over het mogelijk geshopt zijn van die foto, soms een bedenkelijk laag niveau bereikt. En dan heb ik het nog niet eens over het kleine clubje dat graag wil beslissen wat wel en niet in de OP mag.
Over "het pad". Je moet niet denken dat het hierbij gaat om een zichtbaar pad. Er is alleen natuur, alle kanten op. In plaats van "het pad" kun je beter spreken over "de richting". Probeem is dat je dan wel richtingsgevoel moet hebben.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:53 schreef jackie12 het volgende:
Goedemorgen. 2 weken vakantie achter de rug. Moest veel teruglezen om weer up to date te zijn.
Ok hier komt ie: De versie van Korterink staat haaks op die van Kris haar vader. Korterink zegt naar aanleiding van de foto's dat ze 8 dagen hebben rondgedwaald omdat ze dus waarschijnlijk verdwaald waren. Kris haar vader denkt juist NIET dat ze verdwaald waren. Vreemd, omdat ze beiden uitgaan van de bewijzen gevonden op de telefoons en camera.(als Korterink de waarheid zegt).
Stel de foto van Lisanne is idd van na 1 april of andere vrolijke foto's zoals de vader van Kris zei dan kan ik me heel goed voorstellen dat Kris haar vader voelt dat er iets niet klopt.
Als ik (te laat) de Mirador op ga en ik moet noodgedwongen daar overnachten dan sta ik de volgende dag niet zo vrolijk en fris en fruitig op de foto en ga dan helemaal niet een pad nemen die ik niet ken maar speel dan juist op zeker en neem het zelfde pad weer terug. Je hebt honger, dorst, je voelt je vies en wil zsm weer terug naar je hostel. Het feit dat Lisanne en Kris klaarblijkelijk nog heel vrolijk en fris op foto's staan van NA 1 april doet mij juist vermoeden dat ze ergens bij iemand hebben overnacht en in gezelschap waren van 1 of meerdere personen.
En als dit scenario juist is blijven ALLE scenario's wat er daarna gebeurd kan zijn open.
Daar is pas antwoord op mogelijk als die foto's bekend zijn (als de familie dat wil natuurlijk)quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 11:53 schreef jackie12 het volgende:
Stel de foto van Lisanne is idd van na 1 april of andere vrolijke foto's zoals de vader van Kris zei dan kan ik me heel goed voorstellen dat Kris haar vader voelt dat er iets niet klopt.
Als ik (te laat) de Mirador op ga en ik moet noodgedwongen daar overnachten dan sta ik de volgende dag niet zo vrolijk en fris en fruitig op de foto en ga dan helemaal niet een pad nemen die ik niet ken maar speel dan juist op zeker en neem het zelfde pad weer terug. Je hebt honger, dorst, je voelt je vies en wil zsm weer terug naar je hostel. Het feit dat Lisanne en Kris klaarblijkelijk nog heel vrolijk en fris op foto's staan van NA 1 april doet mij juist vermoeden dat ze ergens bij iemand hebben overnacht en in gezelschap waren van 1 of meerdere personen.
En als dit scenario juist is blijven ALLE scenario's wat er daarna gebeurd kan zijn open.
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:21 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Over "het pad". Je moet niet denken dat het hierbij gaat om een zichtbaar pad. Er is alleen natuur, alle kanten op. In plaats van "het pad" kun je beter spreken over "de richting". Probeem is dat je dan wel richtingsgevoel moet hebben.
In het begin wel, maar in de buurt van de top niet meer.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:28 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Heb je de filmpjes wel bekeken? Er is gewoon een pad.
Ontvoering is onwaarschijnlijk. Een vrijwillig avontuurtje, dat wellicht uit de hand gelopen is, ligt meer voor de hand.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:27 schreef Reconquista. het volgende:
[..]
Daar is pas antwoord op mogelijk als die foto's bekend zijn (als de familie dat wil natuurlijk)
Voorlopig heeft het weinig zin om te speculeren, we hebben de foto's niet gezien.
Overigens lijkt het me ook onwaarschijnlijk dat ze vrolijk op de foto staan als ze ontvoerd zouden zijn.
Kijk even de filmpjes in de OP. Zowel van voor de Mirador als van het gebied waar de resten gevonden zijn. Ik weet niet wat jij een 'pad' noemt, maar dat is gewoon een pad; een herkenbare looproute hetzij door slijtsporen op de grond, hetzij door hekken en trappen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:32 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
In het begin wel, maar in de buurt van de top niet meer.
Heb nogmaals gekeken. Geen paden. Als daar paden geweest zouden zijn, dan waren ze niet verdwaald.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:34 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Kijk even de filmpjes in de OP. Zowel van voor de Mirador als van het gebied waar de resten gevonden zijn. Ik weet niet wat jij een 'pad' noemt, maar dat is gewoon een pad; een herkenbare looproute hetzij door slijtsporen op de grond, hetzij door hekken en trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |