Daar kan men ook de Joden niet de schuld van geven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:52 schreef Basekid_NZ het volgende:
Dit topic is toch wel een stuk minder volwassen dan bijv het MH17 topic
absoluutquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:50 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Oh, je gaat voor mij bepalen wat voor impressies ik krijg van jou?
Ja, natuurlijk niet omdat ze nu slechts 10% aan grond hebben t.o.v. 40 jaar terug. Nee, het is omdat ze Joods zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:49 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja onenigheid over landsgrenzen OMDAT het Joden zijn.
Ja nu weet ik het weer. Jij was diegene die goed uit zijn nek kon kletsen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
absoluut
als je uit je nek kletst dan zeg ik dat je uit je nek kletst
zo ben ik
dat krijg je als je oorlogen verliestquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk niet omdat ze nu slechts 10% aan grond hebben t.o.v. 40 jaar terug.
absoluutquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:54 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja nu weet ik het weer. Jij was diegene die goed uit zijn nek kon kletsen.
Veel meer steun van Egypte, Hamas veel zwakker intern en qua steun dan in de jaren hiervoor, de Gazastrook is versplinterd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het moet gewoon wat harder, bedoel je?
Dit, Israel walst er nu overheen, nu niet gaan huilen dat Hamas wordt aangepakt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat krijg je als je oorlogen verliest
beter om ze niet te starten
Dat is dan zijn excuus achteraf geweest, onzinnig, hoe dan ook had ik het over het Duitse bombardement op Rotterdam waarbij de stad voor een groot deel is platgegooid toentertijd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar niet in de dagen voor dat bombardement, het Noordereiland is bv door Nederlanders in brand geschoten omdat we de brug stuk wilde hebben
generaal Student (fallschirmjager) bv schoof zijn morele problemen met het aanstaande tankoffensief door Rotterdam (uiteindelijk een luchtbombardement geworden) bv aan de kant omdat de Hollanders er zelf geen problemen mee leken te hebben
Jij steunt toch ook terroristen? Ik meen te hebben opgevangen dat jij bewonderaar bent van Breivik.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:51 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nou ik houd niet bij wie hier allemaal wel/niet terroristen steunt.
Jammer dat je sarcastisch bent; het was mooi geweest dat je het eindelijk zou begrijpen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:53 schreef Xa1pt het volgende:
Ja, natuurlijk niet omdat ze nu slechts 10% aan grond hebben t.o.v. 40 jaar terug. Nee, het is omdat ze Joods zijn.
Ja stop maar, ik weet al weer wie je was. Je hoeft mij niet nog meer tips te gevenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
absoluut
maar ik heb wel gelijk meestal
wie weet, of ze gebruiken 'm nu al als middel voor onderhandelingen of ze wachten weer een tijdje zoals bij Shalit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:52 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Als dit waar is kan Hamas het staakt het vuren wel op hun buik schrijven.
Jij moet wat minder naar al die stemmetjes in je hoofd luisteren. Bovendien zou je je pilletjes innemen als je ze weer hoort. Voor alle mensen het beste dat je dat doet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij steunt toch ook terroristen? Ik meen te hebben opgevangen dat jij bewonderaar bent van Breivik.
Dat heeft Israël in het verleden ook gedaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:52 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Als dit waar is kan Hamas het staakt het vuren wel op hun buik schrijven.
je hebt geen flauw ideequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:56 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Ja stop maar, ik weet al weer wie je was. Je hoeft mij niet nog meer tips te geven
Hamas is begonnen met schietenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:57 schreef klawie het volgende:
http://nos.nl/artikel/681737-bestand-gaza-al-voorbij.html
Voor de mensen die beweren dat hamas is begonnen met schieten
Ja? Jij vindt dat ik ook voorstander van oorlog moet zijn?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:58 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Spijtig dat je zo tegen dat gaat aankijken dan.
Overigens is nog maar de vraag of het waar is, Israël heeft eerder ook al eens geweld geïnitieerd op basis van een leugen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat heeft Israël in het verleden ook gedaan.
Ongetwijfeld. Over Calimero gesproken, hoe gaat het met je psychiater?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Calimero begrijpt je waarschijnlijk wel.
Die soldaat moet gewoon rap terugkomen, Israel gaat kei en keihard terugslaan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:57 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wie weet, of ze gebruiken 'm nu al als middel voor onderhandelingen of ze wachten weer een tijdje zoals bij Shalit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |