Door Duitsers.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
daarvoor
door Nederlanders voornamelijk maar dat was het punt idd niet dus het doet niet echt heel erg ter zake nee
Oorlog tussen deze twee partijen heeft in het verleden anders ook bar weinig opgeleverd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:47 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niks te omarmen, slechts inzien dat deze oorlog ook datgene kan bereiken wat in de jaren daarvoor niet is gelukt, dat is voldoende.
nee door Nederlandersquote:
helemaal nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:49 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nou, je gaf me eerder de impressie 'er anders tegenaan te kijken'.
Dit is dan ook niet vergelijkbaar met de operaties in Gaza in de jaren hiervoor dus.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oorlog tussen deze twee partijen heeft in het verleden anders ook bar weinig opgeleverd.
En als ik nou vind dat het doel de middelen niet heiligt?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:47 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niks te omarmen, slechts inzien dat deze oorlog ook datgene kan bereiken wat in de jaren daarvoor niet is gelukt, dat is voldoende.
Ja onenigheid over landsgrenzen OMDAT het Joden zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, omdat er onenigheid is over landsgrenzen en daar van alles uit voortvloeit.
Ik ben daar niet van overtuigd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, omdat er onenigheid is over landsgrenzen en daar van alles uit voortvloeit.
Sp3c steunt terroristen. Dat is algemeen bekend op dit forum.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:47 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Misschien niet, maar na 163 delen kan ik wat over het hoofd hebben gezien, of vergeten zijn
Dan ben je naïef.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En als ik nou vind dat het doel de middelen niet heiligt?
1:32 P.M. IDF soldier missing in Gaza, feared kidnapped. Gaza militants opened fire at IDF troops operating in the southern Gaza Strip at 9:30 A.M., and it is feared an Israeli soldier has been kidnapped by Gaza militants.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:46 schreef Taxandria het volgende:
Trouwens:
[..]
http://www.timesofisrael.(...)-war-crimes-charges/
Dit is niet zo mooi!!
Het moet gewoon wat harder, bedoel je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:49 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet vergelijkbaar met de operaties in Gaza in de jaren hiervoor dus.
Omdat je er een nogal simplistische visie op nahoudt en alles verdeelt in 2 kampenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:49 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Nou, je gaf me eerder de impressie 'er anders tegenaan te kijken'.
Nou ik houd niet bij wie hier allemaal wel/niet terroristen steunt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sp3c steunt terroristen. Dat is algemeen bekend op dit forum.
Onzin, Israël wil net zomin vrede als Hamas.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:50 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Ik ben daar niet van overtuigd.
Het wordt met name gevoed door jodenhaat.
Er zijn al zoveel mogelijkheden tot vrede geweest, iets wat Israel graag wil.
Als dit waar is kan Hamas het staakt het vuren wel op hun buik schrijven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:50 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
1:32 P.M. IDF soldier missing in Gaza, feared kidnapped. Gaza militants opened fire at IDF troops operating in the southern Gaza Strip at 9:30 A.M., and it is feared an Israeli soldier has been kidnapped by Gaza militants.
The name of the IDF soldier has not been released. His family has been notified.(Gili Cohen)
ha'aretz
![]()
![]()
Dat is jouw "simplistische visie".quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Omdat je er een nogal simplistische visie op nahoudt en alles verdeelt in 2 kampen
Ben ik met je eens.. soms is oorlog nodig om aan een onwenselijke situatie een eind te maken. De meeste oorlogen vind ik tamelijk zinloos, maar soms is het noodzaak.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:44 schreef Karrs het volgende:
[..]
Waar ik op reageerde, en wat het punt was, is dat je zei: oorlog is altijd slechter.
ja maar niet in de dagen voor dat bombardement, het Noordereiland is bv door Nederlanders in brand geschoten omdat we de brug stuk wilde hebbenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:50 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Door Duitsers is Rotterdam plat gegooid, en niet zo'n beetje ook, nog veel foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |