Poll: Gaat Feyenoord alsnog door?quote:Besiktas - Feyenoord is woensdag 6 augustus live te zien op Nederland 3 en op NOS.nl. Ook zijn op Radio 1 flitsen te horen van de wedstrijd in de derde voorronde van de UEFA Champions League. De aftrap in het Atatürk Stadion in Istanbul is om 19.30 uur (Nederlandse tijd). Jeroen Elshoff is de commentator.
Aanstaande woensdag, 30 juli, spelen de Rotterdammers de thuiswedstrijd tegen Besiktas. Deze wedstrijd wordt niet live uitgezonden bij de NOS, maar is te zien in samenvatting.
Bij een eventuele zege op Besiktas is Feyenoord er nog niet. In de volgende ronde kan de Rotterdamse ploeg Arsenal, FC Porto, Zenit Sint-Petersburg, Bayer Leverkusen of Napoli treffen.
De play-offs (op 18 en 19 augustus en de returns op 26 en 27 augustus) zijn ook live te volgen bij de NOS. De winnaars van deze play-offronde plaatsen zich voor het hoofdtoernooi van de Champions League.
Als ze die 2 loten liggen ze er ook 100% weer uit. Torino kunnen ze ook loten volgens mij en die zijn ook sterker.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 11:43 schreef Silenus het volgende:
Dit wordt natuurlijk niks. Maakt ook niet uit, want Feyenoord had het toch nooit gered tegen Arsenal etc.
Richten op voorronde EL. Feyenoord is net geplaatst dus je zou zeggen dat er een makkelijke tegenstander uit moet kunnen rollen. Maar je kunt nog steeds St. Etienne of Dinamo Moskou treffen.
Klopt, tegen deze dat soort ploegen kun je beter eerst uit spelen en dan thuis.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:59 schreef Iwanius het volgende:
Feyenoord maakt daar geen kans en kan deelname aan de CL gewoon vergeten.
Daarbij heeft de Feyenoord aanhang (deel) zich weer schandalig gedragen tegenover de Turkse supporters getuige de diverse verslagen in de media die er niet om liegen. Ik zeg je dat men in Istanboel zich beter niet kan laten zien als Feyenoordsupporter want de Turken zullen niet aarzelen om dit recht te zetten en in het ergste geval met wapens je leven te nemen.
Hun passie is namelijk iets fanatieker en gemener dat welke Feyenoord-actie van de laatste jaren op Hooligan gebied. Oh ja: En de Politie die beschermt je ook niet als bezoekende supporter mocht men dat denken.
310 kaarten vanuit Feyenoord-zijde is ook een beetje een tegenvaller. Maargoed, Istanbul is niet heel goedkoop op aan te reizen natuurlijk. Zie trouwens wel vette roadtrips op lunaticnews.nl voorbijkomen, haha.quote:Op maandag 4 augustus 2014 15:05 schreef Haringkop het volgende:
11.000 kaarten verkocht wat een passie..
Guidetti en De Vrij krijgen de voorkeurquote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:51 schreef superniger het volgende:
Waarom spelen Pelle en BMI niet mee?
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 18:51 schreef superniger het volgende:
Waarom spelen Pelle en BMI niet mee?
Ik moest hier nog om glimlachen ookquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Besiktas wordt na deze wedstrijd opgepakt wegens verkrachting
Alleen omdat het Marokkanen zijn zeker?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Besiktas wordt na deze wedstrijd opgepakt wegens verkrachting
Zijn toch Palestijnen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen omdat het Marokkanen zijn zeker?
Hij krijgt het toch telkens weer voor elkaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Hoeveel onzin kan je lullen in een minuutYouri
Werd hier gewoon brutaal doorheen geluld.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:23 schreef Slobeend het volgende:
Heeft hij van zijn vader geleerd.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:23 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:25 schreef Caland het volgende:
Geen ondertiteling bij Rutten. NOS wat doe je.
Hij zou het eigenlijk bij Ajax moeten afmaken. Ik ben benieuwd wie hij rechtsback zou zetten, Klaassen?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
Zo'n gezellige onzincoach vind ik wel passen bij PSV maar bij Feyenoord staat het toch een beetje raar.
Nu ga je gewoon te ver.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:26 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Tevrede maar matig.
Snap niet dat Caland dat zo'n goede spits vindt.
Dan is Youri wel heel erg snel Te Vredequote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mulder vindt Te Vrede talentvol!!!
Lukokiquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zou het eigenlijk bij Ajax moeten afmaken. Ik ben benieuwd wie hij rechtsback zou zetten, Klaassen?
1/10quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan is Youri wel heel erg snel Te Vrede
Bijna onmogelijke opgavequote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:28 schreef hafcfan het volgende:
Bilic straalt al veel meer uit dan Rutten.
Ron Jans straalt nog meer uit dan Ruttenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:28 schreef hafcfan het volgende:
Bilic straalt al veel meer uit dan Rutten.
Tim Immers?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:28 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Immers gaat op Turkenjacht.
zo zie je het in Amsterdam niet inderdaad.quote:
Met Immers in de tunnel sta je al met 1-0 voor. Wat een uitstralingquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:28 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Immers gaat op Turkenjacht.
Neequote:
Nee, dat staat niet onder de 3 namelijkquote:
Nosquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Gisteren gewoon zo op de NOS.
In De Kuip durven ze die korte corners niet meerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoord moet echt stoppen met hoekschoppen nemen. Dit heeft toch geen zin.
Voortaan afspreken met de tegenstander dat drie corners een penalty is.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Feyenoord moet echt stoppen met hoekschoppen nemen. Dit heeft toch geen zin.
Huisstijl van de turkse zender denk ikquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:30 schreef Henrys het volgende:
Wat een rare klok/score bovenin het scherm
Nee, dat was met een donkerblauw shirt en een limegroen broekje.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had Ajax paar jaar terug niet zowat hetzelfde?
Oke.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord doorgaat neem ik 3 dagen een Feyenoord-UI.
Jij durft zeg.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
Checkquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
Hier houd ik je aan als ze de Europa League bereiken.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
Doe maar niet, haal je het mooie Feyenoord mee naar benedenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
Dit is de 2.0 versie. Eentje die niet pijn aan je ogen doet.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had Ajax paar jaar terug niet zowat hetzelfde?
Bad boyquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
Okequote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier houd ik je aan als ze de Europa League bereiken.
Ik vond dat tenue stiekem best mooi.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is de 2.0 versie. Eentje die niet pijn aan je ogen doet.
Weten we in ieder geval hoe het komt als ze de scheids tegen hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze spelen tegen BJK oftewel Blowjobkoning
Ten opzichte van de roze opvolger prachtig zelfs.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:34 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vond dat tenue stiekem best mooi.
Doe dit maar gewoon niet meer.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze spelen tegen BJK oftewel Blowjobkoning
Vooral het broekjequote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:36 schreef Caland het volgende:
Ik vind het tenue een beetje goedkoop aandoen.
Zagen we vorige week..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig neemt Besiktas even goeie vrije trappen als wij corners
Besiktas krijgt de bal tenminste over de eerste verdediger.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig neemt Besiktas even goeie vrije trappen als wij corners
Als Mulder een betere keeper is, dan ben je echt teringslecht.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:37 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Mulder de voorkeur krijgt boven Hahn.
Jammer dat Schaken de voorkeur krijgt boven Verhoek.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:37 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Mulder de voorkeur krijgt boven Hahn.
Mis ik iets ofzo?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat Smartspor HD dit voor ons in beeld brengt he?
dr liggen wel 5 sintelbanen omheen inderdaadquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:39 schreef Collide het volgende:
Je zit ook een kilometer van het veld af.
Ben ooit in het stadion van As Roma geweest daar ligt ook zo'n baan omheen, maar hier is het helemaal erg.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dr liggen wel 5 sintelbanen omheen inderdaad
Doet'ie vakerquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:41 schreef Caland het volgende:
Die bal van Immers. Zag ik dat nou goed.
Prachtig he. Viel precies in de loop. 1x aanraken tikkie takkaquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:41 schreef Caland het volgende:
Die bal van Immers. Zag ik dat nou goed.
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:43 schreef Karelnoord het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 6 augustus 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
"Clasie zal de ballen naar links moeten geven"
Tot nu toe enkel nog lullige tikjes breed of naar achter
Oke.
Hier niet.quote:
dequote:
Net als jouw haxball passes* .quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis.
Net zoals bij het overgrote gedeelte van Clasie zijn passes![]()
Deze inkopper was echt niet over het hoofd te zien.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis.
Net zoals bij het overgrote gedeelte van Clasie zijn passes![]()
Je bent zelf ...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
Ik ben weer voor Feyenoord trouwens jongens.
En mijn beeld is raar uitgerekt![]()
/dagboek
overloperquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
Ik ben weer voor Feyenoord trouwens jongens.
Zaanstad is best een leuke gemeentequote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
Geboren ZaandammerDat is iets om trots op te zijn.
Plaatsen die eindigen op -dam sowiesoquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:45 schreef Karina het volgende:
Geboren ZaandammerDat is iets om trots op te zijn.
Nee man. Gisteren nog geweest, gewoon saai.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zaanstad is best een leuke gemeente
Boehoehoequote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Plaatsen die eindigen op -dam sowieso
mwah, prima natuur, lekker rustig chill winkelgebied in zaandam, oostzaan en westzaan zijn best mooi..quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man. Gisteren nog geweest, gewoon saai.
Vorige week ook. Alleen presteerde Feyenoord het om nog slechter te zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Besiktas is ook best slecht vandaag.
Je bent zelf...quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man. Gisteren nog geweest, gewoon saai.
Fixedquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Vorige week ook. Alleen presteerde Mathijsen het om nog slechter te zijn.
Of Feyenoord.quote:
Nouja. Veld.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:48 schreef Collide het volgende:
Wel mooi vuurwerk veilig dit stadion. De kans dat je het veld haalt is klein.
Komt door het veldquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:49 schreef Karina het volgende:
Redelijk aanvalletje. Maar het is allemaal zo traaaag.
Sowieso. Uit welke kans weet ik niet maar alles wat jij wilquote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:50 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, zo hadden we toch echt 3 of 4-0 gewonnen als we nu al een fatsoenlijke spits gehad hadden
Hebben ze nu inmiddels al iemand op het oog?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 19:50 schreef timmmmm het volgende:
Maar jongens, zo hadden we toch echt 3 of 4-0 gewonnen als we nu al een fatsoenlijke spits gehad hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |