Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Gewoon een geile sjeik uit Saudi Arabi. Die gasten zijn niet vies van dat soort dingenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt... De vraag is wie en vooral waarom.
Jij ben ook niet veilig voor mij. ;]quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:13 schreef mrstylo het volgende:
In deze topic zijn al ons spullen niet veilig.
Sad truth.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:22 schreef mrstylo het volgende:
https://twitter.com/_iraqiwitness/status/494970366079827970
Wat een foto.
En je hebt super mocro's zoals Crip.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hebt mocro's... en je hebt mocros.
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hebt mocro's... en je hebt mocros.
Nou, ik en jij zullen waarschijnlijk nooit beste vrienden worden. Crip is gewoon cool.quote:
Waarom zouden we geen beste vrienden kunnen worden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou, ik en jij zullen waarschijnlijk nooit beste vrienden worden. Crip is gewoon cool.
Rafidhi and allquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:46 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom zouden we geen beste vrienden kunnen worden?
Dat gaat dan vrij makkelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou, ik en jij zullen waarschijnlijk nooit beste vrienden worden. Crip is gewoon cool.
Ik wordt niet snel boos, maar jij weet toch vaak het bloed onder m'n nagels vandaan te halen![]()
Nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:48 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Jawel mongolen hebben over het algemeen spleetogen.
Zie je, hier begint het al.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:48 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Geen probleem, je zult sunniet worden insha allaah als je oprecht bent.
Helemaal niet, topic voor mocros.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom post je dan in dit topic, dit is een topic voor moslims.
Kan leuke discussies opleveren, dan pak ik al kaafie erbij orgineel in het arabisch dan gaan we samen ontdekken wat arafd en atashayoe3 werkelijk inhoudt.quote:
Heb je ooit van Saqifat Bani Sa3idah gehoord? Zo nee, zoek maar op.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:51 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Kan leuke discussies opleveren, dan pak ik al kaafie erbij orgineel in het arabisch dan gaan we samen ontdekken wat arafd en atashayoe3 werkelijk inhoudt.
Wat is de orginele arabische titel? (in het arabisch graag)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb je ooit van Saqifat Bani Sa3idah gehoord? Zo nee, zoek maar op.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:54 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wat is de orginele arabische titel? (in het arabisch graag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:56 schreef Peunage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom post je dan in dit topic, dit is een topic voor moslims.
Ga naar 4chan en dan sectie /b.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:18 schreef De_Ilias het volgende:
Wat houdt 4chan in? Is dat iets met anime?
Zelfs mijn grappen zijn beter.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:23 schreef Crip het volgende:
Sommige mensen op 4chan.![]()
![]()
''I see a sharpie.
Will it go up my pooper?
it certainly will.''
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:23 schreef Crip het volgende:
Sommige mensen op 4chan.![]()
![]()
''I see a sharpie.
Will it go up my pooper?
it certainly will.''
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is in Syri btw"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:56 schreef mrstylo het volgende:
Ik haat Twitter. Net fucking erge foto's gezien:
Zwaar nsfwWaarom kijken? Waarom linken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is in Syri btw
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:56 schreef mrstylo het volgende:
Ik haat Twitter. Net fucking erge foto's gezien:
Zwaar nsfwFucked up man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is in Syri btw
Ik volg paar accounts die tweeten over de oorlog daar. Enige manier waar ik betrouwbare informatie kan vinden over de strijd tussen de Koerden en isis (in Syri).quote:
Het erge is dat daar bijna alle partijen fucked up zijn. Assad is zelf ook erg.quote:
1: Ja, Assad is net zo erg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het erge is dat daar bijna alle partijen fucked up zijn. Assad is zelf ook erg.
Kijk hoe dom Amerika is:
https://twitter.com/tahrirsy/status/494992389161758720
Waarom bewapen ze mensen daar? Is toch dom? Al weet ik niet of FSA goed is, maar alsnog.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ja, Assad is net zo erg.
2: Wat is daar dom aan?
De VS wil Assad weg hebben, maar vinden het conflict niet belangrijk genoeg om bijvoorbeeld ISIS direct te steunen/te bewapenen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom bewapen ze mensen daar? Is toch dom? Al weet ik niet of FSA goed is, maar alsnog.
FSA zijn een beetje de moraalridders in dit conflict,quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom bewapen ze mensen daar? Is toch dom? Al weet ik niet of FSA goed is, maar alsnog.
Hmm. Lijk wel alsof ze alle vrienden van Rusland weg willen hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De VS wil Assad weg hebben, maar vinden het conflict niet belangrijk genoeg om bijvoorbeeld ISIS direct te steunen/te bewapenen.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
FSA zijn een beetje de moraalridders in dit conflict,
wie bepaalt dit?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:09 schreef Che_ het volgende:
Zulke dingen moeten jullie in de Syrie en Irak topics posten
'Free Syrian Army' , waarmee de burgeroorlog dus begon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Lijk wel alsof ze alle vrienden van Rusland weg willen hebben.
[..]
Hoe bedoel je?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:09 schreef Che_ het volgende:
Zulke dingen moeten jullie in de Syrie en Irak topics posten
Oh op die manier. Hoop dat ze niet raar gaan doen wanneer het afgelopen is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'Free Syrian Army' , waarmee de burgeroorlog dus begon.
Anti Assad
Anti ISIS
Beetje de 'goede' kant
wrsch zijn ze tegen die tijd afgeslacht door ISISquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh op die manier. Hoop dat ze niet raar gaan doen wanneer het afgelopen is.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nu ook al je posts vol onwaarheden en onzin theorien hier?
Integendeel, samen kroelen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja. Heb je daar iets tegen ofzo?
Volgens wiki heeft de FSA rond de 50000 mensen en isis 14000. Maar dat is BS.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wrsch zijn ze tegen die tijd afgeslacht door ISIS
Wat vind jij van Saladin?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja. Heb je daar iets tegen ofzo?
Wat is ermeequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Saladin
Welke boot?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sta je vandaag niet op de boot?
Bevrijde in die tijd Palestina van de Fransen en Engelsen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat is ermee?
Een of ander historisch figuur
Er is toch een Marokkaanse boot? Kan jij mee misschien.quote:
Uhhh?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is toch een Marokkaanse boot? Kan jij mee misschien.
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bevrijde in die tijd Palestina van de Fransen en Engelsen.
Jij bent toch een mocro?quote:
Waarom willen de Engelsen Palestina zo graag?quote:
Dit is een mocro topic en jij bent hier. Dus een mocro.quote:
Hij is fake koerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit is een mocro topic en jij bent hier. Dus een mocro.
Maar waar liggen jouw roots?
Mama Turks, Papa Nederlands.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit is een mocro topic en jij bent hier. Dus een mocro.
Maar waar liggen jouw roots?
wilden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom willen de Engelsen Palestina zo graag?
Uit welke stad komt jouw moeder?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mama Turks, Papa Nederlands.
Geboren: Nederland.
Fucked up man. Ik denk dat de Palestijnen niet 1 jaar rustig met vrede hebben kunnen leven.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:28 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wilden?
Tja, koloniale macht en destijds waren de ottomanen nummer 1 vijand van de Engelsen en de balfour verklaring heeft er ook iets mee te maken
Dan ben je sowieso geen Koerd.quote:
Dus een echte Turkse vrouw.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vrouw met snor, baard , borsthaar en heel veel beenhaar.
klopt wel, misschien wel tijdens de ottomaanse reign, maar daarna niet meer echt. werden al geterroriseerd door kolonisten/zionisten voor het conflictquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Fucked up man. Ik denk dat de Palestijnen niet 1 jaar rustig met vrede hebben kunnen leven.
Net als de Assyrirs en de Koerden btw.
ben je moslim?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mama Turks, Papa Nederlands.
Geboren: Nederland.
Waarom gelijk zijn moeder erbij halen. Rustig broer.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom gelijk zijn moeder erbij halen. Rustig broer.
je kunt ook een coulante moslim zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat ik jong ben, en geen zin heb om mij strikt te houden aan allerlei regeltjes.
Wordt dan sjiiet.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat ik jong ben, en geen zin heb om mij strikt te houden aan allerlei regeltjes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik geloof niet in een God.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je kunt ook een coulante moslim zijn
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoezo heb je geen god nodig?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet in een God.
Of naja, ik heb niet nodig in mijn leven.
Heb je al zijn shows gezien? Ik ga altijd stuk.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
leuke grap :
zegeens ramadan
en dan mo,et je hem serieus rammen
xD
Alles, alles.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je al zijn shows gezien? Ik ga altijd stuk.
Alleen overdagquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een meisje was
Door hem vind ik mensen als Chris Rock niet echt zo grappig.quote:
Hij is terugquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door hem vind ik mensen als Chris Rock niet echt zo grappig.
Dave Chappelle deed alles zo beter.
Serieus? Met een grote show of alleen eenmalig voor een goede doel net als vorige keer?quote:
Grote showquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus? Met een grote show of alleen eenmalig voor een goede doel net als vorige keer?
Nee. Ben nu aan het luisteren. Krijg altijd kippenvel als ik zijn stem hoor. Echt zoveel respect voor hem.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
dit is echt een kanker mongool dit
Pffff. Weet je wat het is. Moet altijd aan de verhalen denken van mijn vader wanneer die samen met zijn vrienden en broers is en daarover praat. Er zitten veel grappen tussen maar als je echt luisterde dan begrijp je eigenlijk hoeveel respect je voor hun moet hebben.quote:
Hij is wel beetje drunu he tijdens deze interviewquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pffff. Weet je wat het is. Moet altijd aan de verhalen denken wanneer mijn vader samen met zijn vrienden en broers daarover praat. Er zitten veel grappen tussen maar als je echt luisterde dan begrijp je eigenlijk hoeveel respect je voor hun moet hebben.
Hasan Zirak.
Serieus? Viel me niet op.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is wel beetje drunu he tijdens deze interview
waarom reageer je met zon smiley danquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb geen kanker en heb ook niet het down syndroom.
Dus nee.
ik versta hier niks van manquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:11 schreef mrstylo het volgende:
Ff slapen met mijn lievelingsliedje.
Trusten.
Koerden worden anders dronken. Niet zoals Hollands als mongolen helemaal dr af. Opmerkelijkquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus? Viel me niet op.
Alleen dat stukje dat bier uit zou komen wanneer je een gat in hem maakt.
ja man, jij niet?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:13 schreef De_Ilias het volgende:
Drinken koerden bier? Is dat normaal bij Koerden?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:13 schreef De_Ilias het volgende:
Drinken koerden bier? Is dat normaal bij Koerden?
Met kanker schelden is voor Tokkies.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom reageer je met zon smiley dan
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 03:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Met kanker schelden is voor Tokkies.
Word in best veel landen gegeten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:38 schreef Che_ het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)920&bih=955#imgdii=_
mensen eten dit gewoon
wat is hier zo grappig aan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:19 schreef Peunage het volgende:
Saoedi-Arabi heeft zondagavond Saturnus gezien![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:19 schreef Peunage het volgende:
Saoedi-Arabi heeft zondagavond Saturnus gezien![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn favoriete soep heeft dit als ingredient.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 12:38 schreef Che_ het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)920&bih=955#imgdii=_
mensen eten dit gewoon
Saturnus is gezien als de maanbeschouwing en daarmee ook het Saudisch uitroepen tot het feest, waarop er een uitspraak is gedaan dat een dag opnieuw moet gevast worden voor de fouten en zoveel in geld voor de foute berichtgeving etc.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is de grap precies?Iets misgegaan met de observatie van het einde van Ramadan ofzo?
Brrrrquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn favoriete soep heeft dit als ingredient.
Iskembe, oft. paca corbasi.
Vorig Ramadan?quote:
Met sarımsak en limon...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn favoriete soep heeft dit als ingredient.
Iskembe, oft. paca corbasi.
Ik negeer dat nieuws nu ook gewoon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:40 schreef TheMagnificent het volgende:
Dat staakt-het-vuren heeft ook niet bepaald lang geduurd in Isral, zeg...
Ze zeiden dat morgen eid zou zijn terwijl ze de maan niet konden zien.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat is de grap precies?Iets misgegaan met de observatie van het einde van Ramadan ofzo?
je kan dat ook weten via berekeningenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 14:48 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ze zeiden dat morgen eid zou zijn terwijl ze de maan niet konden zien.
Spuit 11.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 15:08 schreef Peunage het volgende:
NWS / Tienermeisje verkracht op eerste rij tijdens concert
Dafuq
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:26 schreef Crip het volgende:
Zo zou ons gezicht uitzien zonder spieren.
Sexy.Fakking hell ey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat de fuck hoe krijg je zo'n effectquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:36 schreef Bortecinem het volgende:
Cheesecake is goed gelukttt. Compact en zwaar, beetje net zoals die van de Starbucks maar dan lekkerder.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:26 schreef Crip het volgende:
Zo zou ons gezicht uitzien zonder spieren.
Sexy.Borte na haar verstandskiezenoperatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indeed. Ziet er haast photoshopped uit!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat de fuck hoe krijg je zo'n effect
Instagram?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat de fuck hoe krijg je zo'n effect
Ziet er goed uit! Heb je die allemaal zelf opgegeten?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:36 schreef Bortecinem het volgende:
Cheesecake is goed gelukttt. Compact en zwaar, beetje net zoals die van de Starbucks maar dan lekkerder.
[ afbeelding ]
Yummmmmquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:36 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Geen cheesecake voor jou!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Borte na haar verstandskiezenoperatie.
Neeee ga zo naar familie. Het is een hele grote taart en we zijn niet met veel, heb een deel ingevroren. Weggesneden is dus voor mezelf.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Heb je die allemaal zelf opgegeten?
wifeyradar piekt echt hard nu.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:36 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
ja, handgeplukte blueberries.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:43 schreef Crip het volgende:
Is dat een blueberry cheesecake btw?
EN, je hebt hem echt grappig gesneden.
dat paarzequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Instagram?
Of bedoel je die swirl?
quote:
Aha, ik denk dat ze er heeel blij mee zullen zijn...quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Neeee ga zo naar familie. Het is een hele grote taart en we zijn niet met veel, heb een deel ingevroren. Weggesneden is dus voor mezelf.
Hahahaha. Abdul. Jij hebt al in 20 topics hints gegeven dat jij op zoek bent.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:45 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
wifeyradar piekt echt hard nu.
Mannen sla je kans
maar hoe krijg je dat zo flamboyantquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Is ingekookte blauwe bessen puree.
Youtube 'cheesecake swirl'.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar hoe krijg je dat zo flamboyant
Ben om eerlijk te zijn niet echt op zoek, was een verkapt compliment.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:46 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahahaha. Abdul. Jij hebt al in 20 topics hints gegeven dat jij op zoek bent.
Jij krijgt het grootste stukje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:48 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ben om eerlijk te zijn niet echt op zoek, was een verkapt compliment.
Nom nom nom. Wanneer ik aant vasten ben moet ik niet komen op plaatsen waar jij post. Ik krijg altijd honger van jouw foto's.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij krijgt het grootste stukje.
Jumm, heb je recept van die cheesecake?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ja, handgeplukte blueberries.
Hahaha zo snijd ik altijd. Scheef.
6 dagen van shawwal vasten staat gelijk aan een jaar lang vasten volgens hadith. Makkelijk sevapquote:
http://backtothecuttingbo(...)h-oreo-cookie-crust/quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Jumm, heb je recept van die cheesecake?![]()
Me too, daarom moest ik ook lachen.
Oh. Succes.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:53 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
6 dagen van shawwal vasten staat gelijk aan een jaar lang vasten volgens hadith. Makkelijk sevap
Wat is dat voor iets.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:57 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Dank. Denk dat ik jumbo taart ga halen voor vanavond. Canim cekti nu.
Ja maar is het cheesecake, cake, choco, slagroom. Detailssss.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:59 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Een budgettaart van de supermarkt jumbo
Heb je er al kunnen regelen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Borte na haar verstandskiezenoperatie.
ik eet helemaal geen taartquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar is het cheesecake, cake, choco, slagroom. Detailssss.
(Ik vind supermarkt taarten nooit lekker btw)
ja in Antwerpenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:05 schreef Bortecinem het volgende:
Bulgur is hier in iedere super te verkrijgen. Maar ehm heb je geen Turkse winkeltjes daar?
Word jij niet moe van jezelf...quote:
Lijkt me sterk dat er geen Turkse winkeltjes in je woonplaats zijn?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:03 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik eet helemaal geen taartwel koekjes uit alle mogelijke landen.
maandag proberen de kisir te maken maar bulgur is blijkbaar niet te verkrijgen in Belgie (het kan ook dat ik niet goed gezocht heb)
Wel van jouw geslijmquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Word jij niet moe van jezelf...
[..]
Lijkt me sterk dat er geen Turkse winkeltjes in je woonplaats zijn?
Gooreind-Wuustwezel is maar een boerengatje hoorquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Lijkt me sterk dat er geen Turkse winkeltjes in je woonplaats zijn?
Stimo doe eens normaal man. Echt taktin gewoon. Begint echt vervelend te worden.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel van jou GeslijmIk weet wanneer Borte reageert jij er binnen 2 min bent
Git isine.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel van jouw geslijmIk weet wanneer Borte reageert jij er binnen 2 min bent
Nou ja, wanneer je in de grote stad komt dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
Gooreind-Wuustwezel is maar een boerengatje hoor
Thankyouuu! Welke roomkaas gebruik jij en hoeveel pakjes? Ik vind dat altijd zo irritant bij cheesecake recepten waar geen grammen in staan de roomkaas kun je niet goed inschatten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 17:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://backtothecuttingbo(...)h-oreo-cookie-crust/
Ik heb de bodem anders gemaakt en dan die swirl er op. Mijne was ook niet zo hoog dus twee uur gebakken ipv drie.
Oh en ik heb er ook nog wat limoensap in gedaan en een sour cream topping op de cheesecake. Maar dat zijn allemaal optional dingen.
Maar het valt echt op yav.. ik denk dat jij het niet inziet, denk dat hij elke nacht voor t slapen gaan zijn telefoonscherm kust en dan net dat stukje waar Bortecinem staatquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stimo doe eens normaal man. Echt taktin gewoon. Begint echt vervelend te worden.
TM is helemaal geen slijmbal en altijd al een user geweest waarmee ik het goed heb kunnen vinden. Dat hij een van de weinige users hier is waarmee ik normaal kan omgaan betekent niet dat hij of ik slijmt.
Er staan wel grammen. Vijf keer 8 oz moet je doen. Ik heb trouwens het recept gehalveerd en dat kwam neer op ongeveer drie pakjes philadelphia. Had verder nog een pakje mon chou (100 gr) in de koelkast liggen wat ik ook heb gebruikt.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Thankyouuu! Welke roomkaas gebruik jij en hoeveel pakjes? Ik vind dat altijd zo irritant bij cheesecake recepten waar geen grammen in staan de roomkaas kun je niet goed inschatten.
Keeeequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar het valt echt op yav.. ik denk dat jij het niet inziet, denk dat hij elke nacht voor t slapen gaan zijn telefoonscherm kust en dan net dat stukje waar Bortecinem staat
En hoeveel gram zit er in zo'n philladelphia pakje? Ook 100? Ik heb alleen maar monchou gebruikt voor cheesecake.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Er staan wel grammen. Vijf keer 8 oz moet je doen. Ik heb trouwens het recept gehalveerd en dat kwam neer op ongeveer drie pakjes philadelphia. Had verder nog een pakje mon chou (100 gr) in de koelkast liggen wat ik ook heb gebruikt.
Ik gebruik altijd mon chou of philedelphia. Kan niet zeggen dat ik veel verschil proef.
Maak jezelf niet belachelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar het valt echt op yav.. ik denk dat jij het niet inziet, denk dat hij elke nacht voor t slapen gaan zijn telefoonscherm kust en dan net dat stukje waar Bortecinem staat
Dit recept lijkt op NYS cheesecake en volgens google zit daar 380 kcal in. Zat ik er toch niet ver naast.quote:
Thanks !quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit recept lijkt op NYS cheesecake en volgens google zit daar 380 kcal in. Zat ik er toch niet ver naast.![]()
Maar ik vind het anders wel veel hoor. Het vult ook echt.
Crip, nee, meer. Uiteindelijk heb ik 640 gram gebruikt. Een bakje is 180 gram.
Oh en ik vergeet dat ik er ook nog witte chocolade stukjes in heb gedaan.
Ik wel. Maarja man he, stofzuiger zonder smaakpapillen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar is het cheesecake, cake, choco, slagroom. Detailssss.
(Ik vind supermarkt taarten nooit lekker btw)
Ik kan me niet herinneren dat ik een cheescake opheb.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit recept lijkt op NYS cheesecake en volgens google zit daar 380 kcal in. Zat ik er toch niet ver naast.![]()
Maar ik vind het anders wel veel hoor. Het vult ook echt.
Crip, nee, meer. Uiteindelijk heb ik 640 gram gebruikt. Een bakje is 180 gram.
Oh en ik vergeet dat ik er ook nog witte chocolade stukjes in heb gedaan.
Zit daar geen gelatine in?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:23 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ik wel. Maarja man he, stofzuiger zonder smaakpapillen.
Slagroomtaart
Nee. Maar als jij het zo wil goed lullen: okequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maak jezelf niet belachelijk.Ik reageer net zo vaak op anderen, posts die ik het waard vind om op te reageren, maar blijkbaar zie je daar overheen om een of andere reden. En zoals Borte zegt, kan ik het gewoon goed met haar vinden, net zoals ik het naar mijn mening goed kan vinden met Trigger, JFM, Arcadia en nog anderen, dus reageer ik meestal ook meer op hun posts.
Nu genoeg hierover.
Heb gehoord dat traditionalturkishcooking.com best goed is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Is er een goede site over koken voor beginners/dummies die de stappen bij het volgen van een recept (makkelijke in het begin natuurlijk) goed en uitgebreid uitlegt? Ik vind dat ik langzaam aan wel mag beginnen hiermee.
Ik keek naar die link van Borte. Begreep er niets van.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Is er een goede site over koken voor beginners/dummies die de stappen bij het volgen van een recept (makkelijke in het begin natuurlijk) goed en uitgebreid uitlegt? Ik vind dat ik langzaam aan wel mag beginnen hiermee.
OMGquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik een cheescake opheb.
Turksekok.nlquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Dit dusquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:23 schreef TheMagnificent het volgende:
watz met jouquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik een cheescake opheb.
Staat alleen geen moer op. Wanneer post je weer eens ietsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb gehoord dat traditionalturkishcooking.com best goed is.
Misschien heb ik het ooit wel gegeten, maar is me nooit bijgebleven dan.quote:
Dat wijf kookt kk saai maar t gaat om basis.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
juist. daar vind je recepten met foto-uitleg
Wanneer mama terug is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Staat alleen geen moer op. Wanneer post je weer eens iets
Da's nog iets te hoog gegrepen. Inshallah op een dag.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb gehoord dat traditionalturkishcooking.com best goed is.
Gelukkig eet ik nooit taart dus. Zodadelijk goed de labeltjes lezen dus. Dankjewelquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zelfs heel vaak expliciet vermeld 'varkensgelatine'
Kaas is fucking lekker. Ik ben serieus kaas verslaafd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:26 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wie doet er dan ook kaas in taart.
Slagroomtaart sowieso bijna altijd. Ik dacht, ik zeg het even.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:27 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Gelukkig eet ik nooit taart dus. Zodadelijk goed de labeltjes lezen dus. Dankjewel
ik doe gemalen kaas op gehaktballetjes (ja varkens-en rundsgehakt. de zondequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kaas is fucking lekker. Ik ben serieus kaas verslaafd.
Het liefst doe ik kaas op alles.
Welke link?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik keek naar die link van Borte. Begreep er niets van.
Oh ja filmpjes idd. Ik doe standaard zoeken naar filmpjes wanneer ik iets nieuws maak!quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:28 schreef Crip het volgende:
TM en Abdul, voor beginnend zijn filmpjes veel beter dan uitgeschreven recepten. Ik raad jullie deze kanalen aan:
https://www.youtube.com/user/LauraVitalesKitchen
https://www.youtube.com/user/JamieOliver
https://www.youtube.com/user/ByronTalbott
Deze alleen maar als je van asian cooking houd
https://www.youtube.com/user/cookingwithdog
Bedankt, Crip. Dit weekend even kijken of ik iets kan uitproberen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:28 schreef Crip het volgende:
TM en Abdul, voor beginnend zijn filmpjes veel beter dan uitgeschreven recepten. Ik raad jullie deze kanalen aan:
https://www.youtube.com/user/LauraVitalesKitchen
https://www.youtube.com/user/JamieOliver
https://www.youtube.com/user/ByronTalbott
Deze alleen maar als je van asian cooking houd
https://www.youtube.com/user/cookingwithdog
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:28 schreef BrandX het volgende:
Hoi jongens, Ramadan is voorbij, dus na het weekend moeten we tot volgend jaar weer afscheid nemen van deze reeks.
Uiteraard zien we jullie vanzelf in de Turkenreeks
Wel lief dat we dit weekend nog mogen posten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:28 schreef BrandX het volgende:
Hoi jongens, Ramadan is voorbij, dus na het weekend moeten we tot volgend jaar weer afscheid nemen van deze reeks.
Uiteraard zien we jullie vanzelf in de Turkenreeks
Pfffquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bedankt, Crip. Dit weekend even kijken of ik iets kan uitproberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |