Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Gewoon een geile sjeik uit Saudi Arabië. Die gasten zijn niet vies van dat soort dingenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt... De vraag is wie en vooral waarom.
Jij ben ook niet veilig voor mij. ;]quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:13 schreef mrstylo het volgende:
In deze topic zijn al ons spullen niet veilig.
Sad truth.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:22 schreef mrstylo het volgende:
https://twitter.com/_iraqiwitness/status/494970366079827970
Wat een foto.
En je hebt super mocro's zoals Crip.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hebt mocro's... en je hebt mocros.
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hebt mocro's... en je hebt mocros.
Nou, ik en jij zullen waarschijnlijk nooit beste vrienden worden. Crip is gewoon cool.quote:
Waarom zouden we geen beste vrienden kunnen worden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou, ik en jij zullen waarschijnlijk nooit beste vrienden worden. Crip is gewoon cool.
Rafidhi and allquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:46 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Waarom zouden we geen beste vrienden kunnen worden?
Dat gaat dan vrij makkelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nou, ik en jij zullen waarschijnlijk nooit beste vrienden worden. Crip is gewoon cool.
Ik wordt niet snel boos, maar jij weet toch vaak het bloed onder m'n nagels vandaan te halen![]()
Nee.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:48 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Jawel mongolen hebben over het algemeen spleetogen.
Zie je, hier begint het al.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:48 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Geen probleem, je zult sunniet worden insha allaah als je oprecht bent.
Helemaal niet, topic voor mocros.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom post je dan in dit topic, dit is een topic voor moslims.
Kan leuke discussies opleveren, dan pak ik al kaafie erbij orgineel in het arabisch dan gaan we samen ontdekken wat arafd en atashayoe3 werkelijk inhoudt.quote:
Heb je ooit van Saqifat Bani Sa3idah gehoord? Zo nee, zoek maar op.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:51 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Kan leuke discussies opleveren, dan pak ik al kaafie erbij orgineel in het arabisch dan gaan we samen ontdekken wat arafd en atashayoe3 werkelijk inhoudt.
Wat is de orginele arabische titel? (in het arabisch graag)quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb je ooit van Saqifat Bani Sa3idah gehoord? Zo nee, zoek maar op.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:54 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wat is de orginele arabische titel? (in het arabisch graag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:56 schreef Peunage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom post je dan in dit topic, dit is een topic voor moslims.
Ga naar 4chan en dan sectie /b.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:18 schreef De_Ilias het volgende:
Wat houdt 4chan in? Is dat iets met anime?
Zelfs mijn grappen zijn beter.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:23 schreef Crip het volgende:
Sommige mensen op 4chan.![]()
![]()
''I see a sharpie.
Will it go up my pooper?
it certainly will.''
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:23 schreef Crip het volgende:
Sommige mensen op 4chan.![]()
![]()
''I see a sharpie.
Will it go up my pooper?
it certainly will.''
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is in Syrië btw"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:56 schreef mrstylo het volgende:
Ik haat Twitter. Net fucking erge foto's gezien:
Zwaar nsfwWaarom kijken? Waarom linken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is in Syrië btw
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 01:56 schreef mrstylo het volgende:
Ik haat Twitter. Net fucking erge foto's gezien:
Zwaar nsfwFucked up man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is in Syrië btw
Ik volg paar accounts die tweeten over de oorlog daar. Enige manier waar ik betrouwbare informatie kan vinden over de strijd tussen de Koerden en isis (in Syrië).quote:
Het erge is dat daar bijna alle partijen fucked up zijn. Assad is zelf ook erg.quote:
1: Ja, Assad is net zo erg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het erge is dat daar bijna alle partijen fucked up zijn. Assad is zelf ook erg.
Kijk hoe dom Amerika is:
https://twitter.com/tahrirsy/status/494992389161758720
Waarom bewapen ze mensen daar? Is toch dom? Al weet ik niet of FSA goed is, maar alsnog.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Ja, Assad is net zo erg.
2: Wat is daar dom aan?
De VS wil Assad weg hebben, maar vinden het conflict niet belangrijk genoeg om bijvoorbeeld ISIS direct te steunen/te bewapenen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom bewapen ze mensen daar? Is toch dom? Al weet ik niet of FSA goed is, maar alsnog.
FSA zijn een beetje de moraalridders in dit conflict,quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom bewapen ze mensen daar? Is toch dom? Al weet ik niet of FSA goed is, maar alsnog.
Hmm. Lijk wel alsof ze alle vrienden van Rusland weg willen hebben.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De VS wil Assad weg hebben, maar vinden het conflict niet belangrijk genoeg om bijvoorbeeld ISIS direct te steunen/te bewapenen.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
FSA zijn een beetje de moraalridders in dit conflict,
wie bepaalt dit?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:09 schreef Che_ het volgende:
Zulke dingen moeten jullie in de Syrie en Irak topics posten
'Free Syrian Army' , waarmee de burgeroorlog dus begon.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Lijk wel alsof ze alle vrienden van Rusland weg willen hebben.
[..]
Hoe bedoel je?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:09 schreef Che_ het volgende:
Zulke dingen moeten jullie in de Syrie en Irak topics posten
Oh op die manier. Hoop dat ze niet raar gaan doen wanneer het afgelopen is.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'Free Syrian Army' , waarmee de burgeroorlog dus begon.
Anti Assad
Anti ISIS
Beetje de 'goede' kant
wrsch zijn ze tegen die tijd afgeslacht door ISISquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh op die manier. Hoop dat ze niet raar gaan doen wanneer het afgelopen is.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nu ook al je posts vol onwaarheden en onzin theorieën hier?
Integendeel, samen kroelen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja. Heb je daar iets tegen ofzo?
Volgens wiki heeft de FSA rond de 50000 mensen en isis 14000. Maar dat is BS.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wrsch zijn ze tegen die tijd afgeslacht door ISIS
Wat vind jij van Saladin?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja. Heb je daar iets tegen ofzo?
Wat is ermeequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Saladin
Welke boot?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sta je vandaag niet op de boot?
Bevrijde in die tijd Palestina van de Fransen en Engelsen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat is ermee?
Een of ander historisch figuur
Er is toch een Marokkaanse boot? Kan jij mee misschien.quote:
Uhhh?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is toch een Marokkaanse boot? Kan jij mee misschien.
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 02:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bevrijde in die tijd Palestina van de Fransen en Engelsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |